Toivottavasti tämä bb nähdään myös Suomessa:) Voi olla ihan mielenkiintoista nähtävää. Ketähän muita siihen osallistuu?
Paris Big Brotheriinn!
10
4709
Vastaukset
- eisullekuulu
ei tsiisus. se pärjää siällä. jos ei pitäis syödä niin tehtävä onnistuis ainakin parisilta
- Tv-addikti
...saa juuri sitä mitä ansaitseekin.
- on varmaan aika hauskaaa
katsotttavaaaa !
- 1987653
Terve menoa. Toivottavasti tajuaa jäädä sinne koko loppu elämäkseen. Ottais sen pritnin mukaan.
- turhaan ohjelmaan
voi kuinka sopevaa. huoh. PLÄÄH.
Olen nähnyt Simple Life -sarjan jossa Paris Hilton ja saanut sellaisen käsityksen Parisista, et hän on erittäin huumorintajuinen ja hauska nainen, ei hymyileminen lopu ja nauraa paljon, et varmasti pärjää Big Brothersissa, jos ei muuten niin huumorin voimalla.!
Näkyykö tuo Englannin Big Brother suomessa maksullisella kanavalla? En löytänyt tietoa, jos joku joskus tietää niin ilmoita täällä.Paris turha julkkis vast Suomen Nykästä
bb.ssä ei tartte enää nähdä, on saatu nähdä toilailuja maailmassa tarpeeks muutenkin.- Devika Rani
Mä tahtoisin nähdä kovasti sen edellisen julkkisten Big Brotherin, jonka Shilpa Shetty voitti! Nimimerkistä päätellen voi varmaan arvata, että olet suuri Bollywood-leffojen fanittaja ;), joten Shilpan edesottamuksia olis kiva nähdä Suomessakin! :D
Devika Rani kirjoitti:
Mä tahtoisin nähdä kovasti sen edellisen julkkisten Big Brotherin, jonka Shilpa Shetty voitti! Nimimerkistä päätellen voi varmaan arvata, että olet suuri Bollywood-leffojen fanittaja ;), joten Shilpan edesottamuksia olis kiva nähdä Suomessakin! :D
on ihan jees, Bb:n voisi nähdä. Hänen edesottamukset on kotoSuomessakin näkemisen arvoista, sekä kaiken kukkuraksi Shilpa on hyvännäköinen, kuin keinotekoinen blondi hipiäinen Paris
- Nami nami
Ja kukahan on se onnekas mies joka pääsee "polkaisemaan" Parisia?
Vai tykkääkö Paris enemmän tytöistä?
No, sittenpähän on valinnanvaraa....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 255214
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34637- 1181471
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551416Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211044viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168892En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61873- 37809