DEXTER - kielletyt mainokset
9
2392
Vastaukset
- ujo kukkahattutäti
Dexter on loistava ja hätkähdyttävä sarja, mutta mutta.. Ei tuommoisia kaduille pikkulasten ihmeteltäviksi.. Olisiko Nelonen tosiaan tuollaisia kaduille pistänyt? Huh-huh..
Julisteista puuttuu vain vaalea, enkelinkasvoinen hoitaja insuliinipiikki kädessään..- nyt..
Mun mielestä aika nerokkaita ja olis saanu ainakin paljon huomiota.. Paljon pahempia kuvia näkee uutisissa..
- huh huh
nyt.. kirjoitti:
Mun mielestä aika nerokkaita ja olis saanu ainakin paljon huomiota.. Paljon pahempia kuvia näkee uutisissa..
sairasta ja sairasta mainontaa! Kannibalismi-mainos irtileikattuine päineen ja ruumiinosineen sekä verisine tehosekoittimineen löytyy hesarin nyt-liitteestä tokalta sivulta eli se siitä nelosen ja hesarin terveen järjen käytöstä! Ei ihan heti tule mieleen pahempia kuvia valtamedian sivuilta!
- just joo
nyt.. kirjoitti:
ei muuten ihan heti tule mieleen uutisten kuvaa, jossa olisi ollut jotain pahempaa kuin ihmisruumispirtelöä valmistava sarjamurhaaja!
- Raipe
just joo kirjoitti:
ei muuten ihan heti tule mieleen uutisten kuvaa, jossa olisi ollut jotain pahempaa kuin ihmisruumispirtelöä valmistava sarjamurhaaja!
Satuinpa vaan itse kuuleemaan citymarketin kassalla kun pikkupoika tavasi lööppiä, jossa kerrottiin kuinka isä tappoi perheensä aamiaispöytään. Ja kyseli sitten äidiltä että voiko meidän isi tehdä tuota.
- luepa tarkempaan
Raipe kirjoitti:
Satuinpa vaan itse kuuleemaan citymarketin kassalla kun pikkupoika tavasi lööppiä, jossa kerrottiin kuinka isä tappoi perheensä aamiaispöytään. Ja kyseli sitten äidiltä että voiko meidän isi tehdä tuota.
puhe oli uutiskuvista. Lööpissä ei ilmeisesti kuitenkaan kerrottu että isi söi perheensä tapon jälkeen eikä tästä ollut yksityiskohtaisempia kuvia
- Hyi h***tti
Nuo julisteet ovat sairaita.
Ne ovat päivittäin pienten lasten näkyvillä. Niitä ei voi välttää millään, paitsi, jos ei päästä lapsiaan kouluun tai ylipäänsä ulos kotoa.
Meni maku koko tv-kanavaan, kun tuollaisia mainoksia laittoi esille.
Ei se auta, että kuvat on muka sotkettu. Kyllä niistä silti erottaa sen pään soppakattilassa ja suihkumurhaajan...
Sairasta- chikatilotar
"Todella sairaita. KAUHEATA!"
Te olette niitä heikkohermoisia jotka hätkähdätte vähästä,
ja pahinta on se että sekoitatte tunteet todella pahasti järkeen, kuten suurin osa ihmisistä enemmän tai vähemmän.
Kyllä, joillekin nuo saattavat olla häiritseviä, joillekin päinvastoin. Ja kyllä, etenkin lapset voisivat EHKÄ saada tosta jotkut pikku "traumat", mutta siinä ei ole mitään "väärää",
eivätkä sarjamurhaajat ole sairaita ihmisiä.
"Sairaus" edellyttää sitä että heissä on jotain vikaa. Heillä, kuten psykopaateillakin on vain sellainen persoonallisuus, ei mitään mielenhäiriöitä.
Mutta sinulle taitaa olla turha selittää mitään.
Oletan että olet melko vanha ihminen tai vähintään keski-ikäinen joka on sisäistänyt liikaa sen aikaisen kasvatuksen ja opetukset, ne konservatiiviset mustavalkoiset objektiiviset "säännöt" ja "normit". - iufo4wjekf09
Lapsia lapsia lapsia..... Eikö kukaan meitä aikuisia ajattele, pitääkö kaikki tehdä lasten ehdoilla?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086