Toivottavasti tämä bb nähdään myös Suomessa:) Voi olla ihan mielenkiintoista nähtävää. Ketähän muita siihen osallistuu?
Paris Big Brotheriinn!
10
4690
Vastaukset
- eisullekuulu
ei tsiisus. se pärjää siällä. jos ei pitäis syödä niin tehtävä onnistuis ainakin parisilta
- Tv-addikti
...saa juuri sitä mitä ansaitseekin.
- on varmaan aika hauskaaa
katsotttavaaaa !
- 1987653
Terve menoa. Toivottavasti tajuaa jäädä sinne koko loppu elämäkseen. Ottais sen pritnin mukaan.
- turhaan ohjelmaan
voi kuinka sopevaa. huoh. PLÄÄH.
Olen nähnyt Simple Life -sarjan jossa Paris Hilton ja saanut sellaisen käsityksen Parisista, et hän on erittäin huumorintajuinen ja hauska nainen, ei hymyileminen lopu ja nauraa paljon, et varmasti pärjää Big Brothersissa, jos ei muuten niin huumorin voimalla.!
Näkyykö tuo Englannin Big Brother suomessa maksullisella kanavalla? En löytänyt tietoa, jos joku joskus tietää niin ilmoita täällä.Paris turha julkkis vast Suomen Nykästä
bb.ssä ei tartte enää nähdä, on saatu nähdä toilailuja maailmassa tarpeeks muutenkin.- Devika Rani
Mä tahtoisin nähdä kovasti sen edellisen julkkisten Big Brotherin, jonka Shilpa Shetty voitti! Nimimerkistä päätellen voi varmaan arvata, että olet suuri Bollywood-leffojen fanittaja ;), joten Shilpan edesottamuksia olis kiva nähdä Suomessakin! :D
Devika Rani kirjoitti:
Mä tahtoisin nähdä kovasti sen edellisen julkkisten Big Brotherin, jonka Shilpa Shetty voitti! Nimimerkistä päätellen voi varmaan arvata, että olet suuri Bollywood-leffojen fanittaja ;), joten Shilpan edesottamuksia olis kiva nähdä Suomessakin! :D
on ihan jees, Bb:n voisi nähdä. Hänen edesottamukset on kotoSuomessakin näkemisen arvoista, sekä kaiken kukkuraksi Shilpa on hyvännäköinen, kuin keinotekoinen blondi hipiäinen Paris
- Nami nami
Ja kukahan on se onnekas mies joka pääsee "polkaisemaan" Parisia?
Vai tykkääkö Paris enemmän tytöistä?
No, sittenpähän on valinnanvaraa....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2161808Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse521117Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi13920Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74900Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 45780
- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752