Paris Big Brotheriinn!

fanny

Toivottavasti tämä bb nähdään myös Suomessa:) Voi olla ihan mielenkiintoista nähtävää. Ketähän muita siihen osallistuu?

10

4722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eisullekuulu

ei tsiisus. se pärjää siällä. jos ei pitäis syödä niin tehtävä onnistuis ainakin parisilta

• Tv-addikti

...saa juuri sitä mitä ansaitseekin.

• on varmaan aika hauskaaa

katsotttavaaaa !

• 1987653

Terve menoa. Toivottavasti tajuaa jäädä sinne koko loppu elämäkseen. Ottais sen pritnin mukaan.

• turhaan ohjelmaan

voi kuinka sopevaa. huoh. PLÄÄH.

• Olen nähnyt Simple Life -sarjan jossa Paris Hilton ja saanut sellaisen käsityksen Parisista, et hän on erittäin huumorintajuinen ja hauska nainen, ei hymyileminen lopu ja nauraa paljon, et varmasti pärjää Big Brothersissa, jos ei muuten niin huumorin voimalla.!

Näkyykö tuo Englannin Big Brother suomessa maksullisella kanavalla? En löytänyt tietoa, jos joku joskus tietää niin ilmoita täällä.

• Paris turha julkkis vast Suomen Nykästä
      bb.ssä ei tartte enää nähdä, on saatu nähdä toilailuja maailmassa tarpeeks muutenkin.

• Devika Rani

Mä tahtoisin nähdä kovasti sen edellisen julkkisten Big Brotherin, jonka Shilpa Shetty voitti! Nimimerkistä päätellen voi varmaan arvata, että olet suuri Bollywood-leffojen fanittaja ;), joten Shilpan edesottamuksia olis kiva nähdä Suomessakin! :D

• Devika Rani kirjoitti:

Mä tahtoisin nähdä kovasti sen edellisen julkkisten Big Brotherin, jonka Shilpa Shetty voitti! Nimimerkistä päätellen voi varmaan arvata, että olet suuri Bollywood-leffojen fanittaja ;), joten Shilpan edesottamuksia olis kiva nähdä Suomessakin! :D

on ihan jees, Bb:n voisi nähdä. Hänen edesottamukset on kotoSuomessakin näkemisen arvoista, sekä kaiken kukkuraksi Shilpa on hyvännäköinen, kuin keinotekoinen blondi hipiäinen Paris

• Nami nami

Ja kukahan on se onnekas mies joka pääsee "polkaisemaan" Parisia?

Vai tykkääkö Paris enemmän tytöistä?

No, sittenpähän on valinnanvaraa....

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      402
      2172
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      2029
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1415
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1079
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      57
      987
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      958
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      848
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      809
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      770
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      744
    Aihe