siveysvyö

oikesataan olen kiitollinen kun vaimoni pakotti minun ostamaan siveysvyön.elämän laatu on huomatavasti parempi.on paljon vähemmän tappeluja että olen käynyt taas vieraissa tai vetäyt käteesi.vaimoni on paljon paremalla päällä kun olen joutunut laitamaan kodin kuntoon ja ruoka on valmista kun tulee töistä.aina ennen ensimäiset sanat olivat tuli kotio taas et ole tehnut mitään koti töitä.nyt paikat ovat siistit eikä joka paikkassa ole vaate kasoja.nykyään kun kuljen kotona huoneesta toiseen kerään roskat automaattisesti pois.katsotaan kuinka vaativa kuningarestani oikein tulee lopulta itse olen orja jolla ei ole mitään oikeuksia muuta kuin totella käskyjä joita saan.rangaistuksia meillä on joutua käsirautihin,jalkarautoihin määrätömäksi ajaksi kunnes kuningatar päästää pois.riipuu ylensä millä päällä hän on ja kuinka olen hoidellu hänet.

25

14818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kldas

      tuhmaa. Mistä tuommosia tyttöjä löytää?

    • Pitkään lukittu

      Tässä rakulalle muutamia vihjeitä. Nyt kun olet lukittuna siveysvyöhön ja et voi käyttää kulliasi mitenkään ilman Kuningattaresi konrollia, niin osta hänelle seksikäs alusasu setti.
      Lisäksi ilmoita kuningattarellesi, että palkkapäivänäsi siirrät laskujen maksun jälkeen loput palkastasi hänen tilille. Nöyrästi pyydät häneltä viikkorahaa sen mukaan kuinka tottelevainen ja palveluhaluinen orja olet ollut. Tietenkin luottokorttien käyttö ilman hänen lupaa on ehdottomasti kielletty.
      Teepä näin ja anna itsesi täysin vaimosi valtaan. jo varmaan puolen vuoden päästä saat nuolla hänen hyvin nussittua pilluaan jota vaimosi rakastaja käyttää. Ehkä joskus jopa pääset katsomaan kun vieras mies nai vaimoasi aivan silmiesi edessä.
      Kun käyttää siveysvyötä, niin sellainen tekee hyvää. Kun toinen mies rakastelee vaimosi kanssa, niin silloin todella ymmärrät asemasi ja opit nauttimaan siitä, että saat nuolla vaimosi kiimanesteiset alushousut puhtaaksi. Se on orjan ainoa nautinto. Runkkailu, nussiminen ja orgasmi on taakse jäänyttä elämää. Minäkään en ole tehnyt sellaista puoleentoista vuoteen. Sellaiseen ei ole aikaa, koska vaimoni palveleminen vie kaiken aikani.

      • Olla

        hoidon tarpeessa


      • hauskan pitoa

        Enpä haluaisi mieheni rahoja tuolla tavalla. Mutta vähäsen olen rahastanut. Luonnollisesti minä annan luvan runkkaamiseen, (jos on oltu kiltisti.) Ja määrään ajan, paikan ja minne spermat lasketaan. Esim.jos laskee omille rinnuksille vedon hinta on vain 10 centtiä. Tai minun rinnoille roiskiminen maksaakin jo 20 centtiä veto. Kertyyhän noista. Omaan suuhun laskeminen on ilmaista :-) Ja välillä se on ainoa vaihtoehto jos haluaa päästellä paineita. CB.n tai yleensä seksin vahingossa mainitseminen on 1€. Tahallaan puhuminen tietää jo lisäpäiviä pitää pikku munaa putkilossa. Tämä systeemi on meillä, vähän kesympää. Vanhat pikkuhousuni mieheni käyttää loppuun, ennen pois heittämistä. Muuten elämmä kuten "muutkin". Minä ainoastaan kontrolloin mieheni orgasmit. Kaupanpäällisiksi olen oppinut masturboimaan itselleni mahtavia orgasmeja. Aina kun ei "viitsi" lukkoa avata, vaikka mieli tekisi. Mieheni ei näitä näe, kerron vaan.


      • Meilläkin
        hauskan pitoa kirjoitti:

        Enpä haluaisi mieheni rahoja tuolla tavalla. Mutta vähäsen olen rahastanut. Luonnollisesti minä annan luvan runkkaamiseen, (jos on oltu kiltisti.) Ja määrään ajan, paikan ja minne spermat lasketaan. Esim.jos laskee omille rinnuksille vedon hinta on vain 10 centtiä. Tai minun rinnoille roiskiminen maksaakin jo 20 centtiä veto. Kertyyhän noista. Omaan suuhun laskeminen on ilmaista :-) Ja välillä se on ainoa vaihtoehto jos haluaa päästellä paineita. CB.n tai yleensä seksin vahingossa mainitseminen on 1€. Tahallaan puhuminen tietää jo lisäpäiviä pitää pikku munaa putkilossa. Tämä systeemi on meillä, vähän kesympää. Vanhat pikkuhousuni mieheni käyttää loppuun, ennen pois heittämistä. Muuten elämmä kuten "muutkin". Minä ainoastaan kontrolloin mieheni orgasmit. Kaupanpäällisiksi olen oppinut masturboimaan itselleni mahtavia orgasmeja. Aina kun ei "viitsi" lukkoa avata, vaikka mieli tekisi. Mieheni ei näitä näe, kerron vaan.

        Runkkumaksu on hyvä ja hauska maksu. meilläkin on sellainen käytössä. 10 tai 20 centtiä per veto on aika pieni maksu siitä, että avaimenhaltijana joudun katsomaan ja valvomaan sellaista "likaista" touhua.
        Meillä maksu on 1-2 euroa per veto. Riippuen täysin mielentilastani. Toisinaan annan mieheni runkata 30 tai 40 vetoa, 2€ per veto. Ja jos hän ei laukea, niin ei voi mitään. Muna takaisin tuppeen ja sillä selvä. Jos veltolla munalla aloittaa, niin eihän se mihinkään johda.
        Viikonloppuisin saatan tehdä tätä monta kertaa. Vielä kun pistän hänet laskemaan vedot äänekkäästi, niin hän ei pysty kunnolla keskittymään. Juuri kun hän saa munansa kunnolla seisomaan käsken häntä lopettamaan koska en halua katsella "inhottavia" kikkelileikkejä.
        Tällätavoin saan lypsettyä häneltä kelpo korvaukset ja mieheni ei saa lypsettyä itselleen orgasmia.
        Yksi hauska leikkini on se kun pistä hänet runkkaamaan metronomin tahdissa. Kaikkein hitain tahti on huvittavinta.

        Alushousujen loppuun käyttäminen otetaan meilläkin käytännöksi. Se on oikein hyvä kierrätysidea. Taidanpa kierrättää myös sukkahousujani.


      • leikkiminen
        Meilläkin kirjoitti:

        Runkkumaksu on hyvä ja hauska maksu. meilläkin on sellainen käytössä. 10 tai 20 centtiä per veto on aika pieni maksu siitä, että avaimenhaltijana joudun katsomaan ja valvomaan sellaista "likaista" touhua.
        Meillä maksu on 1-2 euroa per veto. Riippuen täysin mielentilastani. Toisinaan annan mieheni runkata 30 tai 40 vetoa, 2€ per veto. Ja jos hän ei laukea, niin ei voi mitään. Muna takaisin tuppeen ja sillä selvä. Jos veltolla munalla aloittaa, niin eihän se mihinkään johda.
        Viikonloppuisin saatan tehdä tätä monta kertaa. Vielä kun pistän hänet laskemaan vedot äänekkäästi, niin hän ei pysty kunnolla keskittymään. Juuri kun hän saa munansa kunnolla seisomaan käsken häntä lopettamaan koska en halua katsella "inhottavia" kikkelileikkejä.
        Tällätavoin saan lypsettyä häneltä kelpo korvaukset ja mieheni ei saa lypsettyä itselleen orgasmia.
        Yksi hauska leikkini on se kun pistä hänet runkkaamaan metronomin tahdissa. Kaikkein hitain tahti on huvittavinta.

        Alushousujen loppuun käyttäminen otetaan meilläkin käytännöksi. Se on oikein hyvä kierrätysidea. Taidanpa kierrättää myös sukkahousujani.

        Miehen ei todellakaan tarvi saada aina, kun pääse vehkeillään leikkimään. Välillä meilläkin on ollut noita minuutti aikaa saada juttuja. Mutta sitten huomasin että hidasvetäminen on hauskempaa. Sellainen vanha tikittävä kello viereen ja jokainen sekunti on yksi veto suuntaansa. Eli 2 s.on edestakaisin. Saattaa mennä pitkäänkin ennen kuin tulee. Ja tosiaan lötköä munaa vaikea vedellä. Nytpä minäkin otan siitä maksun/minuutti.
        Sama juttu jos tekee peitosta rullan ja sinne keskelle laittaa tekovaginan. Sen päällä nussiminen alkaa myös maksamaan.
        Vielä yksi hyvä juttu joka välillä onnistuu. Jos mies pystyy pidättämään 30s kun minä runkkaan sitä. Saa yllätyksen. Jos ei pysty sekin alkaa maksamaan ja munat on pidempään lukossa. Runkkaaminen kannattaa muutenkin lopettaa heti kun alkaa tulla. Miksi pitäisi saada hyvä orgasmi. Tarkoitus oli pidätellä. Ja jos onnistuu pidättämään se on hyvä juttu niin pitikin. Olen antanut yllätyksenä pusun kivikovaan kulliin ja takaisin lukkoon heti kun vaan saa.


