Kati ja Outi (n+n)

nicely

Olen julkaissut seuraavan tarinan vanhassa Artic.net:ssä, mutta koska täällä on todennäköisesti paljon ihmisiä, jotka eivät ole lukeneet tuotostani laitan sen uudelleen esille tänne. PS. tarinalle on tulossa jatkoa.
______________________________________

Kati ja Outi

Istuin oikeustieteen luennolla auditoriossa ja yritin epätoivoisesti saada luennoitsijan unettavasta äänestä jotain järjellistä kirjoitettua muistiin. Estääkseni itseäni vaipumasta unenomaiseen transsiin kaivoin repustani meikkipeilin esille ja yritin vaivihkaa tutkia leukapielessäni olevaa punoittavaa finniä. Finni harmitti minua, koska se oli ensimmäinen pitkään aikaan. Olin onnistunut hoitamaan ihoani 16-ikäisestä asti sen verran hyvin, että normaali murkkuiän kriisi ei ollut kohdannut minua ainakaan finnien muodossa. Tämä kyseinen yksilö näytti kuitenkin aloittaneen oman elämänsä kosmetologin toimista huolimatta.

Käännellessäni peiliä, jotta olisin saanut katosta tulevan valon heijastukset häipymään, osui peilin kautta kuva parhaasta kaveristani, Outista, silmiini. Ilmeisesti Outikin oli yhtä kiinnostunut luennosta kuin minäkin, sillä hänen silmänsä olivat painuneet kiinni ja kasvoilla oli unenomainen vieno hymy, niinkuin Outi olisi uneksinut jostain aivan muusta kuin perheoikeuden saloista. Jäin hetkeksi tuijottamaan Outin kasvoja ja ylävartaloa, joka näkyi olkani yli hyvin. Outi oli nojautunut vasten muistiinpanotaso edessään niin, että pienet rinnat lepäsivät pöydän pintaa vasten. Olin tuntenut Outin lapsuudesta lähtien ja olimme kasvaneet ja leikkineet aina yhdessä. Olimme hyvin samanlaisia, jopa vartalomme muistuttivat toisiaan. Olimme molemmat hoikkia, emmekä kovin lanteikkaita, vaan mieluummiin ns. “lauta” tyyppiä. Meillä täytyi olla molemmilla myös samankokoiset rinnat, sillä omani olivat B-kokoa ja Outin puseron pullistumista olin päätellyt, että hänellä on korkeintaan samaa kokoa, ellei jopa pienemmät. Minulla sen sijaan on tummat pitkät hiukset ja Outilla taas vaaleahko polkkatukka.

Olin juuri laitamassa peiliä pois kun Outin huulet raottuivat ja kevyt huokaus purkautui ilmoille tuosta pienestä suusta. Samassa näin kuinka Outi nytkähti hieman ja rinnat kohoilivat puseron alla vähän kiivaammin, kuin normaalisti hengittäessä. Samoin erotin nännien kohoumat vaalean villapuseron läpi. Vilkaisin nopeasti ympärilleni, oliko joku muu kuullut äänen. Istuimme kuitenkin suhteellisen yksin auditorion laidalla, Outi yksin ylimmässä rivissä ja minä yksin seuraavalla rivillä. Kolme riviä alempana istui muutama tyttö ja vieressä olevan käytävän toisella puolella, riviä minua alempana, pari poikaa. Kääntelin peiliä varovasti kunnes se osui selkänojien väliseen rakoon, josta avautui esteetön näköala Outin syliin, tai oikeastaan hänen pimppiinsä, totesin hieman järkyttyneenä. Outi oli näet vetänyt minihameensa helman ylös ja siirtänyt valkoisten alushousujensa haarakappaleen sivuun. Oikea käsi lepäsi pöydällä puristaen kynää rystyset valkoisena vasemman sivellessä esteettömästi karvatonta häpyä hitain liikkein ylös ja alas. Katsellessani Outi raotti sormillaan häpyään ja työnsi etusormensa emättimeen vetäen sen samantien ulos kosten kiiltävänä. Varmoin liikkein Outin sormi etsiytyi todennäköisesti (Outin vartalo muodosti varjon hänen syliinsä jättäen pimpin hieman hämärään) klitorikselle alkaen tehdä hitaita pyöriviä liikkeitä.

