Edellisetomistajat olivat istusttaneet punaisen karviasimarjapensaan liiterin taakse.............onko mahdollista siirtää se sieltä pois..........esim. jakamala....................parempaan paikkaan...................???????????Nyt sykysyllähän se kait pitääisi tehdä????????
Samoin juhannusruusu on istuettu liiterin taakse..........onnistuuko siirto, kun lyön juuriston 2-3 osaan ja istutan parempaan paikkaan ???????
Onnistuuko ?????
3
767
Vastaukset 3
- kopu
Periaatteessa molempien pensaiden jakaminen kuvaamallasi tavalla onnistuu. Itse tekisin homman varmuuden vuoksi vasta keväällä, ettei pakkanen vahingoita rikottua juurakkoa.
- vaan heti
Ei muuta kuin hommiin,ei tarvi ootella kevättä,noita nyt ei saa kuoleen millään.
- rusalkaa
vaan heti kirjoitti:
Ei muuta kuin hommiin,ei tarvi ootella kevättä,noita nyt ei saa kuoleen millään.
Itse siirtelin vanhoja pensaita parempaan paikkaan juuri syksyllä...viime vuonna.
Kaivelin jonkun juuren esiin niin pitkältä kuin sain. Rautakangella tein reikiä juuria varten.
Joku sanoi, että hyvä istutella ja siirtää pensaita syksyllä, kun ei tarvitse kastella niitä niin paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401872Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
- 102888
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88884- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68508Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12495- 78491