Toivottavasti tämä bb nähdään myös Suomessa:) Voi olla ihan mielenkiintoista nähtävää. Ketähän muita siihen osallistuu?
Paris Big Brotheriinn!
10
4690
Vastaukset
- eisullekuulu
ei tsiisus. se pärjää siällä. jos ei pitäis syödä niin tehtävä onnistuis ainakin parisilta
- Tv-addikti
...saa juuri sitä mitä ansaitseekin.
- on varmaan aika hauskaaa
katsotttavaaaa !
- 1987653
Terve menoa. Toivottavasti tajuaa jäädä sinne koko loppu elämäkseen. Ottais sen pritnin mukaan.
- turhaan ohjelmaan
voi kuinka sopevaa. huoh. PLÄÄH.
Olen nähnyt Simple Life -sarjan jossa Paris Hilton ja saanut sellaisen käsityksen Parisista, et hän on erittäin huumorintajuinen ja hauska nainen, ei hymyileminen lopu ja nauraa paljon, et varmasti pärjää Big Brothersissa, jos ei muuten niin huumorin voimalla.!
Näkyykö tuo Englannin Big Brother suomessa maksullisella kanavalla? En löytänyt tietoa, jos joku joskus tietää niin ilmoita täällä.Paris turha julkkis vast Suomen Nykästä
bb.ssä ei tartte enää nähdä, on saatu nähdä toilailuja maailmassa tarpeeks muutenkin.- Devika Rani
Mä tahtoisin nähdä kovasti sen edellisen julkkisten Big Brotherin, jonka Shilpa Shetty voitti! Nimimerkistä päätellen voi varmaan arvata, että olet suuri Bollywood-leffojen fanittaja ;), joten Shilpan edesottamuksia olis kiva nähdä Suomessakin! :D
Devika Rani kirjoitti:
Mä tahtoisin nähdä kovasti sen edellisen julkkisten Big Brotherin, jonka Shilpa Shetty voitti! Nimimerkistä päätellen voi varmaan arvata, että olet suuri Bollywood-leffojen fanittaja ;), joten Shilpan edesottamuksia olis kiva nähdä Suomessakin! :D
on ihan jees, Bb:n voisi nähdä. Hänen edesottamukset on kotoSuomessakin näkemisen arvoista, sekä kaiken kukkuraksi Shilpa on hyvännäköinen, kuin keinotekoinen blondi hipiäinen Paris
- Nami nami
Ja kukahan on se onnekas mies joka pääsee "polkaisemaan" Parisia?
Vai tykkääkö Paris enemmän tytöistä?
No, sittenpähän on valinnanvaraa....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1347920- 595902
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813322Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73013Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101698Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2101660Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3361398Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351192Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931189Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321101