Itseäni oli vähän aikaisemmin ottanut päähän kun stringit olivat jotenkin päässeet painumaan pimppivakooni. Olin yrittänyt korjata niitä levittämällä jalkojani ja vetämällä lantiotani taaksepäin, mutta housut olivat painuneet vain syvemmälle. Nyt koin tilanteen aivan päinvastoin. Tunsin, kuinka jokaisella lantioni pienellä liikahduksella stringit hieraisivat klitoristani lähettäen ihania väreitä koko vatsanpohjaani. Luento oli unohtunut aikoja sitten. Aina välillä nostin peiliä muka vilkaistakseni kasvojani, mutta katselinkin Outin jalkovälissä tapahtuvaa näytelmää sormen hieroessa klitorista nyt jo huomattavasti nopeammassa tempossa. Tunsin kuinka kosteus valahti pöksyihini emättimestä ja ajattelin pikaisesti, että toivottavasti päälläni olevat mustat jazz-housut eivät kastu pahasti. Ajatus häipyi saman tien, kun Outi voihkaisi tai oikeastaan inisi hiljaa. Kun nostin peilin ylös, näin kuinka kolme sormea kulkivat sisään ja ulos Outin emättimessä jääden lopulta sisään muun osan kättä puristaessa koko pimppiä.

Olin täysin tuon näyn pauloissa tajuamatta, että luennoitsija oli lopettanut puheensa ja kansa nouseskeli ylös istuimiltaan. Ilmeisesti Outi oli kuitenkin hurmiostaan huolimatta tilanteen tasalla, sillä peilistä, johon olin kiinteästi tuijottanut kokoajan, näin kuinka kaverini vetäisi hameensa alas ja oikaisi itsensä. Käänsin peilin nopeasti kasvoihini ja totesin punoittavani vienosti kuin rakastelun jäljiltä. Pakkasin kiireesti reppuni ja sanoin Outille: “Hei, hei!” Painelin nopeasti kohti auditorion ovea. “Kati, odota vähän”, kuulin Outin huikkaavan takaani. Mielessäni välähti, että Outi oli huomannut vakoiluni. “Hei, sopiiko Sulle se, että mä tuun Sun luo tänään tekeen sitä seminaari jutskaa”, Outi kysyi? Olin kokonaan unohtanut asian, joka oli sovittu aikaisemmin viikolla. “Käy se, sopiiko vaikka seitsemältä”, vastasin, “mulla on vähän muuta tekemistä tässä aluksi.” “Siis seitsemältä, nähdään silloin.”

Kun olin päässyt Outista kiirehdin kohti polkupyörätelinettä yrittäen olla juoksematta ja nauttiakseni samalla jalkojeni välissä tuntuvasta liukkaudesta. Tuntui ihanalta, kun joka askeleella stringit hieroivat klitorista ja emätin valutti nesteitään housuihini. Normaalisti minua inhotti jo ajatuskin, että aluspöksyni olisivat märät, puhumattakaan päällysvaatteistani. Luennolla näkemäni oli saanut minut kuitenkin niin kiimaiseksi, että kaikki, mikä liittyi alushousujeni sisäpuolelle lisäsi vain kiihotustani.

Olin eronnut poikaystävästäni lopullisesti noin puoli vuotta aikaisemmin, enkä ollut sen jälkeen rakastellut kenenkään kanssa. Itsetyydytyskin oli jäänyt vähän niin ja näin kaiken opiskelutohinan painaessa päälle. Mutta nyt tiesin mihin käyttäisin tämän ajan ennen Outin tuloa. Nousin pyörän selkään todeten samalla, että kostea tumma läntti oli aloittanut leviämisen haaroissani, mutta se ei ainakaan vielä näkynyt, jos pidin jalat yhdessä. Poljin hurjaa vauhtia kohti kämppääni mieleni askarrellessa mitä tekisin kotiin päästyäni. Matkalla poikkesin vain kaupassa ostamassa jotain tarjottavaa Outille, kun hän tulisi käymään. Jos tuon matkan aikana joku olisi pyytänyt minua rakastelemaan kanssaan, olisin suostunut sen enempiä miettimättä. Onneksi kukaan riittävän röyhkeä ei tullut vastaan.

