Millaista tulkintaa tarjoatte naispuoliselle vesimiehelle?!?
Vesimies nouseva neitsyt
1
607
Vastaukset
- AquaMALE
Itse olen veskari ja nousuneitsyt.
Mulle on kerran pitkässä tulkinnassa sanottu seuraavaa tästä yhdistelmästä:
Vesimies symboloi filosofia, ajattelijaa ja rajattomuutta. Hänen kohdallaan se, mitä hänelle syntymässä annetaan valmiiksi, määrittää paljolti, mitä hän voi elämässään parhaimmillaan olla.
Neitsyt on puolestaan pikkutarkka realisti, jollaiseksi hän kasvaa ja hioutuu kokemusten kautta (tämä kuulemma vie enemmän aikaa).
Yhdistelmänä tällainen saattaa olla aika mielenkiintoinen. Neitsytnousuisen pitäisi oppia ymmärtämään arkielämän realiteetteja, eikä hän voi tehdä mitään radikaaleja ylilyöntejä ilman, että todellisuus lyö lujaa kasvoille. Toisaalta Neitsyt voi olla loistava kanava tuoda Vesimiehen abstraktilla ajatustasolla olevia ideoita konkreettiseen maailmaan.
Nousuneitsyen alkemiallisesti harmonisin kumppani on kuulemma nousukalat. Harmi vain, että heitä on tällä pallonpuoliskolla todella vähän. Mutta mikä tahansa nouseva vesimerkki kuulemma käy (nousumerkeistä tarkemmin parhaimmat parit ovat maa-vesi sekä ilma-tuli).
Mene ja tiedä. Mielenkiintoista silti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058717
- 936680
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345221Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634397- 553491
- 503345
- 513072
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886