Käytettiin 87v mummia kaupoilla ja hengarilla oli alusasuja.
Mummi sanoi minulle että:-"Tuollaisethan minä meille ostankin"
Johon mieheni:-"Joo mummihan laittaa seksialusasun päällensä"
Mummin vastaus kuului:-"Jos minä tuollasen päälleni laittaisin niin minnuu ei kahtois ees kirkuvat koiratkaan nauramatta"
Naurettiin ja sanoin että aikast hyvin sanottu mummilta;O)))
kirkuvat koirat nauraa
blondi-72hki
2
188
Vastaukset
Oma mummoni olis sanonu että "tollehan naurais airanseipäätki".
Mummot on mukavia.- blondi-72hki
mummit mukavia.
Omaa mummiani en muista siis isän äitiä kun kuoli ollessani vauva ja äidinäitiä en sano mummiksi-sekin kuollut-koska se oli täys juoppo mutta tämä 87v mummi on mieheni isän äiti ja todella mukava ja kulkee ajan kanssa eteenpäin eikä fakkiinnu vanhoihin aikoihin;>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle441721Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2831709- 231578
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71238Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101077Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii66986Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86960Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66935Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko13921