Tietääkö joku mitä tulee kyseiseen drinkkiin?
Onko hyvää? Makea?
Saako baareista? Hinta?
Kiitos etukäteen! =)
COSMOPOLITAN
2
1985
Vastaukset
- ...
http://www.google.com/search?num=50&hl=en&safe=off&client=opera&rls=en&hs=yf&q=cosmopolitan recipe&btnG=Search
makuasia onko hyvää, makeaa se ei ole, eiköhän sitä nyt maailman yhtenä kuuluisimmista drinkeistä saa lähes kaikista baareista, hinta riippuu baarista.- se oli makea
Yhdessä kalliissa (?) suom. hotellissa (165,- yö) kylpylä-hotellissa ei ollut karpalomehua, joten en sanut edes tilattua sitä.
Onko kohtuullista, jos karpalomehua ei ole suuressa hotellissa tai se pääsee yllättäen loppumaan? Eivätkö voisi mennä vaikka lainaamaan naapurihotellista tai juosta R-kipsalle?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 572956
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!131007- 89998
- 49886
- 84854
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35771- 95739
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86625- 48585