      • nuo rahastukset
        leikkiminen kirjoitti:

        Miehen ei todellakaan tarvi saada aina, kun pääse vehkeillään leikkimään. Välillä meilläkin on ollut noita minuutti aikaa saada juttuja. Mutta sitten huomasin että hidasvetäminen on hauskempaa. Sellainen vanha tikittävä kello viereen ja jokainen sekunti on yksi veto suuntaansa. Eli 2 s.on edestakaisin. Saattaa mennä pitkäänkin ennen kuin tulee. Ja tosiaan lötköä munaa vaikea vedellä. Nytpä minäkin otan siitä maksun/minuutti.
        Sama juttu jos tekee peitosta rullan ja sinne keskelle laittaa tekovaginan. Sen päällä nussiminen alkaa myös maksamaan.
        Vielä yksi hyvä juttu joka välillä onnistuu. Jos mies pystyy pidättämään 30s kun minä runkkaan sitä. Saa yllätyksen. Jos ei pysty sekin alkaa maksamaan ja munat on pidempään lukossa. Runkkaaminen kannattaa muutenkin lopettaa heti kun alkaa tulla. Miksi pitäisi saada hyvä orgasmi. Tarkoitus oli pidätellä. Ja jos onnistuu pidättämään se on hyvä juttu niin pitikin. Olen antanut yllätyksenä pusun kivikovaan kulliin ja takaisin lukkoon heti kun vaan saa.

        liittykää seuraan.

        http://groups.msn.com/Chastitybelt


      • käyttöön
        leikkiminen kirjoitti:

        Miehen ei todellakaan tarvi saada aina, kun pääse vehkeillään leikkimään. Välillä meilläkin on ollut noita minuutti aikaa saada juttuja. Mutta sitten huomasin että hidasvetäminen on hauskempaa. Sellainen vanha tikittävä kello viereen ja jokainen sekunti on yksi veto suuntaansa. Eli 2 s.on edestakaisin. Saattaa mennä pitkäänkin ennen kuin tulee. Ja tosiaan lötköä munaa vaikea vedellä. Nytpä minäkin otan siitä maksun/minuutti.
        Sama juttu jos tekee peitosta rullan ja sinne keskelle laittaa tekovaginan. Sen päällä nussiminen alkaa myös maksamaan.
        Vielä yksi hyvä juttu joka välillä onnistuu. Jos mies pystyy pidättämään 30s kun minä runkkaan sitä. Saa yllätyksen. Jos ei pysty sekin alkaa maksamaan ja munat on pidempään lukossa. Runkkaaminen kannattaa muutenkin lopettaa heti kun alkaa tulla. Miksi pitäisi saada hyvä orgasmi. Tarkoitus oli pidätellä. Ja jos onnistuu pidättämään se on hyvä juttu niin pitikin. Olen antanut yllätyksenä pusun kivikovaan kulliin ja takaisin lukkoon heti kun vaan saa.

        Meillä on tehty nyt näitä kaikkia juttuja soveltaen hinnasto.

        -CB.stä puhuminen 0,5€
        -seksistä puhuminen 1€
        -Lukon avaaminen pesulle tai karvan poistoon 0,5€
        -Sänkeä kiveksissä tai munassa 1€
        -Minun rintoihin tai pimppiin koskeminen ilman lupaa 1€/kosketus
        -Vapaana olo HYVÄLLÄ syyllä. 1€/vrk. (Työpaikan sauna tms)
        -Vapaana olo terveydellisistä syistä 0,5€/vrk(hiertymiä)
        -Runkkaaminen hinnoitellaan tapauskohtaisesti. Joko kertamaksu tai aika/kädenliike periaate. Ajan ja paikan määrään minä. Päätös pitää tulla heti.
        -Spermalla sotkeminen lattialle tai petivaatteille 1€
        -Minun rinnoille laskeminen 2€ ja pois nuoleminen = ylimääräinen runkkaus.
        -Omaan suuhun laskeminen ilmaista.
        -Seksi minun haluamana ilmaista. Mutta, sitä pitää saada heti kun haluan.
        -Jos en ehdi saamaan mies pyyhkii ja pesee pimppini.

        Minulla on oikeus kiihottaa ja puhua näistä niin paljon kuin haluan. Ja tietysti muuttaa ehtoja.

        Miehellä on myös mahdollisuus saada runkata halutessaan. Ehtona vaan on että näyttää lukittua munaansa jollekin kaverille minun läsnäollessa. Tätä en usko että koskaan tapahtuu...


      • Käytössä
        käyttöön kirjoitti:

        Meillä on tehty nyt näitä kaikkia juttuja soveltaen hinnasto.

        -CB.stä puhuminen 0,5€
        -seksistä puhuminen 1€
        -Lukon avaaminen pesulle tai karvan poistoon 0,5€
        -Sänkeä kiveksissä tai munassa 1€
        -Minun rintoihin tai pimppiin koskeminen ilman lupaa 1€/kosketus
        -Vapaana olo HYVÄLLÄ syyllä. 1€/vrk. (Työpaikan sauna tms)
        -Vapaana olo terveydellisistä syistä 0,5€/vrk(hiertymiä)
        -Runkkaaminen hinnoitellaan tapauskohtaisesti. Joko kertamaksu tai aika/kädenliike periaate. Ajan ja paikan määrään minä. Päätös pitää tulla heti.
        -Spermalla sotkeminen lattialle tai petivaatteille 1€
        -Minun rinnoille laskeminen 2€ ja pois nuoleminen = ylimääräinen runkkaus.
        -Omaan suuhun laskeminen ilmaista.
        -Seksi minun haluamana ilmaista. Mutta, sitä pitää saada heti kun haluan.
        -Jos en ehdi saamaan mies pyyhkii ja pesee pimppini.

        Minulla on oikeus kiihottaa ja puhua näistä niin paljon kuin haluan. Ja tietysti muuttaa ehtoja.

        Miehellä on myös mahdollisuus saada runkata halutessaan. Ehtona vaan on että näyttää lukittua munaansa jollekin kaverille minun läsnäollessa. Tätä en usko että koskaan tapahtuu...

        Halvalla päästät miehesi. Kun valtaan on päästy niin siitä pitää saada kaken puoleinen hyöty

        Meillä hinnasto on seuraavanlainen:

        1. Runkkaaminen 1-2 euroa per veto riippuen mielentilastani. ( yleeensä 2 €)
        2. Laukeaminen 20-30 euroa. Yleensä en anna laueta heti, ja piikani saa runkata monta kertaa päivässä. Siitä kertyy jo sievoinen tili.R
        3. Rintojeni hyväily 20 euroa kerta. Usein annan hänen puristaa vain kerran ja sitten käsken lopettamaan. Hetken päästä uudestaan ja maksu on taas 20 euroa.
        4. Kotona vapaana olo ilman siveysvyötä. Jos muna alkaa seisoa sakkomaksu on 40 euroa. Ja tietenkin sen saa seisomaan.
        5. Panomaksu on mukava. Pimppini on kallis pimppi. Sinne ei halvalla ole asiaa. Pano maksaa 100 euroa ja yleensä se kestää 4-5 minuuttia. Juuri sen verran, että piikani ei laukea ja haluaa lisää. Uuden panon hinta on tietenkin taas 100 euroa ja kestää vain 3 minuuttia.

        Kuukaudessa kertyy maksuja mukavasti ja me molemmat olemme tyytyväisiä. ( tai ainakin minä).

        En aina luota piikani runkkaustaitoihin ja siksi pidänkin hänelle käteen veto kursseja. Hän pistää ylleen srap-onioin ja alkaa runkata. Kurssin kesto on vähintään tunti, yleensä kuitenkin pidempi. Ja hinta on 75 euroa kerta.
        Se on todella hauskaa. Mieheni, piikani, palvelijani harjoittelee runkkaamista tekokullilla ja maksaa siitä minulle maksun. Jos hän osaa esittää orgasmia saa hän hieman alennusta, mutta mielestäni sellaisen ei vielä ole ollut aihetta.
        Näin meillä


      • pois
        Käytössä kirjoitti:

        Halvalla päästät miehesi. Kun valtaan on päästy niin siitä pitää saada kaken puoleinen hyöty

        Meillä hinnasto on seuraavanlainen:

        1. Runkkaaminen 1-2 euroa per veto riippuen mielentilastani. ( yleeensä 2 €)
        2. Laukeaminen 20-30 euroa. Yleensä en anna laueta heti, ja piikani saa runkata monta kertaa päivässä. Siitä kertyy jo sievoinen tili.R
        3. Rintojeni hyväily 20 euroa kerta. Usein annan hänen puristaa vain kerran ja sitten käsken lopettamaan. Hetken päästä uudestaan ja maksu on taas 20 euroa.
        4. Kotona vapaana olo ilman siveysvyötä. Jos muna alkaa seisoa sakkomaksu on 40 euroa. Ja tietenkin sen saa seisomaan.
        5. Panomaksu on mukava. Pimppini on kallis pimppi. Sinne ei halvalla ole asiaa. Pano maksaa 100 euroa ja yleensä se kestää 4-5 minuuttia. Juuri sen verran, että piikani ei laukea ja haluaa lisää. Uuden panon hinta on tietenkin taas 100 euroa ja kestää vain 3 minuuttia.

        Kuukaudessa kertyy maksuja mukavasti ja me molemmat olemme tyytyväisiä. ( tai ainakin minä).

        En aina luota piikani runkkaustaitoihin ja siksi pidänkin hänelle käteen veto kursseja. Hän pistää ylleen srap-onioin ja alkaa runkata. Kurssin kesto on vähintään tunti, yleensä kuitenkin pidempi. Ja hinta on 75 euroa kerta.
        Se on todella hauskaa. Mieheni, piikani, palvelijani harjoittelee runkkaamista tekokullilla ja maksaa siitä minulle maksun. Jos hän osaa esittää orgasmia saa hän hieman alennusta, mutta mielestäni sellaisen ei vielä ole ollut aihetta.
        Näin meillä

        Tuo seisomisen sakkomaksu otetaan meilläkin käyttöön. Tosi hauska. Mies kun haluaa aina välillä tuuletella vehkeitään (valvotusti) Siinähän olemmat hyötyy. Minä saan taskurahaa tosi helposti ja mies voi opetella itsehillintää. Vaikka ei olisikaan saanut vähään aikaan, ei silti tarvi heti muna pystyssä olla pienimmästäkin ärsykkeestä.


