Toivottavasti tämä bb nähdään myös Suomessa:) Voi olla ihan mielenkiintoista nähtävää. Ketähän muita siihen osallistuu?
Paris Big Brotheriinn!
10
4778
Vastaukset
- eisullekuulu
ei tsiisus. se pärjää siällä. jos ei pitäis syödä niin tehtävä onnistuis ainakin parisilta
- Tv-addikti
...saa juuri sitä mitä ansaitseekin.
- on varmaan aika hauskaaa
katsotttavaaaa !
- 1987653
Terve menoa. Toivottavasti tajuaa jäädä sinne koko loppu elämäkseen. Ottais sen pritnin mukaan.
- turhaan ohjelmaan
voi kuinka sopevaa. huoh. PLÄÄH.
Olen nähnyt Simple Life -sarjan jossa Paris Hilton ja saanut sellaisen käsityksen Parisista, et hän on erittäin huumorintajuinen ja hauska nainen, ei hymyileminen lopu ja nauraa paljon, et varmasti pärjää Big Brothersissa, jos ei muuten niin huumorin voimalla.!
Näkyykö tuo Englannin Big Brother suomessa maksullisella kanavalla? En löytänyt tietoa, jos joku joskus tietää niin ilmoita täällä.Paris turha julkkis vast Suomen Nykästä
bb.ssä ei tartte enää nähdä, on saatu nähdä toilailuja maailmassa tarpeeks muutenkin.- Devika Rani
Mä tahtoisin nähdä kovasti sen edellisen julkkisten Big Brotherin, jonka Shilpa Shetty voitti! Nimimerkistä päätellen voi varmaan arvata, että olet suuri Bollywood-leffojen fanittaja ;), joten Shilpan edesottamuksia olis kiva nähdä Suomessakin! :D
Devika Rani kirjoitti:
Mä tahtoisin nähdä kovasti sen edellisen julkkisten Big Brotherin, jonka Shilpa Shetty voitti! Nimimerkistä päätellen voi varmaan arvata, että olet suuri Bollywood-leffojen fanittaja ;), joten Shilpan edesottamuksia olis kiva nähdä Suomessakin! :D
on ihan jees, Bb:n voisi nähdä. Hänen edesottamukset on kotoSuomessakin näkemisen arvoista, sekä kaiken kukkuraksi Shilpa on hyvännäköinen, kuin keinotekoinen blondi hipiäinen Paris
- Nami nami
Ja kukahan on se onnekas mies joka pääsee "polkaisemaan" Parisia?
Vai tykkääkö Paris enemmän tytöistä?
No, sittenpähän on valinnanvaraa....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt374481Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.522399Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481452- 931288
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.281247Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381188Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä541159Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan139994Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161965- 60931