http://www.tappara.fi/kokoon.html
En vaan tajua, että miten kaikki voi tuon joukkueen pistää kuuden joukkoon.
Katsooko tosiaankin näin harva joukkuetta veikkaillessaan runkkarin loppujärjestystä?
Olen jopa melko varma, että jos kärpillä olis ollut tänä vuonna joku suomisarja -tason joukkue niin silti olisi veikkailuissa kärkisijoilla.
ffjyjyjyjyjtdyjdyjdty
3
426
Vastaukset
- jack_torrance
Äläpä kuuled Jyjtdyujtdjtdyjtdjt tee itsestäsi tietämätöntä noilla kommenteillasi, Tapparan porukka on erittäin hyvä ja taitojoukkue. Joukkue joka nimen omaan tekee peliä ja pelintekemiseen tämä R.U.S joukkue kelpaa erittäinkin hyvin. Täytyy myös muistaa että peliäkään ykköskokoonpanolla Tappara ei ole vielä pelannut ja silti SaiPaa ja Venäjän mestareita lukuun ottamatta kaikki joukkueet ovat kaatuneet. Pistäs piruuttasi katsoen miten tutkapari Enlund - Lehterä kieputtaa sinunkin suosikkijoukkuettasi ensi kaudella. Saviano - Piispanen tekee saman ja lopullisen niitin arkkuun laskee Koskela - Ojanen - ja vielä tuntematon ykköspyssy, mikä toivottavasti tulee...
Siitä saa ihmetellä mihin niitä 30 pisteen liigajyriä oikein tarvittiinkaan?
Koskela - Ojanen - Hancock/Sniper
Saviano - Piispanen - Nurmi
Enlund - Lehterä - Venäläinen
Kiilholma - Pyymäki - Nieminen
------------------------------------
J
Peltola - Lucenius - Hölli
Lekin parhaat
Benoit - Aalto
Salmela - Grönvall
Koistinen - Angell/hakinta
------------------------
Ilvonen - Malkamäki
Pentikäinen - Akkanen
Uitto
Nikkilä
Lehto
Säteri- kepu82
tapparan kokoonpano ei kalpene kellekkään...se on selvä.enlund ja lehterä on hirveessä tikissä..grönvall on saanu liikettä lisää eikä jannekaaan oo koko kesää laiskotellu...saas nähä mikä on tarvaisen tilanne.veikkaajan mukaan tappara neuvottelis tosissaan tarvaisen kans...ja kun miettii että tappara voitti ilveksen ykkösporukan kahdesti vaikka puolet runkopelaajista lepäs..mä luotan tähän joukkueeseen ja uraman tapaan johtaa peliä
- dfgdfgdfgdgdfgdfgdf
kepu82 kirjoitti:
tapparan kokoonpano ei kalpene kellekkään...se on selvä.enlund ja lehterä on hirveessä tikissä..grönvall on saanu liikettä lisää eikä jannekaaan oo koko kesää laiskotellu...saas nähä mikä on tarvaisen tilanne.veikkaajan mukaan tappara neuvottelis tosissaan tarvaisen kans...ja kun miettii että tappara voitti ilveksen ykkösporukan kahdesti vaikka puolet runkopelaajista lepäs..mä luotan tähän joukkueeseen ja uraman tapaan johtaa peliä
Ässillä ja Jypillä on paremmat rosterit kuin kahvaralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398