Yksiössäni heitin repun eteisen nurkkaan, kiskoin rullaverhon alas ja sytytin valot yölamppuuni ja jalkalamppuun. Riisuin nopeasti takin, villapuseroni, teepaidan ja housut, jotka olivat haaroista kostean liukkaat. Katselin itseäni eteisen isosta peilistä avaten samalla rintsikat. Laventelin siniset stringit olivat painuneet pimpin vakoon jättäen pienellä sängellä olevan hävyn osittain paljaaksi. Rintani törröttivät terhakkaina nännit kivikoviksi turvonneina. Painoin käteni varovasti stringien päälle tuntien samalla kuinka kostea haarovälini oli. Sivelin häpyä katsellen samalla peilistä käteni liikettä pöksyjen päällä. Tämän illan käyttäisin pelkästään itseni tyydyttämiseen, vannoin itselleni. Samassa tunsin kuinka pissahätä alkoi pakottaa rakossani ja sain hullun ajatuksen päähäni. Miltähän tuntuisi päästää housuihin? Housujen kannalta ei ollut mitään menetettävää, sillä ne olivat niin limassa kuin vain oli mahdollista. Sen enempiä miettimättä menin vessaan ja istuin pöntölle. Hetken emmittyäni nousin pöntöltä ja siirryin istumaan suihkunurkan lattialle. Hetken rentoutuksen jälkeen tunsin kuinka virtsa tulvahti pöksyihin ja pyllyni alle. En erityisemmin saanut mitään värinöitä pissasta, mutta ei se myöskään laskenut kiihotustani.

Nousin ylös ja laskin jo aikalailla tuoksuvat stringit alas ja suihkutin suihkunurkan lattian puhtaaksi. Olin joskus tyydyttänyt itseäni suihkulla, mutta tänään se ei tuntunut riittävän erikoiselta mielentilaani nähden. Pesaisin vain nopeasti pimppini ja pyllyni sekä kuivasin ne. Kuivausta olikin sitten jo vaikeampi lopettaa, sillä froteepyyhe tuntui aivan ihanalta kun pyyheliinan reuna upposi häpyvakooni. Jotenkin sain hillityä itseni ja kävelin alastomana makuualkoviini. Tempaisin päiväpeiton pois sängystä ja asetuin selälleni makaamaan. Levitin jalkani äärimilleen antaen jalkaterien tippua sängystä lattialle. Aloitin varovaisen hieronnan navan alapuolelta sivellen aina välillä reisieni sisäpintaa. Kauaa en jaksanut pysyä näillä turvallisilla alueilla vaan annoin sormieni vihdoinkin siirtyä hävylleni. Aloitin varovaisesti hivellä häpyhuulia nivusten puolelta aina välillä reisien sisäpinnalla käyden. Tunsin kuinka emätin supistui kuin kutsuen jotain sisälleen. En kestänyt enää pidempää vaan siirryin klitoriksen tykyttävän hermokimpun päälle. Varovaisesti tein ympyröitä tuon hermokimpun ympärillä tihentäen niitä joka kierroksella. Kiimassani huomasin kuinka hengitin katkonaisesti ja olin nostanut pyllyni ilmaan seisoen jaloillani lattialla selkäni ollessa kiinni sängyssä vain lapaluista. En halunnut kuitenkaan jatkaa loppuun saakka, en vielä. Olin koko polkupyörämatkan halunnut jotain sisääni ja sama halu valtasi minut nytkin. Mutta mitä? Katselin ympärilleni ja silmäni osuivat kynttilään, mutta se näytti liian ohuelta. Halusin sen olevan jotain, joka täyttäisi minut kokonaan ja kunnolla.

Lopetin itseni hyväilyn ja nousin istumaan. Olisiko minulla mitään, joka olisi riittävän pyöreää ja paksua olematta silti liian särmikästä sisään työnnettäväksi. Samassa muistin poikien herjat minulle edellisen viikon saunaillan jälkeisillä jatkoilla. Heidän mielestään minä käytin itseni tyydyttämiseen kurkkua, koska he eivät minulle kelvanneet. Kysehän ei ollut tästä, vaan kukaan heistä ei tuntunut olevan henkisesti lähelläkään itseäni. Mutta siitä viis, tärkeintä oli sana kurkku. Minulla oli kaapissa kaksikin kurkkua, joista toinen oli puoleksi syöty ja toinen kokonainen, koska olin ostanut sen juuri voileipätarvikkeeksi Outin vierailua silmällä pitäen. Kipaisin nännit törröttäen jääkaapille ja otin tuon puolikkaan kurkun käteeni. Se oli noin 20 cm pitkä ja 4 cm paksu jötikkä. Katselin sitä hieman arastellen. Tämä taisi olla liian suuri. Otin siitä kuitenkin pois muovin ja jynssäsin sen juuresharjalla puhtaaksi. Olin vieläkin epäileväinen sen puhtaudesta, mutta onneksi muistin kondomit. Edellisestä seurustelusta oli jäänyt jäljelle muistaakseni vajaa paketti Jeans-merkkisiä kondomeja. Painelin kurkku mukanani kiireesti yöpöydän laatikolle. Hetken etsimisen jälkeen paketti löytyikin. Jäljellä oli kolme avaamatonta kortsua. Vapisevin käsin avasin yhden ja aloin sovittamaan sitä kurkun päälle. Vihdoin kortsu lähti rullautumaan kurkun päälle.

