hei oinasnaiset!

oinasneitimyös

Tämä saattaa olla TOSI kaukaa haettua jne, mutta kertokaa minkälaiset ovat teidän kuukautisvuotonne!
Minä nimittäin kiinnitin huomiota lähiympäristössäni semmoiseen asiaan, että kaikilla tuntemillani oinaille, itseni mukaan lukien, on hyvin tuskalliset ja kivuliaat kuukautiset, kestoissaan epäsäännölliset, mutta tarkalleen tulevat joka kuukausi..
Ajattelin että olisiko MAHDOLLISTA että horoskooppi vaikuttaisi asiaan? Tunnen nimittäin 4 naisoinasta ja kaikilla näin.. :)
Ihan mielenkiinnosta vain, kommentoikaa ja kertokaa :)

9

1713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinastyttö

Voisikohan noin olla? että horoskooppi vaikuttaisi ihan kuukautisiinkin...

Täytyy kyllä myöntää, että kuvailusi meni aika lailla nappiin.

Kommentoikaa muutkin... tämä on erittäin mielenkiintoista.

• tsiuh

Oinasnainen olen ja mun kuukautiset tulee kyllä joka kuukausi mutta eivät ihan sillon ku pitäs. Parin päivän heittoja suuntaan tai toiseen yleensä on. Mutta ne kestää ihan aina 7 tai 8 päivää. Tosi kivuliaat. En selviäis kovin hyvin ilman reseptillä saatavaa kipulääkettä.

• täällä kans

mut ei päälle päin kukaan tietäis et ne on kivuliaat et en osaa sanoo onko ne sit yhtä kivuliaat mitä tarkoittatte. E-pillerit vei kivut tosin pois kokonaa.

• Embura

Mulla on/oli varsinkin ihan nuorena tosi kivuliaat kuukautiskivut, nyt olen 18 ja enää ei niin pahat mut mahakipu osaa välillä yllättää kovinkin ikävästi. Tuossa vuosi sitten söin e-pillereitä, ne kyllä autto siihen ettei sattunu ja oli säännölliset. Nyt vaihtelee se ajankohtakin. Ompas kummallista todeta tämmöinenkin asia... :D

• Oinastyttö

Itselläni (oinas) on myös todella kivuliaat kuukautiset. Usein laatta lentää ja liikkuminen on mahdotonta. Nyt 19 v. alkaa jo vähän hellittää..
      Ja kaveripiirissäni on vain yksi tyttö jolla samantyylisiä ongelmia ja hänkin on oinas...
      Ohhoh!

• Nimetön

Minulla on aika niukat ja ei kovin kivuliaat menkat.Kestää onneks vaan 2-4 päivää,toisin kun nuorempana saattoivat kestää 5-7 päivää ja olivat paljon runsaammat.Onneks niitä ällöjä menkkoja ei tule vähään aikaan kun olen raskaana:)

• oip75

Ja kyllä...ihan yhtä helvettiä on joka kuukaus!!

• Oinas.......

Mulla on kipuja lähinnä ekana ja joskus vielä toisenakin päivänä ja siihen pitää sitten ottaa särkylääkettä, kun muuten ei voi tehdä yhtään mitää... Ja mulla on aina ollut hyvin epäsäännölliset kuukautiset, yleensä aina pari päivää myöhässä, välillä viikon pari...

• Aries

Enpä voi muuta sanoa kuin tosi on näin !
      Kuukautiseni alkoivat jo 10 vuotiaana ja aina alkamispäivänä olivat niin tuskalliset että kylmä hiki päältä kaatui,olin aivan työkyvytön ,helpotti hieman kun tein lapset mutta viisi vuotta nuorimman syntymän jälkeen sama riemu alkoi söin vuosikaudet reseptillä määrättyjä kipulääkkeitä kunnes kohtu jouduttiin poistamaan,ja enpä ole mokamaa riemua senjälkeen kaivannut.!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe