Kuka ampui Kennedyn, sen Usan presidentin? Eikö niitä ollut ainakin kaksi ampujaa vai kuika? Toinenhan niistä taisi jäädä kiinnikkin.
Kuka tappoi Kenndyn?
6
823
Vastaukset
- AROSUSI-09
Tai sitten ei. http://www.sci.fi/~vrekunen/Veikko/Tekstit/kennedy.htm Näitä juttuja jotka eivät tule koskaan selviämään.
- Seco de Lirium
Katselin vain eilen Kennedyn murhavideon ja siinä kyllä näkyi ihan selvästi, että luoti, joka tappoi Kennedyn osui päähän edestä, eli Lee Harvey Oswald ei todellakaan voinut ampua sitä. Lisäksi aseella jolla Lee ampui ei voi ampua kolmea laukausta 7 sekunnissa tuolla tarkkuudella vaikka olisi maailman paras ampuja.
Eli Lee ei ehkä oli yksi syyllisistä taikka sitten ei.
Kuuluisa omenanhalkoja W. Tell ampui Kennedyn.
Tell yritti osua serkkunsa pään päällä törröttävään omenaan mutta ampui ohi ja harhanuoli sai kimmokkeen kumipuusta ja liihotti suoraan Kennedyn rintaan. Nännipihan kohdalta noin 12 cm syvällä uponnut nuoli teki tuhoisaa jälkeä ja Kennedy haudattiin.- Seco de Lirium
uskomaton teoria Vähän niin kun jos joku löytys kuolleena sidottuna sänkyyn alasti ja sitten todettas, että se teki itsemurhan.
Seco de Lirium kirjoitti:
uskomaton teoria Vähän niin kun jos joku löytys kuolleena sidottuna sänkyyn alasti ja sitten todettas, että se teki itsemurhan.
Jaappanin serkkuni leikkas itteltään vahingossa pään poikki ku huito samuraillaan.
Ja pikkuserkkuni Romaniassa nukahti vahingossa puukkonsa päälle kun raapi sillä selkäänsä.
Naapurini muurari kävi Sisiliassa ja laittoi jalkakylpyvaahdon sijaan vahingossa sementtiä pesufatiin ja putos kaijalta mereen ja hukku.
Sattuuhan näitä.
- Justiina
Eikös se ollut presidentti Reaganin vaimo, kun onnistui murtamaan kirouksen? Presidentti Reaganhan ei kuollut ampumiseen...sitä ennen kaikki amerikan nollavuosien pressat ammuttu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322073
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle471986Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3091799- 961326
- 301322
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71278Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141196Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101127Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661016- 381009