Palasin takaisin sängyn päälle ja asetuin äskeiseen asentoon. Koko etsinnän ja valmistelun ajan olin tuntenut kuinka kosteus valui reisilleni, joten olin valmis työntämään kurkun sisääni. Avasin vasemalla kädelläni häpyhuulia ja oikealla sovitin kurkun päätä emättimen suulle. Edellisestä rakastelusta oli kulunut jo kuitenkin sen verran aikaa, että kurkku tuntui julmetun suurelta. Vaikka kuinka painoin en saanut sitä uppoamaan sisääni. Olin päättänyt kuitenkin saada tämän jötikän sisääni vaikka henki menisi. Nousin istumaan kyykkyasentoon ja asetin kurkun uudelleen emättimen aukolle. Varovasti laskin painoni kurkun kärjen päälle. Vihdoin tunsin kuinka emätin avautui ja kurkku alkoi painua sisääni. Toisaalta sattui kokoajan toisaalta kaikki tuntui ihanalta. Huohotin kokoajan ja jäykkä kurkku kynti säälimättä emätintäni avoimeksi. Kun paksuin kohta oli ohitettu solahti loppu kurkusta sisääni melkein puoleenväliin. Pysähdyin huohottaen vetämään henkeä ja nauttimaan ihanasta tiukkuuden tunteesta pimpissäni. Samassa halusin nähdä miltä kurkku näyttää haaroissani. Astuin varovaisesti lattialle ja kuljin jalat harallaan eteisen peilin eteen. Näky oli ihanan rivo: Tummatukkainen hoikka nainen seisomassa jalat levällään peilin edessä hikikarpalot otsalla loistaen toisen käden pidellessä paksua kurkkua haarovälissä reisien kiillellessä hiestä ja vaginan eritteistä.

Vedin keittiösyvennyksestä selkänojallisen tuolin peilin eteen ja istuin sille. Nostin jalat seinää vasten peilin kummallekin puolelle, jolloin pimppiini avautui esteetön näköala. Aloin hitaasti liikuttaa kurkkua edestakaisin emättimessäni. Vasemman käden etusormi etsiytyi kuin itsestään klitorikselle aloittaen sen hieronnan. Jossain vaiheessa potkaisin seinää liian lujaa ja tuolini kallistui uhkaavasti taaksepäin. Onneksi eteinen oli niin kapea, että ennen tuolin kaatumista selkänoja otti kiinni takanani olleeseen seinään. Oikea käteni työnteli kurkkua sisääni kiihtyvällä rytmillä samalla kun vasen hyväili klitorista. Huohotin valtavasti ja viskoin päätäni puolelta toiselle, sillä tunsin lämpimien kouristusten lähestyvän. Samassa kun aivan tahdottomasti jännityin jalkojeni ja selkäni varaan kahden seinän väliin, tunsin ihanien aaltojen leviävän pimpistäni kaikkialle vartalooni. Survaisin kurkun niin syvälle kuin vain sain ja kiljuin suoraa huutoa. Huohotin paikallani pitkään jalat lattialle valahtaneina kurkun tullessa ulos pimpistäni emättimen sykähtelyn tahdissa. Jokaisella sykäyksellä lantioni nytkähti hieman lähes tahdottomasti. Kuulin kuin jostain kaukaa, kuinka kurkku tipahti vaimeasti tömähtäen lattialle jättäen emättimeni avoimeksi ja helläksi.

Pitkän ajan päästä nousin ylös hieman pöllähtäneenä, mutta hyvin onnellisena ja itseeni tyytyväisenä. En ollut villeimmissä fantasioissanikaan kuvitellut tekeväni itselleni mitään sellaista. Hain veskistä kylpytakin päälleni ja olin juuri siirtämässä tuolia pois eteisestä kun ovikello soi. Vilkaisin nopeasti kellooni, vasta vähän yli viisi, ei siis ainakaan Outi. Kurkistin ovisilmästä ja yllätyin kun näin Outin seisovan oven takana. Kiristin kylpytakin vyötä ja vilkaisin nopeasti ympärilleni paljastaisiko mikään äskeistä ilotteluani. Mitään ei sattunut silmiini, mutta onneksi varpaani osuivat johonkin kylmään ja niljakkaaseen lattialla, kurkku. Poimin sen ylös ja työnsi taskuuni. Pyyhkäisin käteni kylpytakin takamukseen ja avasin oven.

