Auttaakaahan neitsyet

ihastunut oinas

Useita vuosia sitten tapasin neitsytmiehen ja tiesin heti, että hänet haluan. Tapailimme vähän aikaa, mutta juttu kaatui siihen että sain pitää yksin yhteyttä ja luulin että miestä ei kiinnosta. Jälkeenpäin tajusin, että kyse saattoi olla siitäkin, että bailasin aika railakkaasti, kavereitten joukossa oli myös usein hänen ystäviään, joiden kautta tutustuimme. En myös pitänyt yhteyttä juurikaan, minäkään. Äkkipikaisena oinasnaisena hermostuin kun neitsyt vastaili ympäripyöreitä kun vihdoin ujoudeltani sain taas soitettua. Ajattelin, etten ala itteeni tuputtaan jos ei kiinnosta. Taisin olla aika tyly tämän jälkeen, kun hän oli mulle kun ilmaa kun samoihin juhliin osuttiin. Tämä taas johtui siitä kuinka ihastunut ja loukkaantunut edelleen olin. Ylpeänä tyyppinä en halunnut näyttää surkeuttani...Hieman myöhemmin aloin seurustella toisen kanssa. Olemme nyt olleet yhdessä jo useita vuosia, mutta nyk. mieheen en ole tuntenut koskaan sellaista vetoa kun tähän neitsytmieheen. Tapaan häntä silloin tällöin yhteisten tuttujen kautta ym. ja sydän jättää joka kerta lyönnin väliin. Ajattelen häntä todella paljon. Hän seurustelee myös, mutta silti tunnen aina hänen katseensa ihollani. Hän selkesäti myös välttelee seuraani, esim , juhlissa lähtee pois huoneesta, jos minä sinne tulen.Kysymys siis kuuluu, että olenko vain hullu, vai onko tässä jotain mikä pitäisi selvittää?! Miten tähän neitsyeen pitäisi oikein suhtautua? Tarvitsen hieman vahvistusta näille pohdinnoille. Kiitos

2

1537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jakoa

Unohda tämä neitsyt-herra..hän ei sinulle toista tilaisuutta anna.
      Olet ihan väärä ihminen hänelle,tulta ja tuisketta ja kaikki pitäisi tapahtua heti...
      neitsyt ei tee tuollaisia ratkaisuja todellakaan
      pikaisesti.
      neitsyet vaan sattuvat olemaan niin vastustamattomia ja unohtumattomia.
      Sinulle sopii toinen tulimerkki,saat kaltaisesi.

• arska-46

Olen itse Neitsytmies ja teen kyllä nopeita päätöksiä.Ota rohkeasti aloite,niin tiedät mitä hän tuntee sinua kohtaan.Ainakin itse haluan olla haluttu.Neitsyt kaipaa hellyyttä ja kehuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      31
      1935
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1890
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      379
      1773
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1248
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1158
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1131
    7. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1113
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1076
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1025
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      1011
    Aihe