      • olosta
        pois kirjoitti:

        Tuo seisomisen sakkomaksu otetaan meilläkin käyttöön. Tosi hauska. Mies kun haluaa aina välillä tuuletella vehkeitään (valvotusti) Siinähän olemmat hyötyy. Minä saan taskurahaa tosi helposti ja mies voi opetella itsehillintää. Vaikka ei olisikaan saanut vähään aikaan, ei silti tarvi heti muna pystyssä olla pienimmästäkin ärsykkeestä.

        Kun pidät miestäsi vapaana. Laita CB.n mukana tullut pienin rengas lukkoon munan ja kivesten ympäri. Näin ei pääse CB unohtumaan silloinkaan. Ja ainakin meillä se vähäsen kohottaa sitä pikku tykkiä esiin. Housuissa edes vähäsen pullottaa. Seisokki maksua kokeillaan meilläkin. Jos kerran saa olla vapaana ja asiasta ei puhuta. Niin en todellakaan halua että miehellä seisoo ilman lupaa. Alankin tekemään niin että miehen on tultava itse kertomaan jos seisoo, pääsee puoleen hintaan. Mutta jos yllätän seisovana tai alkaa seistä minun katsoessa tai kiusatessa. Täysi hinta.


      • mitä tilaa
        Meilläkin kirjoitti:

        Runkkumaksu on hyvä ja hauska maksu. meilläkin on sellainen käytössä. 10 tai 20 centtiä per veto on aika pieni maksu siitä, että avaimenhaltijana joudun katsomaan ja valvomaan sellaista "likaista" touhua.
        Meillä maksu on 1-2 euroa per veto. Riippuen täysin mielentilastani. Toisinaan annan mieheni runkata 30 tai 40 vetoa, 2€ per veto. Ja jos hän ei laukea, niin ei voi mitään. Muna takaisin tuppeen ja sillä selvä. Jos veltolla munalla aloittaa, niin eihän se mihinkään johda.
        Viikonloppuisin saatan tehdä tätä monta kertaa. Vielä kun pistän hänet laskemaan vedot äänekkäästi, niin hän ei pysty kunnolla keskittymään. Juuri kun hän saa munansa kunnolla seisomaan käsken häntä lopettamaan koska en halua katsella "inhottavia" kikkelileikkejä.
        Tällätavoin saan lypsettyä häneltä kelpo korvaukset ja mieheni ei saa lypsettyä itselleen orgasmia.
        Yksi hauska leikkini on se kun pistä hänet runkkaamaan metronomin tahdissa. Kaikkein hitain tahti on huvittavinta.

        Alushousujen loppuun käyttäminen otetaan meilläkin käytännöksi. Se on oikein hyvä kierrätysidea. Taidanpa kierrättää myös sukkahousujani.

        Kiitos hyvistä vinkeistä eri maksuista ja niiden suuruudesta.
        Mieheni, palvelijani "James" ( hauska ja yksinkertainen nimi hänelle) on päässyt helpolla. Liian helpolla. Jos vapaaehtoisesti haluaa munansa siveysvyöhön ja antaa minulle avaimet ja vallan, niin pitää kantaa myös ylpeänä seuraukset.
        Näin asiat meillä toimii. Minua palvotaan, minua kunnioitetaan. Olen Kuningatar, jonka sana on laki. Sen James on oppinut. Valitettavasti kovan käden kautta. (Olen kouluttanut häntä piiskalla.)

        Maksuja ei ole ollut ( en oikeastaan ole ajatellut, että sellaisiakin voisi olla). Mutta kiitos vinkeistä. Nyt otan ne heti käyttöön.
        Runkkauksesta ei paljon kerry, koska James saa tehdä sitä harvoin. Minusta se on iljettävää katseltavaa ja siksi sitä tehdäänkin ani harvoin.
        Kaikki nautinto on minun oikeus ja hänen tehtävänsä. Palvelijani on etuoikeutetussa asemassa kun hän saa tuottaa minulle haluamaani nautintoa. Sellaisesta oikeudesta pitää maksaa.
        Rintojeni katselusta, suukottelusta ja kenties hyväilystä hän saa tästä lähtien maksaa.
        Haarojen välini, pimppini on paikka jota harvat pääsevät näkemään saati sitten nauttimaan. Miehelle joka ymmärtää ja osaa käyttää kyrpäänsä se on vittu ja pilllu. Palvelijalleni se on pimppi jota saa harvoin nähdä ja päästä lähelle. Ja nyt siitäkin hänen pitää maksaa. Aika hauskaa ja mukavaa. Vilautan hieman ja saan siitä korvauksen.
        Pimppini nuoleminen onkin jo sellaista jota James tekee usein.Tietenkin silmälaput yllään. Onhan se nautinto jota haluan usein. Pimppini on kaunis, ihana, haluttava.
        Sääli (mukavaa), että sekin on nyt maksullista.

        Palvelijallani on kolme erillaista strap-onionia joilla hän tyydyttää minua halutessani. Ja haluan usein. Tästä lähtien James saa pitää aina kotona sellaista yllään valmiina minun nautintoihini. Ja tietenkin jokainen "pano" maksaa. Hintaa en vielä ole miettinyt, mutta halpaa se ei ole.

        Muitakin maksuja otan käyttöön. Alushousujeni haistelu ja nuoleminen tulee maksulliseksi. ( sitä James harrastaa mielellään, toki luvallani ja käskystäni.)

        Piiskaaminenkin muuttuu maksulliseksi. Palvelijani on oppinut hyvin ja hänen käytöksensä on usein moitteetonta. Piiskaaminen on kuitenkin rentouttava harrastus ja teenkin sitä ihan vain omaksi huvikseni. Tästä lähtien maksut ovat suoraan suhteessa piiskauksen määrään. Mitä enemmän piiskaa ilman "valitusta" sitä halvempaa se on. Leveä vyö, ratsupiiska, rottinki piiska ovat tehokkaita. Niistä on paljon iloa ja hyötyä. Ei mitään lepsuilua, vaan selkeää Englantilaista piiskausta. Sen jälkeen James tekee kaiken mitä haluan. Sellainen on nautinnollista.

        Jos mies antaa itsensä naisen, vaimonsa valtaan ja käyttöön siitä kannattaa nauttia. Enää ei tarvitse kantaa kauppakasseja, ei tarvitse tiskata ja siivota. Töiden jälkeen saan halutessani sohvalla jalkahieronnan ja illalla niskahieronnan.
        Alusasuni ovat aina puhtaat ja silitetyt, kauniisti viikattuna vaatekaappiini. Joka aamu eteisessä on puhtaat kiiltävät kengät. Välillä nauran ja ihmettelen kuinka hänellä on aikaa tähän kaikkeen. Sehän ei kuitenkaan ole minun ongelma. Minä vain sanon ja lisään hänelle "tehtäviä."
        Kuningattarilla on palvelijoita. Niin minullakin. Olen kuningatar. Olen avaimen haltija. Omistan palvelijan, miksi en nauttisi. Ja nyt kaikesta saan vielä maksun.
        Siveysvyö (CB-2000 ja CB-3000) on ollut käytössä noin kaksi vuotta. Avaimenhaltijana siinä on ollut opettelemista. Ymmärtää se valta ja auktoriteetti joka minulla on. Toki palvelijani, mieheni on edesauttanut sitä olemalla luonteeltaan alistuvainen. Nyt on olemassa vain minä. James on välillä minulle ilmaa, välillä taas palvelija jota tarvitsen. On ihanaa kun voi vain sanoa tai käskeä ja kaikki tapahtuu heti. Pyyteettömästi ja nöyrästi. Olen kuningatar jota palvotaan. Useimmat asiat hoituvat jo rutiinilla.
        Toki minulla on haluja. Strap-on tai Jameksen kieli ei minulle riitä. Haluan munaa, haluan oikeaa kyrpää. Työni puolesta matkustelen ja aina on tarjolla. Sen kuin valitsee ja ottaa. Miehelleni en viitsi kertoa. Miksi kertoisin. Olen kuningatar ja teen mitä haluan.
        Viikonlopusta odotan nautinnollista (lue, rahakasta). Palvelijani ei sitä vielä tiedä. Meilasin hänelle ja käskin ostamaan minulle uusia alusasuja. Toivottavasti ne miellyttävät minua. Jos ei niin piiskoille löytyy käyttöä koko viikonlopuksi. Ja sekään ei oole ilmaista.


      • Ei ilmaiseki
        pois kirjoitti:

        Tuo seisomisen sakkomaksu otetaan meilläkin käyttöön. Tosi hauska. Mies kun haluaa aina välillä tuuletella vehkeitään (valvotusti) Siinähän olemmat hyötyy. Minä saan taskurahaa tosi helposti ja mies voi opetella itsehillintää. Vaikka ei olisikaan saanut vähään aikaan, ei silti tarvi heti muna pystyssä olla pienimmästäkin ärsykkeestä.

        Seisokkimaksu, sakkomaksu kun vapaana ollessa se alkaa stondaa on aika hyvä juttu. Ainahan miehen munan saa nousemaan pystyyn. Eihän se ole ollenkaan vaikeaa. Sitä voi tehdä monta kertaa päivässä ja lompakko täyttyy maksuista. Mielestäni 10€ tai jopa 20€ olisi sopiva hinta. Joutuuhan siinä itsekin valvomaan tilannetta ja uhraamaan omaa laatu aikaa.
        Eikä se aina ole miellyttävää. Siitä on saatava klpo korvaus.