“Moi, Sä tulit jo”, sanoin Outille. “Jos Sulla ei oo mitään sitä vastaan niin aloitetaan jo nyt”, Outi vastasi. Viittasin hänet sisälle. Outilla oli samat vaatteet kuin luennoillakin täydennettynä reisipituisella harmaalla poplarilla. Outi laittoi takkinsa naulakkoon ja otti repun mukaansa sekä käveli asuntooni sisälle. “Ootsä ollut nukkumassa vai kenties runkkaamassa”, Outi kysyi kujeileva ilme kasvoillaan. Tunsin punan leviävän kasvoilleni Outin jatkaessa, “mitä muuten pidit mun esityksestä viimeisellä luennolla?” Minun täytyi näyttää keitetyltä ravulta. Outi oli siis huomannut vakoiluni. “Turha kierrellä Kati, mä huomasin kyllä kuinka Sun peilis välähteli, kun mä runkkasin. No kiihotuitko Sä?” “En tietenkään, kuinka sä nyt voit sellaista luulla. En mä mikään lesbo ole”, sain vihdoin sanottua. “Jaa et vai? Älä yritä, täällä tuoksuu pillu ja rakastelu ja koska Sulla ei ole miestä mun tietääkseni juuri nyt, niin väitän, että täällä on runkattu ja kunnolla”. Tämä ei ollut ollenkaan se Outi, jonka olin tuntenut jo vuosia, vaan jollain tapaa kaikessa karkeudessaan myös kiihottava.

Outi astui eteeni ja kietoi kätensä kaulani ympärille painaen samalla suunsa suutani vasten. Olin kauhusta jäykkänä, mutta en osannut myöskään estellä ja kun tunsin Outin kielen tunkeutuvan huulteni väliin avasin suutani automaattisesti. Outin kova, vaativa, kieli tunkeutui suuhuni aloittaen tutkimusretken oman kieleni ympärillä. Kuin unessa vastasin suudelmaan ja pian kielemme tutkivat toistemme suita kiihtyvän kiihkon vallassa. Hämästyksekseni tunsin kiihottuvani jälleen. Samassa tunsin kuinka Outin käsi työntyi varovasti saunatakkini sisään löytäen nännini. Olin huutaa halusta Outin puristaessa rintaani hellästi ja sormien ottaessa nännistäni kiinni ja venyttäen sitä varovasti. “Kati, mä haluan rakastella Sun kanssa tänään tässä ja nyt”, Outi henkäisi irrottautuen samalla suudelmastamme ja toisistamme. En kyennyt vastaamaan mitään enkä olisi osannutkaan vastata mitään. Ajatukset myllersivät päässäni, olenko nyt lesbo, sillä koko ruumiini halusi laueta parhaan kaverini hyväilyihin. Ajatusten myllertäessä mielessäni, oli Outi heittänyt villapuseronsa pois ja laski juuri minihamettaan nilkkoihin. Epävarmoin ottein avasin kylpytakkini ja annoin sen valahtaa lattialle. Samalla kun kylpytakki tipahti lattialle, tipahtivat epäilynikin. Halusin Outia ja muusta viis. Outi katseli minua seisoen pienet pushupit rintojen peittona ja valkoiset pitsialkkarit, jotka eivät olleet samat kuin päivällä, jalassaan. Huomasin Outille käyneen samoin kuin itsellenikin, sillä alkkarien haaroväli erottui tummempana kuin muu kangas kielien niiden olevan märät.

Kaikki estoni unohtaen painoin huuleni Outin suulle, joka vastasikin suudelmaani heti huulet avoimina. Annoin käsieni hyväillä hetken Outin rintoja kunnes painoin toisen käden Outin jalkojen väliin. Alkkarit olivat tosiaankin märät. Tunsin sormieni alla turvonneen hävyn ja vaon häpyhuulten välissä. Sivelin tuota vakoa suudellessamme painaen keskisormeani alushousujen läpi häpyhuulten väliin aina vain kovemmin. “Ota ne pois”, Outi kuiskasi korvaani. Tartuin alushousujen vyötärönauhaan ja kumarruin painamaan ne alas nilkkoihin. Katselin kiihottuneena Outin karvattomaksi ajellun pimpin paljastumista. Outin häpy oli kuin pikkutytön, mutta aivan kostea. Haistoin kiimaisen, imelän happaman, tuoksun kun nenäni kulki aivan pimpin ohi. Sillävälin kun laskin housuja, oli Outi riisunut rintsikkansa. Noustessani ylös osui toinen rintani Outin nänniin. Voihkaisimme lähes yhteen ääneen Outin kanssa. Ilman sanaakaan kiedoimme kädet toistemme ympärille ja sovitimme nännit vastakkain. Tuntui taivaalliselta tuntea Outin vatsan ja reisien painallus omiani vasten samalla kun hankasimme nännejämme pienillä ylävartalon liikkeillä toisiaan vasteen.

