Ihan mahdoton pulina, eikä meina puheenvuoroa saada. Höpisee pehmeästi puhelimessa ja voi sitä naurua
onko kovia pulisemaan?
7
1928
Vastaukset
- ikäinen jellona
eli minkä ikäisestä jellonasta on kyse? Riippuu hieman siitäkin. Ainakin omassa kokemuksessa se vaihteli iänmyötä.
- fisu (n)
on hän. 30:n yläpuolella.
- KatoKalaN
Kokemuksen perusteella jellonat pulisevat keskimäärin ihan sopivasti, mutta kuten edellä on mainittu, iän karttuessa todennäkoisesti enemmänkin. Jellonanaiset pulisevat kyllä jellonamiehiä enemmän, mutta ainahan naiset ovat miehiä kovempia höpisemään.
- fisu (n)
aina tarvi miettiä, mitä sitä toiselle juttelis...
- Vaakanainen -74
höpöttelee, kun saa mielestään hyviä ideoita, kun joku yrittää katsoa telkkaria ja kun on nukkumaanmenoaika tai muuten pitäisi nukkua :)
Ja kyseessä ihan aikuinen jellona :) - sängyssäkään....
Juttua kyllä piisaa ja olin aivan ihmeissäni, kun päädyin intiimiin hetkeen leijonamiehen kanssa. Puhetta piisasi koko aktin ajan ja täytyy sanoa, et hyvältä tuntui... RRRRRAUH! Lisää tätä!
- mmjklms
kyllä mä ainakin olisin....ja ennen kaikkea olisi upeaa olla sellainen harvapuheinen jamppa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133293
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341060- 921003
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993