      • meilläkin
        käyttöön kirjoitti:

        Meillä on tehty nyt näitä kaikkia juttuja soveltaen hinnasto.

        -CB.stä puhuminen 0,5€
        -seksistä puhuminen 1€
        -Lukon avaaminen pesulle tai karvan poistoon 0,5€
        -Sänkeä kiveksissä tai munassa 1€
        -Minun rintoihin tai pimppiin koskeminen ilman lupaa 1€/kosketus
        -Vapaana olo HYVÄLLÄ syyllä. 1€/vrk. (Työpaikan sauna tms)
        -Vapaana olo terveydellisistä syistä 0,5€/vrk(hiertymiä)
        -Runkkaaminen hinnoitellaan tapauskohtaisesti. Joko kertamaksu tai aika/kädenliike periaate. Ajan ja paikan määrään minä. Päätös pitää tulla heti.
        -Spermalla sotkeminen lattialle tai petivaatteille 1€
        -Minun rinnoille laskeminen 2€ ja pois nuoleminen = ylimääräinen runkkaus.
        -Omaan suuhun laskeminen ilmaista.
        -Seksi minun haluamana ilmaista. Mutta, sitä pitää saada heti kun haluan.
        -Jos en ehdi saamaan mies pyyhkii ja pesee pimppini.

        Minulla on oikeus kiihottaa ja puhua näistä niin paljon kuin haluan. Ja tietysti muuttaa ehtoja.

        Miehellä on myös mahdollisuus saada runkata halutessaan. Ehtona vaan on että näyttää lukittua munaansa jollekin kaverille minun läsnäollessa. Tätä en usko että koskaan tapahtuu...

        Viikonloppuna otettiin meilläkin pienet maksut käyttöön. Kivasti on kertynyt, kiitos teidän vinkin antajien. Yritin keksiä jotakin uuttakin. Ja keksin että lukittuna mies ei saa kostua. Yrittäköön seistä kun ei voi, mutta mitään tahmeaa sieltä ei saa valua. Pitää yrittää hillitä myös ajatuksiaan ja himojaan minun puheista tai tekosista huolimatta. Sen verran hyvin tunnen mieheni, että aina kun olen housuun kurkannut on munanpää kiillellyt. Ja taas on maksun aika. Tämä oli liian helppoa, niinpä mies tulee nyt kertomaan jos jotain valuu niin pääsee halvemmalla. Yllätysisku on kalliimpaa.


      • Hyvät maksut
        käyttöön kirjoitti:

        Meillä on tehty nyt näitä kaikkia juttuja soveltaen hinnasto.

        -CB.stä puhuminen 0,5€
        -seksistä puhuminen 1€
        -Lukon avaaminen pesulle tai karvan poistoon 0,5€
        -Sänkeä kiveksissä tai munassa 1€
        -Minun rintoihin tai pimppiin koskeminen ilman lupaa 1€/kosketus
        -Vapaana olo HYVÄLLÄ syyllä. 1€/vrk. (Työpaikan sauna tms)
        -Vapaana olo terveydellisistä syistä 0,5€/vrk(hiertymiä)
        -Runkkaaminen hinnoitellaan tapauskohtaisesti. Joko kertamaksu tai aika/kädenliike periaate. Ajan ja paikan määrään minä. Päätös pitää tulla heti.
        -Spermalla sotkeminen lattialle tai petivaatteille 1€
        -Minun rinnoille laskeminen 2€ ja pois nuoleminen = ylimääräinen runkkaus.
        -Omaan suuhun laskeminen ilmaista.
        -Seksi minun haluamana ilmaista. Mutta, sitä pitää saada heti kun haluan.
        -Jos en ehdi saamaan mies pyyhkii ja pesee pimppini.

        Minulla on oikeus kiihottaa ja puhua näistä niin paljon kuin haluan. Ja tietysti muuttaa ehtoja.

        Miehellä on myös mahdollisuus saada runkata halutessaan. Ehtona vaan on että näyttää lukittua munaansa jollekin kaverille minun läsnäollessa. Tätä en usko että koskaan tapahtuu...

        Tämä on todella kokeilemisen arvoista. Viikonloppuna lauantai aamulla pistin salaa Viagraa piikaani aamupalaan. Pitkin päivää esiinnyin vähissä vaatteissä ja se sai hänet aivan kiihkoon. Iltapäivällä annoin hänen suudella rintojani ja nuolla pimppiä. Halusin kunnon nautinnon.
        Saatuani kaksi orgasmia käskin häntä lopettamaan, mutta hän oli aivan kiimoissaan. En välittänyt siitä ja istuuduin vain alusasut ylläni sohvalle. Käskin hänen tuoda minulle viiniä.
        Nautin tilanteesta. Minä sohvalla viinilasin ääressä ja piikani polvillaan edessäni. Käskin häntä kertomaan ihania sanoja minusta, kuinka hän palvoo minua, kuinka hän ihailee minua.
        Pistin jalan hänen haaroilleen ja kysyin mitä hän pitää vartalostani, rinnoistani ja pakaroistani. samalla pyörittelin jalkaani CB:n päällä painaen sitä aina välillä.
        Viagra teki tehtäväänsä. piikani kävi kierroksilla. Hän pyysi ja rukoili, että saisi naida minua. Hän lupasi kuun taivaalta.
        Naureskellen nautin tilanteesta ja mietin itsekseni mitä tekisin. Hetken mielijohteesta ajattelin, että katsotaan ja kokeillaan mihin kaikkeen hän on valmis.
        Sanoin hänelle.

        - En tiedä mikä on saanut sinut tuollaiseen kiihkoon. Ehkä olet nuuhkinut tai nuoleskellut salaa alushousujani tai töissä vieraillut kielletyillä sivuilla.

        Hän yritti vakuuttaa, että minä sain hänet kiimaiseksi ja hän halusi minua.
        Naureskelin mielessäni Viagran tehoa. Jospa hän tietäisi, mutta ikinä hän ei saa tietää.

        - Saat naida minua, mutta panon ehdot ovat seuraavat. Pano maksaa 300 euroa. Käytät kondomia ja imet sen sitten puhtaaksi omista limoistasi. Sen jälkeen menet kylmään suihkuun jotta siveysvyö saadaan taas yllesi. Sitten viet minut ulos syömään. Illalla keskityt minuun ja minun tyydyttämiseen. Samoin koko huomisen päivän. Se, että pääset viikonlopun aikana maistamaan pimppiäni useamman kerran maksaa sinulle 100 euroa. Hyväksytkö?

        Hieroin samalla jalallani hänen haarojaan. levitin hieman jalkojani ja pistin käteni haaroilleni hyväillen pimmpiäni. Hänen naamansa oli katsomisen arvoinen.
        Mielessään hän ajatteli vain pääsyä pimpilleni, mutta samalla hän ajatteli sen hintaa.
        - No päätä nopeasti. Tarjous ei ole pitkään voimassa.

        Hän vastasi myötävästi. Pakkohan hänen oli. Tiesin hänen kiimansa olevan valtava. Avasin CB:n ja käskin häntä laittamaan kondomin. Samalla puin hameen ylleni ja riisuin pikkarini. Hän katsoi minua ihmetellen.
        En mietiskellyt hetkeäkään. Asetuin kontalleni sohvalle ja nostin hametta ylös ja käskin ruveta hommiin.
        Hän työntyi heti sisälleni. Vauhditin tapahtumaa käskien hänen kiirehtiä.

        - Nopeasti nyt. Minulla on nälkä enkä kauaa tässä jaksa pyllistellä.

        Piikani laukesi muutamassa minuutissa. Kun pistin taas CB:tä päälle kehuin kuinka hieno pano se oli. Tietenkin mielessäni naureskellen. Viisi minuuttia ja 300 euroa. Hänen limojaan täynnä olevan kondomin pistin pieneen pussiin. Sen hän saisi nauttia raviontolassa jälkiruuaksi.

        Ilta oli minun, tietenkin. Samoin koko sunnuntai. Viagra vaikutti ja piikani oli koko ajan kiimoissaan. Aneli välillä pillua, mutta pidin hintaa tosi korkealla.

        Kannattaa kokeilla Viagraa. Se saa miehen siveysvyössä aivan hulluksi. Taidanpa joskus antaa sitä hänelle heti maanantai aamulla ennen töihin lähtöä. Ja illalla suoritan rahastuksen. Tai sitten saa tyydyttää minut nuolemalla ja kulli saa olla häkissään. Kerran se on sinne laitettu, niin sitä ei helposti sieltä vapauteta. Ainakaan ilmaiseksi. Seksihän on vain minun oikeus ja nautinto. Piialleni se on kunnia tehtävä. Siis kun saa tuottaa minulle nautintoa. Hänelle kaikki seksi ja nautinto on maksullista. Eikä aina kovin halpaa.
        No oma vikansa. Mitäs aikoinaan ehdotti CB:tä.


      • mutta...
        Hyvät maksut kirjoitti:

        Tämä on todella kokeilemisen arvoista. Viikonloppuna lauantai aamulla pistin salaa Viagraa piikaani aamupalaan. Pitkin päivää esiinnyin vähissä vaatteissä ja se sai hänet aivan kiihkoon. Iltapäivällä annoin hänen suudella rintojani ja nuolla pimppiä. Halusin kunnon nautinnon.
        Saatuani kaksi orgasmia käskin häntä lopettamaan, mutta hän oli aivan kiimoissaan. En välittänyt siitä ja istuuduin vain alusasut ylläni sohvalle. Käskin hänen tuoda minulle viiniä.
        Nautin tilanteesta. Minä sohvalla viinilasin ääressä ja piikani polvillaan edessäni. Käskin häntä kertomaan ihania sanoja minusta, kuinka hän palvoo minua, kuinka hän ihailee minua.
        Pistin jalan hänen haaroilleen ja kysyin mitä hän pitää vartalostani, rinnoistani ja pakaroistani. samalla pyörittelin jalkaani CB:n päällä painaen sitä aina välillä.
        Viagra teki tehtäväänsä. piikani kävi kierroksilla. Hän pyysi ja rukoili, että saisi naida minua. Hän lupasi kuun taivaalta.
        Naureskellen nautin tilanteesta ja mietin itsekseni mitä tekisin. Hetken mielijohteesta ajattelin, että katsotaan ja kokeillaan mihin kaikkeen hän on valmis.
        Sanoin hänelle.

