löytyy ystävistäsi?
Mitä merkkejä
6
1570
Vastaukset
- tällaisia merkkejä
sanotaan tiiviisti että kaikkia, aivan joka ikistä merkkiä. kaikkien kanssa tulee hyvin toimeen ja joidenki todella hyvin.
itsehän olen siis rapu.- tulen kaikkien
kanssa toimeen tosi hyvin. Rapunainen olen.
- N 0707
tulen kaikkien kirjoitti:
kanssa toimeen tosi hyvin. Rapunainen olen.
Tarkennusta kysymykseeni: Tosi ystäviä? Itsekin tulen kyllä kaikkien kanssa toimeen ja juttuun, rapu kun olen. Entäpä mistä merkistä löytyy niitä joista et pidä? vai löytyykö edes?
- tässä näin nätisti ;)
N 0707 kirjoitti:
Tarkennusta kysymykseeni: Tosi ystäviä? Itsekin tulen kyllä kaikkien kanssa toimeen ja juttuun, rapu kun olen. Entäpä mistä merkistä löytyy niitä joista et pidä? vai löytyykö edes?
hmm.. ei ole tosi ystäviä. kaikkie kanssa toimeen tulen. Kavereita yleensä. Hyviä kavereita ja pelkkiä kavereita. ei oikeestaa ystäviä. on joitakii joista en pidä, mut yleensä, niitä on monenlaisia; en pidä, vaan ärsyynnyn heistä. Mut ehkäpä vaaka on se joka on eniten kaveria. tai kalat. ei oikeestaa löydy noita merkkejä joista en pidä.
-rapunainen - tulen kaikkien
N 0707 kirjoitti:
ystäviä varmaan kaikissa merkeissä, vaikeata on kyllä keksiä tyyppiä, josta en pitäisi- sorry, ei keksi:)
- M0707
Merkkejä on monia mut sun nimimerkki
on kiinnostava...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras961504Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva202960- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703