Heips!!
Oon viettämässä synttäreitä ja haluaisin lähettää massasta poikkeavan synttärikutsun.. Olisko kivaa ideaa mitä kutsuun kirjottaa?
On siis kyse 35v synttäribileistä..
Erilainen synttärikutsu
4
28961
Vastaukset
- erikoinen kutsu
Mie laittaisin tavllisuudesta poikkevaan kutsuun tälläsen tekstin Tervetuloa Vanhenemisjuhlaani..päivämäärä ja paikka,aika missä juhla on.Normaaleissa synttäri kutsuissa mainitaan syntymäpäivä mutta vanhenemisjuhla on sille sanalle synonyymi mutta silti vähemmän käytetty :D
Muutenkin jos haluaa erikoisemmata synttärit nin viettää ne jossian erikoisessa paikassa ja tarjoo kakun sijasta jotain muuta..erikoisuutta tavoitellessa kannattaa ekana unohtaa kaikki perinteinen. - vaikka
Tulkaa etsimään kadonneita nuoruusvuosia.
Itse täytin jo 50 ja en halunnut lahjoja joten tulo juhliin oli helppo.- mahtava!
Kiitos vinkistä, otan itse tämän käyttöön 30-v juhlakutsuuni!!! Kiitos!
- kkkkkkkkkkkkkk
osta tai muuten hanki jokaista kutsuttavaa kohden halpa viinilasi.
Riko (miel. vaan katkaise jalka ei siis ihan päreiksi) jokainen lasi erikseen.
Pakkaa risa lasi pieneen rasiaan, jonkin pehmusteen kera ja laita mukaan viesti.
Hei, lähetin tässä sinulle kauniin viinilasin, mikäli se on matkalla rikkontunut tule vaihtamaan se ehjään ja nauttimaan kanssani muutama lasillinen samalla voit osaltasi juhlistaa 35-vuotis syntäreitäni.
Vaihto tapahtuu 17.9. klo 19 osoitteessa Koijkkatu 4, Helsjoki - ilmoitathan tulostasi
Tervetuloa, ystäväsi Leena Lkfqonen
p. 0184 646 4 6
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255