        - En tiedä mikä on saanut sinut tuollaiseen kiihkoon. Ehkä olet nuuhkinut tai nuoleskellut salaa alushousujani tai töissä vieraillut kielletyillä sivuilla.

        Hän yritti vakuuttaa, että minä sain hänet kiimaiseksi ja hän halusi minua.
        Naureskelin mielessäni Viagran tehoa. Jospa hän tietäisi, mutta ikinä hän ei saa tietää.

        - Saat naida minua, mutta panon ehdot ovat seuraavat. Pano maksaa 300 euroa. Käytät kondomia ja imet sen sitten puhtaaksi omista limoistasi. Sen jälkeen menet kylmään suihkuun jotta siveysvyö saadaan taas yllesi. Sitten viet minut ulos syömään. Illalla keskityt minuun ja minun tyydyttämiseen. Samoin koko huomisen päivän. Se, että pääset viikonlopun aikana maistamaan pimppiäni useamman kerran maksaa sinulle 100 euroa. Hyväksytkö?

        Hieroin samalla jalallani hänen haarojaan. levitin hieman jalkojani ja pistin käteni haaroilleni hyväillen pimmpiäni. Hänen naamansa oli katsomisen arvoinen.
        Mielessään hän ajatteli vain pääsyä pimpilleni, mutta samalla hän ajatteli sen hintaa.
        - No päätä nopeasti. Tarjous ei ole pitkään voimassa.

        Hän vastasi myötävästi. Pakkohan hänen oli. Tiesin hänen kiimansa olevan valtava. Avasin CB:n ja käskin häntä laittamaan kondomin. Samalla puin hameen ylleni ja riisuin pikkarini. Hän katsoi minua ihmetellen.
        En mietiskellyt hetkeäkään. Asetuin kontalleni sohvalle ja nostin hametta ylös ja käskin ruveta hommiin.
        Hän työntyi heti sisälleni. Vauhditin tapahtumaa käskien hänen kiirehtiä.

        - Nopeasti nyt. Minulla on nälkä enkä kauaa tässä jaksa pyllistellä.

        Piikani laukesi muutamassa minuutissa. Kun pistin taas CB:tä päälle kehuin kuinka hieno pano se oli. Tietenkin mielessäni naureskellen. Viisi minuuttia ja 300 euroa. Hänen limojaan täynnä olevan kondomin pistin pieneen pussiin. Sen hän saisi nauttia raviontolassa jälkiruuaksi.

        Ilta oli minun, tietenkin. Samoin koko sunnuntai. Viagra vaikutti ja piikani oli koko ajan kiimoissaan. Aneli välillä pillua, mutta pidin hintaa tosi korkealla.

        Kannattaa kokeilla Viagraa. Se saa miehen siveysvyössä aivan hulluksi. Taidanpa joskus antaa sitä hänelle heti maanantai aamulla ennen töihin lähtöä. Ja illalla suoritan rahastuksen. Tai sitten saa tyydyttää minut nuolemalla ja kulli saa olla häkissään. Kerran se on sinne laitettu, niin sitä ei helposti sieltä vapauteta. Ainakaan ilmaiseksi. Seksihän on vain minun oikeus ja nautinto. Piialleni se on kunnia tehtävä. Siis kun saa tuottaa minulle nautintoa. Hänelle kaikki seksi ja nautinto on maksullista. Eikä aina kovin halpaa.
        No oma vikansa. Mitäs aikoinaan ehdotti CB:tä.

        Viagraa ei vaan myydä joka kioskilla. Kiva sitä olisi tietysti kokeilla. Mies kun on jo tarpeeksi kiimassa muutenkin.
        Näitä kun olen lueskellut, mietin miten saisin hintoja nostettua ja muutenkin lisättyä sääntöjä. Odotin vaan että mies tekee "virheen".
        No saunaan vapautin pesua varten. Hetihän se alkoi seisomaan, josta sakkomaksua. Esittelin tarkoituksella alapäätäni muka vahingossa ja hieroinkin sitä. Ja katsoessani miestä, käsi oli kuin olikin seisovan munan varressa. Vastaus oli että korjasi asentoa. Huono vastaus seisovasta munasta. Siihen koskeminen kun on ilman lupaa kielletty. Rangaistuksena nostin hintoja puolella ja lisäsin täällä olleita sääntöjä.
        Lisäksi käskin runkkaamaan saunomisen ajan kun se kerran on niin kivaa. Mutta jos sperma lentää se maksaa 30€. Enpä ole koskaan nähnyt niin varovaista käteenvetoa, sillä koko ajan piti olla liikettä. Mies kyllä nautti tilanteesta, mutta jarrutteli aivan selvästi. Lopuksi tulihan se sieltä lauteille. No minä lähdin pesulle ja tyydyttämään käsin peiton alle. Mies jäi lukittuna pesemään saunaa. Olisi kampaajalle meno mutta taidankin antaa miehelle, niin tulee rahat siitä. Tosiaan jos ei muuten minua huvita pano. Miksi panostaisin siihen. Pyllistän vaan ja siirrän pikkuhousua sivuun. Kumi päälle ja liukastetta. Ei siinä tosiaan kauan mene. Hyvällä tuurilla muutamia vetoja kun miehen kiihottaa valmiiksi. Ja miehelle se kyllä kelpaa. Kondomi tosiaan pitää sen juoda tyhjäksi. Ja jos vielä menisin peilin eteen, niin mies näkisi minun kyllästyneen ilmeeni. Sillä nautintoa ei saa näyttää, ellei sitten peuhata oikein kunnolla.


      • Rahastaa
        Hyvät maksut kirjoitti:

        Tämä on todella kokeilemisen arvoista. Viikonloppuna lauantai aamulla pistin salaa Viagraa piikaani aamupalaan. Pitkin päivää esiinnyin vähissä vaatteissä ja se sai hänet aivan kiihkoon. Iltapäivällä annoin hänen suudella rintojani ja nuolla pimppiä. Halusin kunnon nautinnon.
        Saatuani kaksi orgasmia käskin häntä lopettamaan, mutta hän oli aivan kiimoissaan. En välittänyt siitä ja istuuduin vain alusasut ylläni sohvalle. Käskin hänen tuoda minulle viiniä.
        Nautin tilanteesta. Minä sohvalla viinilasin ääressä ja piikani polvillaan edessäni. Käskin häntä kertomaan ihania sanoja minusta, kuinka hän palvoo minua, kuinka hän ihailee minua.
        Pistin jalan hänen haaroilleen ja kysyin mitä hän pitää vartalostani, rinnoistani ja pakaroistani. samalla pyörittelin jalkaani CB:n päällä painaen sitä aina välillä.
        Viagra teki tehtäväänsä. piikani kävi kierroksilla. Hän pyysi ja rukoili, että saisi naida minua. Hän lupasi kuun taivaalta.
        Naureskellen nautin tilanteesta ja mietin itsekseni mitä tekisin. Hetken mielijohteesta ajattelin, että katsotaan ja kokeillaan mihin kaikkeen hän on valmis.
        Sanoin hänelle.

        - En tiedä mikä on saanut sinut tuollaiseen kiihkoon. Ehkä olet nuuhkinut tai nuoleskellut salaa alushousujani tai töissä vieraillut kielletyillä sivuilla.

        Hän yritti vakuuttaa, että minä sain hänet kiimaiseksi ja hän halusi minua.
        Naureskelin mielessäni Viagran tehoa. Jospa hän tietäisi, mutta ikinä hän ei saa tietää.

        - Saat naida minua, mutta panon ehdot ovat seuraavat. Pano maksaa 300 euroa. Käytät kondomia ja imet sen sitten puhtaaksi omista limoistasi. Sen jälkeen menet kylmään suihkuun jotta siveysvyö saadaan taas yllesi. Sitten viet minut ulos syömään. Illalla keskityt minuun ja minun tyydyttämiseen. Samoin koko huomisen päivän. Se, että pääset viikonlopun aikana maistamaan pimppiäni useamman kerran maksaa sinulle 100 euroa. Hyväksytkö?

        Hieroin samalla jalallani hänen haarojaan. levitin hieman jalkojani ja pistin käteni haaroilleni hyväillen pimmpiäni. Hänen naamansa oli katsomisen arvoinen.
        Mielessään hän ajatteli vain pääsyä pimpilleni, mutta samalla hän ajatteli sen hintaa.
        - No päätä nopeasti. Tarjous ei ole pitkään voimassa.

        Hän vastasi myötävästi. Pakkohan hänen oli. Tiesin hänen kiimansa olevan valtava. Avasin CB:n ja käskin häntä laittamaan kondomin. Samalla puin hameen ylleni ja riisuin pikkarini. Hän katsoi minua ihmetellen.
        En mietiskellyt hetkeäkään. Asetuin kontalleni sohvalle ja nostin hametta ylös ja käskin ruveta hommiin.
        Hän työntyi heti sisälleni. Vauhditin tapahtumaa käskien hänen kiirehtiä.

        - Nopeasti nyt. Minulla on nälkä enkä kauaa tässä jaksa pyllistellä.