Hengityksemme oli muuttunut katkonaiseksi huohotukseksi, kun omani salpautui kokonaan. Outi oli laittanut kätensä pakaralleni ja liu’utti sitä nyt kohti pimppiäni takaa päin. Odotin jännittyneenä kun sormet saavuttivat märkänä sykkivän vulvani. Varovasti Outi työnsi yhden sormen sisääni vetäen sen saman tien ulos. “Sä oot tosiaan tehnyt jotain jo ennen mun tuloa. Sun emätin on vieläkin aivan auki. Millä Sä tyydytit itseäs?” “Irrottauduin vastahakoisesti Outista ja kumarruin kylpytakin puoleen. Kaivoin kondomipäällysteisen kurkun taskustani ja näytin sitä Outille. “Oho, eiks tää ole vähän iso”, pääsi Outilta. “Niin mäkin luulin, mutta kun haluaa riittävästi, niin kyllä se lopulta mahtui”, vastasin rehellisesti muistellen samalla edellistä hekumaani. “Mä haluan tän myöskin sisääni, mutta Sä saat auttaa mua”, Outi sanoi vetäen minua kädestä kohti sänkyäni. Outi työnsi hellästi minut selälleen sänkyyni asettuen itse kontalleen jalkojeni väliin. Arvasin mitä pian tapahtuisi ja jännitin hirveästi miltä tuntuu kun nainen nuolee. Poikakaverini oli toki nuollut minua useastikin, mutta ei tietenkään kukaan nainen. Tunsin Outin kuuman hengityksen pimpilläni ja samassa lämmin kieli sipaisi häpyäni ensimmäisen kerran. Tunsin kuinka Outi taitavasti siirtyi lähemmäs ja lähemmäs klitoristani vieraillen kuitenkin ensin emättimessäni. Vihdoin tunsin ensimmäisen lipaisun klitoriksellani ja huusin ilosta ääneen. Samassa tunsin kuinka vanha ystäväni kurkku tunkeutui sisääni täyttäen minut jälleen. Ei kestänyt kauaakaa kun lämpöiset aallot alkoivat vavisuttaa ruumistani Outin työnnellessä kurkkua pimpissäni hellän vaativasti. Painoin Outin päätä kaikin voimin häpyäni vasten kurkun kyntäessä sisässäni. Lopulta kiedoin jalkani Outin pään ympärille ja vatkasin lantiotani Outin kasvoja vasten.

Tajuntani katosi varmaan hetkeksi, sillä en muista Outin siirtyneen viereeni. Avatessani silmäni hän kuitenkin katsoi minua hellästi suudellen samalla rintojani toisen käden vetäessä varovasti kurkun pois sykkivästä emättimestäni. “Nyt mä haluan tän sisääni”, Outi sanoi, “mutta mä haluaisin, että Sä nuolet mua ensin.” Nousin varovasti istumaan, sillä pippini oli tosi arka ja istuminen sattui hieman sisälleni. Outi kierähti selälleen ja levitti jalkansa kuin olisi aina tehnyt sitä minun kanssani. Meni konttausasentoon Outin jalkojen väliin ja katselin tämän pimppiä. Outin pillu oli, kuten sanottu, ns. posliini. Häpy oli hieman turvoksissa sisempien häpyhuulten pilkistäessä vaosta kauniin tumman punaisina. Varovasti avasin vasemman käden peukalo- ja etusormella Outin pimpin ja näin kuinka emätin kiilteli nesteessä. Lipaisin varovasti tuota tiukan näköistä pimppiä ja tunsin ensikertaa Outin naisellisen maun kielelläni. Yritin matkia Outin tyyliä ja aloitin nuolemalla ensin pillua ulkoa päin siirtyen vähitellen kohti herkempiä osia. Tässä vaiheessa Outin klitoris oli turvonnut noin 2 cm mittaiseksi tapiksi. Ennenkuin ehdin nuolaistakaan sitä Outi sanoi: “ Voisitko kääntyä, niin voin nuolla Sua samalla kun sä nuolet mua.” En ollut oikein varma haluaisinko enää minkään koskettavan pilluani tänään, sillä niin arka se oli. Käännyin kuitenkin, koska olin huomaavinani kiiman lisääntyvän myös itselläni. Asetuin siis niin, että pimppini oli Outin kasvojen päällä ja itse jatkoin Outin nuolemista siitä mihin olin jäänyt. Tunsin Outin tarttuvan lanteisiini ja vetävän minua itseään kohti. Olin kiljaista Outin kielen tunkeutuessa emättimeeni. Sain kuitenkin hillittyä itseni ja kohta nautinto voitti tuskan. Kykenin jatkamaan Outin hyväilyä kielelläni.

