Kaupungeissa on postimerkkikerhoja ym. Kysyin neuvoa paikallisen yhdistyksen puh johtajalta kuorien ja muun materiaalin myyntiin. Otin yhteyttä useita kertoja eikä hän vaivautunut vastaamaan. Ollaanko jokapaikassa näin ynseitä?
Pieni toiveeni olisi että saisin kokoelmasta edes sen mitä olen siihen rahaa 20 vuoden aikana uhrannut. Netissäkin olen ilmoitellut eikä kukaan edes kysy mitään. Tämä täti-ihminen on vaikean paikan edessä kun on joutunut muuttamaan ja tilanpuute on kova.
Näyttää vaikealta saada myytyä kun joutuu luopumaan kokoelmistaan
Pehmo
3
1113
Vastaukset
- groaargh
...postimerkkiliikkeitä ja nettihuutokauppoja.
Omiaan ei välttämättä takaisin saa jos on kyse massamerkeistä. - slamm
siitä mitä on 20v. aikana ostellut. Esim jos on kerätty Åland tai Suomen epk yms. postin röhnää, niin ei varmaan saa puoliakaan maksamistaan rahoista takas. Jos taas on osannut ostaa/kerätä parempaa/harvinaisempaa materiaalia, niin asia on aivan toinen. Filatelisti yleensä tietää mitä ostaa. Tavallinen keräilijä ei varmaankaan ole osannut ostaa "sijoitus" kohteita.
- jansku____f
siellä ne muutkin myy ja ostaa merkkejä. www.systeemi.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013751
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482681- 1142509
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392008Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301787Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221561- 271542
- 221348
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701285Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81271