        Piikani laukesi muutamassa minuutissa. Kun pistin taas CB:tä päälle kehuin kuinka hieno pano se oli. Tietenkin mielessäni naureskellen. Viisi minuuttia ja 300 euroa. Hänen limojaan täynnä olevan kondomin pistin pieneen pussiin. Sen hän saisi nauttia raviontolassa jälkiruuaksi.

        Ilta oli minun, tietenkin. Samoin koko sunnuntai. Viagra vaikutti ja piikani oli koko ajan kiimoissaan. Aneli välillä pillua, mutta pidin hintaa tosi korkealla.

        Kannattaa kokeilla Viagraa. Se saa miehen siveysvyössä aivan hulluksi. Taidanpa joskus antaa sitä hänelle heti maanantai aamulla ennen töihin lähtöä. Ja illalla suoritan rahastuksen. Tai sitten saa tyydyttää minut nuolemalla ja kulli saa olla häkissään. Kerran se on sinne laitettu, niin sitä ei helposti sieltä vapauteta. Ainakaan ilmaiseksi. Seksihän on vain minun oikeus ja nautinto. Piialleni se on kunnia tehtävä. Siis kun saa tuottaa minulle nautintoa. Hänelle kaikki seksi ja nautinto on maksullista. Eikä aina kovin halpaa.
        No oma vikansa. Mitäs aikoinaan ehdotti CB:tä.

        Pistäkääpäs palvelijanne, miehenne, piikanne runkkaamaan 4 tai 5 kertaa peräkkäin niin, että laukeaa. Aikaa siihen saa tuhraantua kaksi tuntia. Ja aloitus tapahtuu niin, että ensin kulli suihkutetaan kulmällä vedellä aivan nysäksi ja sitten vain kello käyntiin.
        Voin vakuuttaa, että siihen vain harvat oikeat urokset pystyvät. Ei suinkaan ressukat siveysvyötä käyttävät alistuvat nöösit. Ei todellakaan. Sellaiset on tarkoitettu vain palvelemaan ja jumaloimaan avaimen haltijaansa, vaimoaan, naistaan jota pitää palvoa kaikin tavoin. Ja siksi meillä onkin oikeus "rahastaa" ja määrätä erillaisia sakko- ym muita maksuja.

        Meillä palvelijani sai "tehtäväksi" osoittaa miehisyytensä ja runkata viisi kertaa kahden tunnin aikana. Ja joka kerta piti ruikkia limat lautaselle. ( jotta lopuksi saisi mastella niitä).
        Panin kellon käyntiin ja hän aloitti pienellä kutistuneella nysällään. (hah hah haa)
        Hänen suoritti tehtäväänsä olohuoneessa minun silmieni alla. ( Tietenkin jo sellaisen iljettävän toimituksen valvominen oli maksullista 10 euroa per kerta.) Katselin TV:stä jotain kuivaa asiaohjelmaa kovalla äänellä, jotta hän ei saisi ajatuksiinsa mitään laukeamista helpottavaa.

        Välillä hoputin häntä. " Ethän sinä osaa edes runkata kun mitään ei tapahdu. Aikaa on mennyt jo puolituntia."
        Välillä menin katsomaan aivan lähelle ja nauroin hänelle sanoen, että ethän sinä tuollaisella tumputuksella mitään saa aikaan. Sellainen on tehokasta nöyryyttämistä. Sillä saa jopa kullin lerpahtamaan. Ja sitten voi kutsua häntä lerppakulliksi.

        Kaksi tuntia on lyhyt aika. Hän oli lauennut kolme kertaa. Tehtävä oli viisi kertaa. Neljäs ruikkaus oli lähellä, mutta kello on armoton. Aika täyttyi ja käskin hänen lopettamaan.

        Seuraamukset tehtävän epäonnistumisesta olivat ankarat. Sakkomaksua kertyi 200 euroa, koska kaksi kertaa jäi pois. Lisäksi kulli lukittiin kahdeksi kuukaudeksi häkkiin. Toki intiimi hygienia hoidettiin, mutta minun valvonnassa. ( ja tietenkin sekin maksoi.)
        Lisäksi tuli viikottaiset maksulliset runkkausharjoitukset, kaksi tuntia runkkausta strap-onionilla, sillä samalla jolla hän tyydyttää minua aina halutessani.
        Viikonloppuisin sellainen on taivaallista. Saan loikoilla sängyssä ja minut tyydytetään niin monta kertaa kuin haluan. Aamiainen tulee sänkyyn lehden kera. Hyvän pävällisen saan sänkyyn.
        On todella kokemus syödä sängyssä ja samalla palvelijani nuolee haarojeni välissä. AAH niitä orgasmeja.

        Sakkomaksut sun muut maksut mitä ikänä voi ajatella, pitää olla ISOT. Turha ottaa euro tai kahta jostain seisokista tai vääristä sanoista.
        Minulla on avain ja sen mukaan meillä mennään. Ja meillä mennään mielentilani mukaan. Eikä se ajattele mitenkään halvasti.


      • käytössä
        Rahastaa kirjoitti:

        Pistäkääpäs palvelijanne, miehenne, piikanne runkkaamaan 4 tai 5 kertaa peräkkäin niin, että laukeaa. Aikaa siihen saa tuhraantua kaksi tuntia. Ja aloitus tapahtuu niin, että ensin kulli suihkutetaan kulmällä vedellä aivan nysäksi ja sitten vain kello käyntiin.
        Voin vakuuttaa, että siihen vain harvat oikeat urokset pystyvät. Ei suinkaan ressukat siveysvyötä käyttävät alistuvat nöösit. Ei todellakaan. Sellaiset on tarkoitettu vain palvelemaan ja jumaloimaan avaimen haltijaansa, vaimoaan, naistaan jota pitää palvoa kaikin tavoin. Ja siksi meillä onkin oikeus "rahastaa" ja määrätä erillaisia sakko- ym muita maksuja.

        Meillä palvelijani sai "tehtäväksi" osoittaa miehisyytensä ja runkata viisi kertaa kahden tunnin aikana. Ja joka kerta piti ruikkia limat lautaselle. ( jotta lopuksi saisi mastella niitä).
        Panin kellon käyntiin ja hän aloitti pienellä kutistuneella nysällään. (hah hah haa)
        Hänen suoritti tehtäväänsä olohuoneessa minun silmieni alla. ( Tietenkin jo sellaisen iljettävän toimituksen valvominen oli maksullista 10 euroa per kerta.) Katselin TV:stä jotain kuivaa asiaohjelmaa kovalla äänellä, jotta hän ei saisi ajatuksiinsa mitään laukeamista helpottavaa.

        Välillä hoputin häntä. " Ethän sinä osaa edes runkata kun mitään ei tapahdu. Aikaa on mennyt jo puolituntia."
        Välillä menin katsomaan aivan lähelle ja nauroin hänelle sanoen, että ethän sinä tuollaisella tumputuksella mitään saa aikaan. Sellainen on tehokasta nöyryyttämistä. Sillä saa jopa kullin lerpahtamaan. Ja sitten voi kutsua häntä lerppakulliksi.

        Kaksi tuntia on lyhyt aika. Hän oli lauennut kolme kertaa. Tehtävä oli viisi kertaa. Neljäs ruikkaus oli lähellä, mutta kello on armoton. Aika täyttyi ja käskin hänen lopettamaan.

        Seuraamukset tehtävän epäonnistumisesta olivat ankarat. Sakkomaksua kertyi 200 euroa, koska kaksi kertaa jäi pois. Lisäksi kulli lukittiin kahdeksi kuukaudeksi häkkiin. Toki intiimi hygienia hoidettiin, mutta minun valvonnassa. ( ja tietenkin sekin maksoi.)
        Lisäksi tuli viikottaiset maksulliset runkkausharjoitukset, kaksi tuntia runkkausta strap-onionilla, sillä samalla jolla hän tyydyttää minua aina halutessani.
        Viikonloppuisin sellainen on taivaallista. Saan loikoilla sängyssä ja minut tyydytetään niin monta kertaa kuin haluan. Aamiainen tulee sänkyyn lehden kera. Hyvän pävällisen saan sänkyyn.
        On todella kokemus syödä sängyssä ja samalla palvelijani nuolee haarojeni välissä. AAH niitä orgasmeja.

        Sakkomaksut sun muut maksut mitä ikänä voi ajatella, pitää olla ISOT. Turha ottaa euro tai kahta jostain seisokista tai vääristä sanoista.
        Minulla on avain ja sen mukaan meillä mennään. Ja meillä mennään mielentilani mukaan. Eikä se ajattele mitenkään halvasti.

        Meillä on käytetty strap-onia jo pitkään ja olen saanut lukuisia värisyttäviä orkkuja kun mieheni käyttää sitä. Parasta siinä on kestävyys, se ei lerpahda. Saan aina kun haluan.
        Ihanan nainnin jälkeen saatan loikoilla sägyllä mieheni vierelläni. Kuiskin hänen korvaan ja kerron kuinka ihanalta se tuntui ja sain monta orgasmia. Voin vain kuvitella miltä hänestä tuntuu kun hän rakastelee dildolla minua ja kehun häntä maasta taivaaseen. tuntuu varmaan aika nöyryyttävältä.

        Olen opettanut häntä puhumaan rakastelun aikana. Hän panee minua tekomunalla ja kertoo kuinka vyvältä tunnun. Hän osaa jopa matkia lähestyvää orgasmia. Sellainen saa minut helposti tulemaan ja vetäydyn pois. Kerron ja kiitän, että hän ei vielä lauennut (hah haa) ja sanon, että otetaan kohta uusiksi.
        Tai sitten saatan ottaa dildon käteeni, hyväilen sitä ja kuiskin hänen korvaan
        - Tämä se jaksaa vaan seistä. On aivan ihanaa rakastella kun olet noin kestävä. otetaan kohta uusiksi. Missä asennossa hauluaisit seuraavaksi.
        Sangen turhauttavaa tekstiä hänen korviinsa, näin oletan. Mutta minä nautin tilanteesta. Saan kun haluan ja missä asennossa vain. Ja niitä on ollut vaikka mitä. Minulla on kestävä tekomunarakastaja saan rauhassa keskittyä omiin nautintoihin. Hän nai minua juuri niin kuin haluan. Jos hitaasti pitkiä aikoja, joskus taas oikea pikapano.