Kun olin muutaman kerran nuolaissut klitoriksen päältä, alkoi Outin suusta purkautua pieniä ynähdyksiä ja muutaman lisäkerran jälkeen Outi sanoi: “Yritetään nyt sitä kurkkua”. Otin kurkun käteeni edestäni, Outin haarojen välistä. Toisella kädellä levittäen Outin häpyä, toisella työtäen kurkkua, yritin ujuttaa sitä Outin emättimeen. “Oi, oi, oi, kuinka sattuu, ai, ai, aiiiih”, Outi kiljahti! “Ei se mene sinne. Eikö Sulla ole jotain vähän pienempää aluksi”, Outi pyysi. Samassa muistin toisen kurkun, olisikohan se pienempi. Kömmin ylös sängystä ja juoksin jääkaapille. Uusi kurkku oli kyllä lähes samanpaksuinen, mutta siinä oli tallella kasvutappi eli hyvin lyhty pätkä toisessa päässä kurkkua, joka nopeasti laajenee paksummaksi. Kaivoin kondomipaketin laatikosta ja Outin katsellessa otin kondomin paketistaan ja ujutin sen kurkun päälle. Samassa eräs ajatus välähti mielessäni ja laitoin jäljelle jääneen kondomin kurkun toiseen päähän. Luulen Outinkin käsittäneen asian sillä hänen silmänsä laajenivat hämmästyksestä ja sen jälkeisestä oivaltamisesta. “Luulisin, että tämä käy helpommin jos olet kontallasi”, sanoin Outille. Tyttö kääntyi kontalleen ja painoi selkänsä notkolleen, jolloin pi’llu työntyi esiin jalkojen välistä. Siirsin Outin jalkoja hieman enemmän erilleen toisistaan sekä nuolaisin tytön punoittavaa pi’llua muutaman kerran. Mikä sinällään oli turhaa sillä emättimestä valui kirkasta limaa Outin reisille.

“Oletko valmis”, kysyin kuin paraskin treenaaja ja Outin nyökättyä aloin ujuttaa kurkkua edessäni näkyvään emättimeen. Kurkku upposikin aluksi erittäin helposti, mutta juuttui sitten kun paksumman kohdan vuoro tuli. Tartuin kurkkuun tiukemmin ja pyörittelin sitä hellästi ympäri painamatta ollenkaan sisään päin. Toisella kädellä hyväilin Outin klitorista ja kun vihdoin aloin kuulla saman ynähdykset kuin ensiyrittämällä työnnälsin kurkkua voimalla Outin sisään. “Apua sattuu, aijai, aijai, voi että, ihanaaaaaaaa, sattuu, älä vaan lopeta”, Outi vaikersi edessäni. Tytön pyytelyistä huolimatta lopetin kuitenkin. “Pidä tästä hetki kiinni”, käskin Outia. Kun Outin käsi tarttui kiinni kurkkuun irrotin otteeni ja käännyin nopeasti ympäri. Asetuin nelinkontin niin, että pyllymme olivat vastakkain. Peruutin varovasti kohti Outia ja tavoittelin samalla toisella kädelläni kurkkua, joka sojotti Outin pi’llusta vähän alasviistoon. Kun tunsin kurkun sormissani nostin sitä ylöspäin niin, että sain sovitettua sen häpyhuulteni väliin. Olin Outin nuolemisesta ja aikaisemmasta runkkauksesta johtuen niin avoin ja liukas, että kurkku upposi sisääni helposti. Peruutin varovasti kohti Outia lisää kunnes pyllymme osuivat toisiinsa. Jäimme hetkeksi tähän asentoon molempien huohottaessa kiimaisena. Tunsin kuinka Outi aloitti varovaisesti nytkyttämään lantiotaan edestakaisin niin, että kurkku teki pientä, mutta kiihoittavaan liikettä emättimessäni samalla kun pyllymme lätsähtivät yhteen nytkähdysten tahdissa. “Voi Kati, voi Kati, multa tulee kohta, työnnä lujemmin”, Outi voihki. Tunsi itsenikin olevan tulossa ja yritin sovittaa liikkeeni Outin nytkähdyksiin. Lopulta saimme kurkun liikkumaan kummankin emättimen huulille ja taas takaisin pohjaan saakka. “Nyt, nyt, eiiiiiiiih, ihanaaaaaaa”, Outi kiljui. Outin kiljunta lisäsi omaa kiihkoani, jos mahdollista. Tunsin kuinka huippuni läheni. Puristin patjaa allani ja purin lakanoita, kun emättimeni aloitti supistelun. Kuin jostain hyvin kaukaa, kuulin Outin vinkuvan kuin koiranpennun samalla kun tyttö painoi pyllyään omaani vasten. Kurkku tunkeutui uskomattoman syvälle sisääni ja pelkäsin hetken sen rikkovan jotain sisässäni. Samalla unohdin kaiken muun kun sadat salamat räjäyttivät pääni ja kaikki katosi ihanaan usvaan. Tunsin vielä kuinka jotain lämmintä roiskahti alleni ja Outi kiljunta vain jatkui. Putosin vatsalleni johonkin lämpimään kosteuteen vetäen Outin mukanani, koska kurkku oli kuin ihmeen kaupalla pysynyt emättimissämme. Huohotimme pitkään ja vain makasimme vatsallamme kummankaan uskaltamatta liikahtaa. “Hei mä olen tosi pahoillani”, kuulin Outin sanovan takaani. “Mistä ihmeestä? Molemmathan tätä halus”, kysyin? “Etsä huomaa missä sä makaat”, kun vastasin kieltävästi, Outi jatkoi, “multa tuli kuset alle.” “Kuule se on pientä tän ihanuuden rinnalla, mutta miten me saadaan toi kurkku pois tuolta pilluista”, vastasin? Molemmat hytkyimme naurusta ja jokaisella tyrskähdyksellä kurkku liikahti sisällämme satuttaen hieman ja antaen samalla ihanan tunteen yhteydestä toisiimme.

No, se ilta meni siivotessa ja patjaa pestessä, mutta Outin kanssa meistä tuli vielä paremmat ystävykset. Nykyään olemme molemmat onnellisesti naimisissa. Outin kanssa meillä on kuitenkin vielä omat yhteiset hetkemme ainakun miestemme silmä ja poissaolo sen mahdollistavat.

12

9799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Einomies

      jatko-osaan enemmän tuota pissaamisjuttua, kiitos.

      • Pidin kovasti tarinastasi!

        Tarinasi oli kerrassaan upea! Mikäli haluat lähettää esim. vastaavanlaisia tarinoita sähköpostiini, se sopii minulle oikein hyvin. =)


      • Sama
        Pidin kovasti tarinastasi! kirjoitti:

        Tarinasi oli kerrassaan upea! Mikäli haluat lähettää esim. vastaavanlaisia tarinoita sähköpostiini, se sopii minulle oikein hyvin. =)

        Unohtui osoite tuosta edellisestä viestistä, eli se on: [email protected]. PS. Pissajutut voisi jättää pois; olisi kiihottavampi siten.


      • likka
        Sama kirjoitti:

        Unohtui osoite tuosta edellisestä viestistä, eli se on: [email protected]. PS. Pissajutut voisi jättää pois; olisi kiihottavampi siten.

        jos oot niin ihana ja kirjotat noita lisää ni lähetä mulle kans ne sähköpostiin... vaikka oonki nainen niin kiihotuin aivan kamalasti! osaat kirjottaa tosi hyvin! kiitos!
        [email protected]
        muutkin jotka tän lukee ni tonne mun mailiin saa lähettää noita seksi novelleja mielinmäärin!!!


      • Fantasia
        likka kirjoitti:

        jos oot niin ihana ja kirjotat noita lisää ni lähetä mulle kans ne sähköpostiin... vaikka oonki nainen niin kiihotuin aivan kamalasti! osaat kirjottaa tosi hyvin! kiitos!
        [email protected]
        muutkin jotka tän lukee ni tonne mun mailiin saa lähettää noita seksi novelleja mielinmäärin!!!

        Laittakaa mulle myös se jatkis. [email protected]


      • katti

    • kehuja

      oli tosi hyvä, kirjota lisää! mut älä mihinkää e-mailiin, vaan tänne. oot paras kirjottaja täälä!

      • jade

        ehdottomasti paras tarina minkä olen lukenut...kirjota lisää!!


    • Oli pakko

      Vetää käteen kun rupes panettaan niin vitusti oli muuten hyvä tarina

    • Jorspo

      Aivan loistava tarina. Lisää kiitos :)

    • tuota..

      Joo vaikka tää onkin ihan v*itun hyvä tarina niin haluun kuitenki sanoo että tää on vanha. On nimittäin oullut ennenkin tällä sitellä... No mut kyllähän ton lukasee toiseenkin kertaan ;D

    • miksu

      kiitos, kirjotukses oli todella hyvä, jatka samallalailla! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1448
    4. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1131
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1128
    6. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1120
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1081
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe