Puolustan usein villipetoja ja usein olen väittänyt että koirien tm aiheuttamat tm aiheutuneet vahingot laitetaan villipetojen syyksi, en ole ollut väärässä:
http://www.yle.fi/uutiset/24h/id67848.html
Toki villipedotkin aiheuttavat vahinkoja, mutta vähemmän kuin väitetään. Ja villipetoa syyllisempi vahinkoihin on eläinten omistaja joka on laiminlyönyt eläintensä turvallisuudesta huolehtimisen. Mm koirat taas aiheuttavat paljon enemmän vahinkoa kuin väitetään ja esim metsästyskoirille itse metsästysharrastus on paljon vaarallisempaa kuin villipedot.
Petovahingot
Petovahingot
2
300
Vastaukset
- dsf
Tähän voisin vielä lisätä semmoisen faktan, että usein luullaan eläimen tunkeutuvan ihmisten ilmoille, Päinvastoin, ihminenhän sitä reviiriänsä laajentaa. Sitten ihmetellään että mitä helvettiä, miksi pedot tulevat pihapiiriin, mikä on raadellu puppekoiran? Ja usein, liian usein jotkin ihmisistä luulee petojen lisääntyneen.
- jjjeerty
saaphan hyän hinnan porosta ku teurastaa poron ja myy lihat pimeillä markhinoila.ja vie raavon korvinheen korpeen ja ottaa petokorvaukset....lantalaisia on heleppo jymhäyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 741004
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683