hei oinasnaiset!

oinasneitimyös

Tämä saattaa olla TOSI kaukaa haettua jne, mutta kertokaa minkälaiset ovat teidän kuukautisvuotonne!
Minä nimittäin kiinnitin huomiota lähiympäristössäni semmoiseen asiaan, että kaikilla tuntemillani oinaille, itseni mukaan lukien, on hyvin tuskalliset ja kivuliaat kuukautiset, kestoissaan epäsäännölliset, mutta tarkalleen tulevat joka kuukausi..
Ajattelin että olisiko MAHDOLLISTA että horoskooppi vaikuttaisi asiaan? Tunnen nimittäin 4 naisoinasta ja kaikilla näin.. :)
Ihan mielenkiinnosta vain, kommentoikaa ja kertokaa :)

9

1701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinastyttö

      Voisikohan noin olla? että horoskooppi vaikuttaisi ihan kuukautisiinkin...

      Täytyy kyllä myöntää, että kuvailusi meni aika lailla nappiin.

      Kommentoikaa muutkin... tämä on erittäin mielenkiintoista.

    • tsiuh

      Oinasnainen olen ja mun kuukautiset tulee kyllä joka kuukausi mutta eivät ihan sillon ku pitäs. Parin päivän heittoja suuntaan tai toiseen yleensä on. Mutta ne kestää ihan aina 7 tai 8 päivää. Tosi kivuliaat. En selviäis kovin hyvin ilman reseptillä saatavaa kipulääkettä.

    • täällä kans

      mut ei päälle päin kukaan tietäis et ne on kivuliaat et en osaa sanoo onko ne sit yhtä kivuliaat mitä tarkoittatte. E-pillerit vei kivut tosin pois kokonaa.

    • Embura

      Mulla on/oli varsinkin ihan nuorena tosi kivuliaat kuukautiskivut, nyt olen 18 ja enää ei niin pahat mut mahakipu osaa välillä yllättää kovinkin ikävästi. Tuossa vuosi sitten söin e-pillereitä, ne kyllä autto siihen ettei sattunu ja oli säännölliset. Nyt vaihtelee se ajankohtakin. Ompas kummallista todeta tämmöinenkin asia... :D

    • Oinastyttö

      Itselläni (oinas) on myös todella kivuliaat kuukautiset. Usein laatta lentää ja liikkuminen on mahdotonta. Nyt 19 v. alkaa jo vähän hellittää..
      Ja kaveripiirissäni on vain yksi tyttö jolla samantyylisiä ongelmia ja hänkin on oinas...
      Ohhoh!

    • Nimetön

      Minulla on aika niukat ja ei kovin kivuliaat menkat.Kestää onneks vaan 2-4 päivää,toisin kun nuorempana saattoivat kestää 5-7 päivää ja olivat paljon runsaammat.Onneks niitä ällöjä menkkoja ei tule vähään aikaan kun olen raskaana:)

    • oip75

      Ja kyllä...ihan yhtä helvettiä on joka kuukaus!!

    • Oinas.......

      Mulla on kipuja lähinnä ekana ja joskus vielä toisenakin päivänä ja siihen pitää sitten ottaa särkylääkettä, kun muuten ei voi tehdä yhtään mitää... Ja mulla on aina ollut hyvin epäsäännölliset kuukautiset, yleensä aina pari päivää myöhässä, välillä viikon pari...

    • Aries

      Enpä voi muuta sanoa kuin tosi on näin !
      Kuukautiseni alkoivat jo 10 vuotiaana ja aina alkamispäivänä olivat niin tuskalliset että kylmä hiki päältä kaatui,olin aivan työkyvytön ,helpotti hieman kun tein lapset mutta viisi vuotta nuorimman syntymän jälkeen sama riemu alkoi söin vuosikaudet reseptillä määrättyjä kipulääkkeitä kunnes kohtu jouduttiin poistamaan,ja enpä ole mokamaa riemua senjälkeen kaivannut.!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe