löytyy ystävistäsi?
Mitä merkkejä
6
1545
Vastaukset
- tällaisia merkkejä
sanotaan tiiviisti että kaikkia, aivan joka ikistä merkkiä. kaikkien kanssa tulee hyvin toimeen ja joidenki todella hyvin.
itsehän olen siis rapu.- tulen kaikkien
kanssa toimeen tosi hyvin. Rapunainen olen.
- N 0707
tulen kaikkien kirjoitti:
kanssa toimeen tosi hyvin. Rapunainen olen.
Tarkennusta kysymykseeni: Tosi ystäviä? Itsekin tulen kyllä kaikkien kanssa toimeen ja juttuun, rapu kun olen. Entäpä mistä merkistä löytyy niitä joista et pidä? vai löytyykö edes?
- tässä näin nätisti ;)
N 0707 kirjoitti:
Tarkennusta kysymykseeni: Tosi ystäviä? Itsekin tulen kyllä kaikkien kanssa toimeen ja juttuun, rapu kun olen. Entäpä mistä merkistä löytyy niitä joista et pidä? vai löytyykö edes?
hmm.. ei ole tosi ystäviä. kaikkie kanssa toimeen tulen. Kavereita yleensä. Hyviä kavereita ja pelkkiä kavereita. ei oikeestaa ystäviä. on joitakii joista en pidä, mut yleensä, niitä on monenlaisia; en pidä, vaan ärsyynnyn heistä. Mut ehkäpä vaaka on se joka on eniten kaveria. tai kalat. ei oikeestaa löydy noita merkkejä joista en pidä.
-rapunainen - tulen kaikkien
N 0707 kirjoitti:
ystäviä varmaan kaikissa merkeissä, vaikeata on kyllä keksiä tyyppiä, josta en pitäisi- sorry, ei keksi:)
- M0707
Merkkejä on monia mut sun nimimerkki
on kiinnostava...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1104326
- 793523
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843365Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223331Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?263268- 742936
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim642817"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852579- 92522