Edellisetomistajat olivat istusttaneet punaisen karviasimarjapensaan liiterin taakse.............onko mahdollista siirtää se sieltä pois..........esim. jakamala....................parempaan paikkaan...................???????????Nyt sykysyllähän se kait pitääisi tehdä????????
Samoin juhannusruusu on istuettu liiterin taakse..........onnistuuko siirto, kun lyön juuriston 2-3 osaan ja istutan parempaan paikkaan ???????
Onnistuuko ?????
3
651
Vastaukset
- kopu
Periaatteessa molempien pensaiden jakaminen kuvaamallasi tavalla onnistuu. Itse tekisin homman varmuuden vuoksi vasta keväällä, ettei pakkanen vahingoita rikottua juurakkoa.
- vaan heti
Ei muuta kuin hommiin,ei tarvi ootella kevättä,noita nyt ei saa kuoleen millään.
- rusalkaa
vaan heti kirjoitti:
Ei muuta kuin hommiin,ei tarvi ootella kevättä,noita nyt ei saa kuoleen millään.
Itse siirtelin vanhoja pensaita parempaan paikkaan juuri syksyllä...viime vuonna.
Kaivelin jonkun juuren esiin niin pitkältä kuin sain. Rautakangella tein reikiä juuria varten.
Joku sanoi, että hyvä istutella ja siirtää pensaita syksyllä, kun ei tarvitse kastella niitä niin paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349