        Joskus hän on sanonut, että on turhauttavaa rakastella strapilla ja hän haluaisi rakastella omalla munallaa.
        Olen silloin hymyillyt ja hieman naureskellen sanonut hänelle.
        - Kulta nyt on tilanne tämä. Olet hyvä rakastelemaan strapilla, mutta sinun pitää vielä harjoitella sillä haluan täydellisen rakastajan. Sinun pitää paremmin keskittyä minuun. Näyttää kuinka ihannoit ja palvot minua kaikessa. Sitten kun koen oikeasti kaiken tämän saataan antaa pimppiä oikealle munallesi. Mutta muistathan kuinka aikoinaan panit sillä minua ja en koskaan saanut kunnon orgasmia.
        Nythän tilanne on toinen. Saan orgasmeja orgasmin perään aina kun haluan. Tilannehan on siis ihan ok ja jatketaan tällä tavalla. Katsotaan asioita joskus myöhemmin.

        Hänen ilmeensä oli pettynyt, mutta hällä väliä. Hän ei ole päässyt omalla munallaan sorkkimaan pimppiäni yli vuoteen. ( todellakin se välillä oli sorkkimista). Eikä hän varmaan pääse vielä pitkään aikaankaan. Miksi pääsisi. Minä nautin ja se saa riittää.

        Niin aika hauska juttu tuo runkkausharjoitus tekomunalla. taidan ottaa sen nyt viikonlopun ohjelmaan.
        - Kulta haluaistko nauttia ja masturboida.
        Ja tietenkin hän haluaa. haen lasin viiniä ja asetun sohvalle. Käsken hänet eteeni.
        - Housut alas ja tekomuna käteen.
        Hän riisuu hölmistyneenä verkkarinsa. sieltä paljastuu strappi. ( hän pitää sitä kotona yleensä aina yllään, jos minua sattuisi haluttamaan. Aina valmiina niin kuin partiopoika.)
        - Ota se käteen ja ala tumputtaa. Muista esittää laukeamisesi hyvin. Mutta näytä, että kestät pitkään runkkaamista ennen kuin "saat."
        Mitähän hänen päässään silloin liikkuu. Toisaalta liikkukoon mitä liikkuu. Pääasia, että käsi liikkuu tekomunalla tiuhaa tahtia. Se on varmaan huvittavaa katseltavaa. Mielenkiinnolla odatan iltaa.


      • Käyttöön
        käytössä kirjoitti:

        Meillä on käytetty strap-onia jo pitkään ja olen saanut lukuisia värisyttäviä orkkuja kun mieheni käyttää sitä. Parasta siinä on kestävyys, se ei lerpahda. Saan aina kun haluan.
        Ihanan nainnin jälkeen saatan loikoilla sägyllä mieheni vierelläni. Kuiskin hänen korvaan ja kerron kuinka ihanalta se tuntui ja sain monta orgasmia. Voin vain kuvitella miltä hänestä tuntuu kun hän rakastelee dildolla minua ja kehun häntä maasta taivaaseen. tuntuu varmaan aika nöyryyttävältä.

        Olen opettanut häntä puhumaan rakastelun aikana. Hän panee minua tekomunalla ja kertoo kuinka vyvältä tunnun. Hän osaa jopa matkia lähestyvää orgasmia. Sellainen saa minut helposti tulemaan ja vetäydyn pois. Kerron ja kiitän, että hän ei vielä lauennut (hah haa) ja sanon, että otetaan kohta uusiksi.
        Tai sitten saatan ottaa dildon käteeni, hyväilen sitä ja kuiskin hänen korvaan
        - Tämä se jaksaa vaan seistä. On aivan ihanaa rakastella kun olet noin kestävä. otetaan kohta uusiksi. Missä asennossa hauluaisit seuraavaksi.
        Sangen turhauttavaa tekstiä hänen korviinsa, näin oletan. Mutta minä nautin tilanteesta. Saan kun haluan ja missä asennossa vain. Ja niitä on ollut vaikka mitä. Minulla on kestävä tekomunarakastaja saan rauhassa keskittyä omiin nautintoihin. Hän nai minua juuri niin kuin haluan. Jos hitaasti pitkiä aikoja, joskus taas oikea pikapano.

        Joskus hän on sanonut, että on turhauttavaa rakastella strapilla ja hän haluaisi rakastella omalla munallaa.
        Olen silloin hymyillyt ja hieman naureskellen sanonut hänelle.
        - Kulta nyt on tilanne tämä. Olet hyvä rakastelemaan strapilla, mutta sinun pitää vielä harjoitella sillä haluan täydellisen rakastajan. Sinun pitää paremmin keskittyä minuun. Näyttää kuinka ihannoit ja palvot minua kaikessa. Sitten kun koen oikeasti kaiken tämän saataan antaa pimppiä oikealle munallesi. Mutta muistathan kuinka aikoinaan panit sillä minua ja en koskaan saanut kunnon orgasmia.
        Nythän tilanne on toinen. Saan orgasmeja orgasmin perään aina kun haluan. Tilannehan on siis ihan ok ja jatketaan tällä tavalla. Katsotaan asioita joskus myöhemmin.

        Hänen ilmeensä oli pettynyt, mutta hällä väliä. Hän ei ole päässyt omalla munallaan sorkkimaan pimppiäni yli vuoteen. ( todellakin se välillä oli sorkkimista). Eikä hän varmaan pääse vielä pitkään aikaankaan. Miksi pääsisi. Minä nautin ja se saa riittää.

        Niin aika hauska juttu tuo runkkausharjoitus tekomunalla. taidan ottaa sen nyt viikonlopun ohjelmaan.
        - Kulta haluaistko nauttia ja masturboida.
        Ja tietenkin hän haluaa. haen lasin viiniä ja asetun sohvalle. Käsken hänet eteeni.
        - Housut alas ja tekomuna käteen.
        Hän riisuu hölmistyneenä verkkarinsa. sieltä paljastuu strappi. ( hän pitää sitä kotona yleensä aina yllään, jos minua sattuisi haluttamaan. Aina valmiina niin kuin partiopoika.)
        - Ota se käteen ja ala tumputtaa. Muista esittää laukeamisesi hyvin. Mutta näytä, että kestät pitkään runkkaamista ennen kuin "saat."
        Mitähän hänen päässään silloin liikkuu. Toisaalta liikkukoon mitä liikkuu. Pääasia, että käsi liikkuu tekomunalla tiuhaa tahtia. Se on varmaan huvittavaa katseltavaa. Mielenkiinnolla odatan iltaa.

        Tuota edellista kirjoittaessani alkoi olo olla sellainen, että oli pakko käydä makkarissa leikkimässä dildolla. Siinä nautiskellessani mieleeni tuli uusi idea. Meilasin sen äsken miehelleni. Saa käydä ostoksilla töiden jälkeen.
        Haluan kokeilla sellaista dildoa joka kiinnitetään hihnoilla naamaan. Sillä on varmaankin nautinnollista ratsastella. Tai sitten istua sohvalla ja katsella vaikka telkkaria ja mies se yllään työskentelee haaroissani.
        Odotan innolla.


      • kokeiltu
        Hyvät maksut kirjoitti:

        Tämä on todella kokeilemisen arvoista. Viikonloppuna lauantai aamulla pistin salaa Viagraa piikaani aamupalaan. Pitkin päivää esiinnyin vähissä vaatteissä ja se sai hänet aivan kiihkoon. Iltapäivällä annoin hänen suudella rintojani ja nuolla pimppiä. Halusin kunnon nautinnon.
        Saatuani kaksi orgasmia käskin häntä lopettamaan, mutta hän oli aivan kiimoissaan. En välittänyt siitä ja istuuduin vain alusasut ylläni sohvalle. Käskin hänen tuoda minulle viiniä.
        Nautin tilanteesta. Minä sohvalla viinilasin ääressä ja piikani polvillaan edessäni. Käskin häntä kertomaan ihania sanoja minusta, kuinka hän palvoo minua, kuinka hän ihailee minua.
        Pistin jalan hänen haaroilleen ja kysyin mitä hän pitää vartalostani, rinnoistani ja pakaroistani. samalla pyörittelin jalkaani CB:n päällä painaen sitä aina välillä.
        Viagra teki tehtäväänsä. piikani kävi kierroksilla. Hän pyysi ja rukoili, että saisi naida minua. Hän lupasi kuun taivaalta.
        Naureskellen nautin tilanteesta ja mietin itsekseni mitä tekisin. Hetken mielijohteesta ajattelin, että katsotaan ja kokeillaan mihin kaikkeen hän on valmis.
        Sanoin hänelle.

        - En tiedä mikä on saanut sinut tuollaiseen kiihkoon. Ehkä olet nuuhkinut tai nuoleskellut salaa alushousujani tai töissä vieraillut kielletyillä sivuilla.

        Hän yritti vakuuttaa, että minä sain hänet kiimaiseksi ja hän halusi minua.
        Naureskelin mielessäni Viagran tehoa. Jospa hän tietäisi, mutta ikinä hän ei saa tietää.

        - Saat naida minua, mutta panon ehdot ovat seuraavat. Pano maksaa 300 euroa. Käytät kondomia ja imet sen sitten puhtaaksi omista limoistasi. Sen jälkeen menet kylmään suihkuun jotta siveysvyö saadaan taas yllesi. Sitten viet minut ulos syömään. Illalla keskityt minuun ja minun tyydyttämiseen. Samoin koko huomisen päivän. Se, että pääset viikonlopun aikana maistamaan pimppiäni useamman kerran maksaa sinulle 100 euroa. Hyväksytkö?

