DEXTER - kielletyt mainokset

HRWIN

9

2361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ujo kukkahattutäti

      Dexter on loistava ja hätkähdyttävä sarja, mutta mutta.. Ei tuommoisia kaduille pikkulasten ihmeteltäviksi.. Olisiko Nelonen tosiaan tuollaisia kaduille pistänyt? Huh-huh..

      Julisteista puuttuu vain vaalea, enkelinkasvoinen hoitaja insuliinipiikki kädessään..

      • nyt..

        Mun mielestä aika nerokkaita ja olis saanu ainakin paljon huomiota.. Paljon pahempia kuvia näkee uutisissa..


      • huh huh
        nyt.. kirjoitti:

        Mun mielestä aika nerokkaita ja olis saanu ainakin paljon huomiota.. Paljon pahempia kuvia näkee uutisissa..

        sairasta ja sairasta mainontaa! Kannibalismi-mainos irtileikattuine päineen ja ruumiinosineen sekä verisine tehosekoittimineen löytyy hesarin nyt-liitteestä tokalta sivulta eli se siitä nelosen ja hesarin terveen järjen käytöstä! Ei ihan heti tule mieleen pahempia kuvia valtamedian sivuilta!


      • just joo
        nyt.. kirjoitti:

        Mun mielestä aika nerokkaita ja olis saanu ainakin paljon huomiota.. Paljon pahempia kuvia näkee uutisissa..

        ei muuten ihan heti tule mieleen uutisten kuvaa, jossa olisi ollut jotain pahempaa kuin ihmisruumispirtelöä valmistava sarjamurhaaja!


      • Raipe
        just joo kirjoitti:

        ei muuten ihan heti tule mieleen uutisten kuvaa, jossa olisi ollut jotain pahempaa kuin ihmisruumispirtelöä valmistava sarjamurhaaja!

        Satuinpa vaan itse kuuleemaan citymarketin kassalla kun pikkupoika tavasi lööppiä, jossa kerrottiin kuinka isä tappoi perheensä aamiaispöytään. Ja kyseli sitten äidiltä että voiko meidän isi tehdä tuota.


      • luepa tarkempaan
        Raipe kirjoitti:

        Satuinpa vaan itse kuuleemaan citymarketin kassalla kun pikkupoika tavasi lööppiä, jossa kerrottiin kuinka isä tappoi perheensä aamiaispöytään. Ja kyseli sitten äidiltä että voiko meidän isi tehdä tuota.

        puhe oli uutiskuvista. Lööpissä ei ilmeisesti kuitenkaan kerrottu että isi söi perheensä tapon jälkeen eikä tästä ollut yksityiskohtaisempia kuvia


    • Hyi h***tti

      Nuo julisteet ovat sairaita.
      Ne ovat päivittäin pienten lasten näkyvillä. Niitä ei voi välttää millään, paitsi, jos ei päästä lapsiaan kouluun tai ylipäänsä ulos kotoa.

      Meni maku koko tv-kanavaan, kun tuollaisia mainoksia laittoi esille.

      Ei se auta, että kuvat on muka sotkettu. Kyllä niistä silti erottaa sen pään soppakattilassa ja suihkumurhaajan...

      Sairasta

      • chikatilotar

        "Todella sairaita. KAUHEATA!"

        Te olette niitä heikkohermoisia jotka hätkähdätte vähästä,
        ja pahinta on se että sekoitatte tunteet todella pahasti järkeen, kuten suurin osa ihmisistä enemmän tai vähemmän.
        Kyllä, joillekin nuo saattavat olla häiritseviä, joillekin päinvastoin. Ja kyllä, etenkin lapset voisivat EHKÄ saada tosta jotkut pikku "traumat", mutta siinä ei ole mitään "väärää",
        eivätkä sarjamurhaajat ole sairaita ihmisiä.
        "Sairaus" edellyttää sitä että heissä on jotain vikaa. Heillä, kuten psykopaateillakin on vain sellainen persoonallisuus, ei mitään mielenhäiriöitä.
        Mutta sinulle taitaa olla turha selittää mitään.
        Oletan että olet melko vanha ihminen tai vähintään keski-ikäinen joka on sisäistänyt liikaa sen aikaisen kasvatuksen ja opetukset, ne konservatiiviset mustavalkoiset objektiiviset "säännöt" ja "normit".


      • iufo4wjekf09

        Lapsia lapsia lapsia..... Eikö kukaan meitä aikuisia ajattele, pitääkö kaikki tehdä lasten ehdoilla?!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe