Mistä löydän infoa itä-suomen puolen tulevista koiranäyttelyistä?? Aloitin harrastuksen nyt syksyllä ja haluan käyttää ajureitani kehässä vielä jatkossakin. Jos joku ystävällinen kertoisi?
Koiranäyttelyitä tulossa itä-suomessa?
7
1046
Vastaukset
- Heta,
www.kennelliito.fi
- rapuri
ei löydy kennelliitosta kuin kansainvälisi tai erikoisnäyttelyitä. Ei tunnu olevan kuin etelä-suomen ja länsi-suomen tapahtumia, ja vain suurimmat sellaiset.
- musta hattu
Jos tosissasi haluat ajurin, käy metsästysajan ulkopuolella näyttelyissä. Kuljeta ahkerasti metsässä, ainakin 2 kertaa viikossa.
- aloittaja..
en kiitos tarvitse neuvoja ajurin kasvattamiseen. Totean nyt yleisesti että omistan kaksi hyvää ajavaa koiraa, joiden kanssa käyn säännöllisesti metsällä sekä lenkkeilytän ja olen koirieni kanssa. Näyttelyt ovat uusi harrastus ja mahdollisuuden mukaan haluan osallistua...
- sipiria
aloittaja.. kirjoitti:
en kiitos tarvitse neuvoja ajurin kasvattamiseen. Totean nyt yleisesti että omistan kaksi hyvää ajavaa koiraa, joiden kanssa käyn säännöllisesti metsällä sekä lenkkeilytän ja olen koirieni kanssa. Näyttelyt ovat uusi harrastus ja mahdollisuuden mukaan haluan osallistua...
Liity Kennelliton jäseneksi, saat Koiramme lehdestä näyttelypaikat, lehti tulee jäsenille. Nykyisin lehteä taitaa olla myynnissä lehtipisteissä.
- piiu
sipiria kirjoitti:
Liity Kennelliton jäseneksi, saat Koiramme lehdestä näyttelypaikat, lehti tulee jäsenille. Nykyisin lehteä taitaa olla myynnissä lehtipisteissä.
Olen kennelliiton jäsen.
- itäsuomessa
piiu kirjoitti:
Olen kennelliiton jäsen.
Eli kennlliiton sivuilla on linkki
http://www.kennelliitto.fi/FI/toiminta/nayttelyt/
Josta näet seuraavat näyttelyt.
Sieltä taitaa löytyä eri linkiestä KV, KR ja ryhmänäyttelyt omista linkeistä, josta katsot paikkakunnan mukaan. Tietenkin myös koiramme lehdissä on takana näyttelyiden ilmoitukset. Näyttelyt on ihan mukava harrastus metsästyksen ohella. Meillä myös harrastetaan molempia, vaikka nyt onkin metsästyksen ajaksi näyttelyt siirretty keväälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192195- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos161214- 711158
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123989Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253877- 65876