        Hieroin samalla jalallani hänen haarojaan. levitin hieman jalkojani ja pistin käteni haaroilleni hyväillen pimmpiäni. Hänen naamansa oli katsomisen arvoinen.
        Mielessään hän ajatteli vain pääsyä pimpilleni, mutta samalla hän ajatteli sen hintaa.
        - No päätä nopeasti. Tarjous ei ole pitkään voimassa.

        Hän vastasi myötävästi. Pakkohan hänen oli. Tiesin hänen kiimansa olevan valtava. Avasin CB:n ja käskin häntä laittamaan kondomin. Samalla puin hameen ylleni ja riisuin pikkarini. Hän katsoi minua ihmetellen.
        En mietiskellyt hetkeäkään. Asetuin kontalleni sohvalle ja nostin hametta ylös ja käskin ruveta hommiin.
        Hän työntyi heti sisälleni. Vauhditin tapahtumaa käskien hänen kiirehtiä.

        - Nopeasti nyt. Minulla on nälkä enkä kauaa tässä jaksa pyllistellä.

        Piikani laukesi muutamassa minuutissa. Kun pistin taas CB:tä päälle kehuin kuinka hieno pano se oli. Tietenkin mielessäni naureskellen. Viisi minuuttia ja 300 euroa. Hänen limojaan täynnä olevan kondomin pistin pieneen pussiin. Sen hän saisi nauttia raviontolassa jälkiruuaksi.

        Ilta oli minun, tietenkin. Samoin koko sunnuntai. Viagra vaikutti ja piikani oli koko ajan kiimoissaan. Aneli välillä pillua, mutta pidin hintaa tosi korkealla.

        Kannattaa kokeilla Viagraa. Se saa miehen siveysvyössä aivan hulluksi. Taidanpa joskus antaa sitä hänelle heti maanantai aamulla ennen töihin lähtöä. Ja illalla suoritan rahastuksen. Tai sitten saa tyydyttää minut nuolemalla ja kulli saa olla häkissään. Kerran se on sinne laitettu, niin sitä ei helposti sieltä vapauteta. Ainakaan ilmaiseksi. Seksihän on vain minun oikeus ja nautinto. Piialleni se on kunnia tehtävä. Siis kun saa tuottaa minulle nautintoa. Hänelle kaikki seksi ja nautinto on maksullista. Eikä aina kovin halpaa.
        No oma vikansa. Mitäs aikoinaan ehdotti CB:tä.

        Tämä on todellakin kokeilemisen arvoista.
        Annat miehesi runkata kortsun kanssa,. Käsket pistää silmät kiinni kun asetat kortsun. Voitelet munan ja kortsun tabaskolla tai chikikastikkeella ja asetat kortsun paikoilleen.
        Sitten sanot vain, että alahan tumputtaa. Kokemuksesta tiedän, että tulos on huvittavaa katseltavaa. Muna pienenee ja pienenee, vaikka liukkaria on. Ei se saa sitä pystyyn vuorokauteen jos ei anna pestä liukkaria pois. Voi hemputella aivan vapaana eikä minun tarvitse vahtia.


      • pesumaksu
        meilläkin kirjoitti:

        Viikonloppuna otettiin meilläkin pienet maksut käyttöön. Kivasti on kertynyt, kiitos teidän vinkin antajien. Yritin keksiä jotakin uuttakin. Ja keksin että lukittuna mies ei saa kostua. Yrittäköön seistä kun ei voi, mutta mitään tahmeaa sieltä ei saa valua. Pitää yrittää hillitä myös ajatuksiaan ja himojaan minun puheista tai tekosista huolimatta. Sen verran hyvin tunnen mieheni, että aina kun olen housuun kurkannut on munanpää kiillellyt. Ja taas on maksun aika. Tämä oli liian helppoa, niinpä mies tulee nyt kertomaan jos jotain valuu niin pääsee halvemmalla. Yllätysisku on kalliimpaa.

        Mies on vähän laiskasti pyydellyt avamaan pesulle. Johtuisko avausmaksusta. Mutta hygienia on tärkeää. Kerran viikossa ei pesulle avaus mielestäni riitä. Niinpä minä tarkistelen onko puhdas. Nyt sunnuntaina vähän nuuhkaisin ja ei siellä puhtaalle tuoksunut. Ei auttanut muu kuin avata josta avausmaksu ja heti perään tulikin seisokkimaksu. Ja nyt kun minä sen joudun pesemään, meillä se maksaa 10€. Kuinka ollakaan mies laukesi käsiini ja roiski pitkin pesuhuoneen seiniä. No, laukeaminen ilman lupaa on kielletty josta taas maksu Eli kalliiksi tulee jos ei munat ole puhtaat ja joudun auttamaan.
        Tiedän että kun on useampia päiviä lukossa ei yksi orgasmi riitä. Niinpä sanoin että mitä pidempään saat munasi seisomaan saat 50c pois äskeisestä joka minuutilta. Mutta muista että ei saa runkata eikä laueta. Melkein puolituntia se seisoi, kun mies heilutteli ja vatkasi sitä. Ja minä vaan katselin televisiota. Sitten ilmeisesti huomio herpaantui. Otin sen vielä käteeni ja aloin runkata miestä saamispisteeseen. Mietin että annanko tulla ja otan rahat, mutta päädynkin lukkoonlaittoon.


      • lukkoon
        pesumaksu kirjoitti:

        Mies on vähän laiskasti pyydellyt avamaan pesulle. Johtuisko avausmaksusta. Mutta hygienia on tärkeää. Kerran viikossa ei pesulle avaus mielestäni riitä. Niinpä minä tarkistelen onko puhdas. Nyt sunnuntaina vähän nuuhkaisin ja ei siellä puhtaalle tuoksunut. Ei auttanut muu kuin avata josta avausmaksu ja heti perään tulikin seisokkimaksu. Ja nyt kun minä sen joudun pesemään, meillä se maksaa 10€. Kuinka ollakaan mies laukesi käsiini ja roiski pitkin pesuhuoneen seiniä. No, laukeaminen ilman lupaa on kielletty josta taas maksu Eli kalliiksi tulee jos ei munat ole puhtaat ja joudun auttamaan.
        Tiedän että kun on useampia päiviä lukossa ei yksi orgasmi riitä. Niinpä sanoin että mitä pidempään saat munasi seisomaan saat 50c pois äskeisestä joka minuutilta. Mutta muista että ei saa runkata eikä laueta. Melkein puolituntia se seisoi, kun mies heilutteli ja vatkasi sitä. Ja minä vaan katselin televisiota. Sitten ilmeisesti huomio herpaantui. Otin sen vielä käteeni ja aloin runkata miestä saamispisteeseen. Mietin että annanko tulla ja otan rahat, mutta päädynkin lukkoonlaittoon.

        Jos on ollut munat vapaana panemisen,runkkaamisen tai pesun vuoksi. On miehen muistettava pyytää heti noiden jälkeen takaisin lukkoon. Tyyliin: Laitetaanko kulta muna takaisin lukkoon,saat valvottua minun orgasmit ja en vetele salaa käteen? Sanamuoto on vapaa, mutta jos unohtuu kysyä niin otan siitä 5€
        Tämä juontaa siitä kun mies veteli käteensä minulta salaa. Ok, jos se ei vaikuttanut seksielämäämme, niin vedelköön. Mutta nyt kun on ollut CB.niin miehen aktiivisuudesta huomaan että kyllä se vaikutti.
        Toinen tälläinen sanallinen maksu on huomion osoittamisesta. Alkuaikoina sitä lukittuna tuli ihan kiitettävästi. Tulee kyllä vieläkin, mutta välipäiviä ei saa olla. Vähintään halaus ja jotain kivaa supatusta. Muuten otan tuon saman 5€/vrk. Jos sattuu että on työmatkalla, viesti riittää.
        Täältähän taas saa hyviä uusia ideoita siveysvyön käyttöön. Meilläkin se on jatkuvassa käytössä. Välillä avataan useamminkin, mutta väliajat aina lukossa. Aina ei vaan malttaisi pitää pidempiä aikoja lukossa, kun katselen miestäni. Sen kiiman huomaa siitä niin selvästi. Ja pahinta on ilmeisesti kun ei pääse edes koskettelemaan itseään. Sen verran usein olen yllättänyt cb.tä heiluttelemasta. Ja minä en ainakaan helpota tilannetta. Tänä iltana ajattelin että mies saa tulla suihkuun mukaan saippuoimaan minut. Pesee selän ja alapäänkin tietysti. Otan cb.stä kiinni ja kysyn haluaisitko että tämä avataan. Ja hieron vähän munan alta. Vastauksen tiedän jo. Mutta ei tänään. Komennan runkkarin pois ja jatkan suihkulla "leikkimistä". En tarvitse siihen yleisöä.


      • Anonyymi

        Itselläni myös siveysvyö 24/7 ja joudun pitämään naisten alusvaatteita myös töissä. Pillua olen saanut viimeksi yli vuosi sitten ja joskus saan palkinnoksi nuolla vaimoni perse reiän, ei muuta. Joka päivä vaimoni kuitenkin rankaisee minua ja saan dildo perseeseen, olen kuitenkin kiitollinen tästä vaimolleni.


    • Jus 44,5

      Vaimoni päätti tilata minulle siveysvyön CB6000. Saan olla siihen lukittuna aina naimisten välillä, näin hän sanoi. Onko kellää kokemusta tästä vyöstä? On kuvaston mukaan hyvä, huomaamaton ja helppokäyttöinen.

    • ...siveysvöitä/-lukkoja te käytätte?

      Mitä merkittävää uutta tuohon CB6000:een on tehty edellisiin verrattuna?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe