TV-Lehti

Mistä?

Onko Viasat paketissa erillistä TV-lehteä, joka tulisi paketin tilaajalle? Jos ei niin onko olemassa jotain TV-lehteä josta näkyisi kaikki kanavat esim. kuukauden ajalta?

10

1396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Löytyy ehkä OHO:sta tai jostain vastaavasta
      "hömppä" lehdestä.

    • Viasat

      Tilauksen jälkeen tulee kotiisi viasatin tv-lehti joka toinen kuukausi josta näkyy kahden kuukauden ohjelmat.

      • ei näy

        Lehdessä on ainoastaan TV1000 kanavien ohjelmat, mutta ei esim. Viasat History, Explorerin jne. ohjelmia


      • ei ole..
        ei näy kirjoitti:

        Lehdessä on ainoastaan TV1000 kanavien ohjelmat, mutta ei esim. Viasat History, Explorerin jne. ohjelmia

        ei meille ole tullut uutta lehteä, onko muille? olen tilaaja ollut pitkään ja tilaus voimassa koko vuoden. Hyvin näkyy kanavat mutta missä lehti?


      • Viasat HD asiakas
        ei ole.. kirjoitti:

        ei meille ole tullut uutta lehteä, onko muille? olen tilaaja ollut pitkään ja tilaus voimassa koko vuoden. Hyvin näkyy kanavat mutta missä lehti?

        ...mutta tuli kuitenkin.

        Minusta vaan ko. lehti on melko tyhjänpäivänen sillä se näyttää vain TV1000 kanavat. Sama pätee myös verkossa oleviin EPG-tietoihin. Tein vuodenvaihteessa analyysin jonka mukaan EPG-tietoja oli 19 ohjelmakanavasta ja puuttui 24 ohjelmakanavasta.

        LUVATTOMAN HUONOA PALVELUA !!!

        Asiaa pahentaa vielä se, ettei HD-tallentavaa boksia voi ohjelmoida etukäteen tallentamaan haluttuja ohjelmia viikkoa edemmäksi. Siksi ko lehti jää käyttämättä sillä en minä ainakaan ole niin kiinnostunut että tallentaisin lehteä parin kuukauden ajan ja selaisi sitä viikottain, en ainakaan siinä suppeudessa kuin se on tällä hetkellä.


      • - Janne
        Viasat HD asiakas kirjoitti:

        ...mutta tuli kuitenkin.

        Minusta vaan ko. lehti on melko tyhjänpäivänen sillä se näyttää vain TV1000 kanavat. Sama pätee myös verkossa oleviin EPG-tietoihin. Tein vuodenvaihteessa analyysin jonka mukaan EPG-tietoja oli 19 ohjelmakanavasta ja puuttui 24 ohjelmakanavasta.

        LUVATTOMAN HUONOA PALVELUA !!!

        Asiaa pahentaa vielä se, ettei HD-tallentavaa boksia voi ohjelmoida etukäteen tallentamaan haluttuja ohjelmia viikkoa edemmäksi. Siksi ko lehti jää käyttämättä sillä en minä ainakaan ole niin kiinnostunut että tallentaisin lehteä parin kuukauden ajan ja selaisi sitä viikottain, en ainakaan siinä suppeudessa kuin se on tällä hetkellä.

        siis mitä helvettiä? No eihän CD lähetä lehteä ollenkaan. Sieltä ne nörtit joutuu kaivamaan tietonsa ihan internetistä ÄKS DEE.

        hyvähän se on että on tommonen lehti jonka voi ottaa mukaan ja kaikki leffat näkee sieltä mitä tulee 2kk ajalta.

        vittu mitä tyhjänpäiväistä valitusta koko ajan maan parhaasta kanavapaketista.


      • mikkikissa
        - Janne kirjoitti:

        siis mitä helvettiä? No eihän CD lähetä lehteä ollenkaan. Sieltä ne nörtit joutuu kaivamaan tietonsa ihan internetistä ÄKS DEE.

        hyvähän se on että on tommonen lehti jonka voi ottaa mukaan ja kaikki leffat näkee sieltä mitä tulee 2kk ajalta.

        vittu mitä tyhjänpäiväistä valitusta koko ajan maan parhaasta kanavapaketista.

        Seiska lehdestä saa canaldigitalin kanavien ohjelmatiedot ;-)
        Tietenkin jotain tietoja löytyy myös viasat puolellekkin


      • asdadfadf
        - Janne kirjoitti:

        siis mitä helvettiä? No eihän CD lähetä lehteä ollenkaan. Sieltä ne nörtit joutuu kaivamaan tietonsa ihan internetistä ÄKS DEE.

        hyvähän se on että on tommonen lehti jonka voi ottaa mukaan ja kaikki leffat näkee sieltä mitä tulee 2kk ajalta.

        vittu mitä tyhjänpäiväistä valitusta koko ajan maan parhaasta kanavapaketista.

        kuka nyt lehdestä ohjelmatietoja lukee? EPG toimii vai eikö toimi Viasatissa, hahahahahaha


      • Viasat HD asiakas
        - Janne kirjoitti:

        siis mitä helvettiä? No eihän CD lähetä lehteä ollenkaan. Sieltä ne nörtit joutuu kaivamaan tietonsa ihan internetistä ÄKS DEE.

        hyvähän se on että on tommonen lehti jonka voi ottaa mukaan ja kaikki leffat näkee sieltä mitä tulee 2kk ajalta.

        vittu mitä tyhjänpäiväistä valitusta koko ajan maan parhaasta kanavapaketista.

        ... sinulla "Janne" olla kovin korkeita vaatimuksia kanavapakettien sisällöstä kun "maan parhaaksi" luokittelet.


        Minusta kaikki maksulliset paketit ovat lisämauste meidän muutoin mainioille vapaille TV-kanaville. Sääli vaan että kanavapakettien hinta/laatu -suhde on tosi huono - ainakin meillä - jos se mitataan maksettuna eurona katseluajan funktiona. Se paketti jota minä käytän maksaa 39 euroa / kk. Kastelen sitä keskimäärin tunnin-kaksi viikossa. Kun koko vuoden TV-lupa taitaa olla siinä 240 euroa niin se tekee kuukautta kohti pyöreästi 20 euroa. Tällä puolella hinnalla katselen viikoittain keskimäärin 20-30 tuntia. Laskekaa siitä sitä kavanapaketin kätettävyyttä ja hyvyyttä!


        Lehden käytettävyys meillä lisääntyisi huomattavasti jos voisin samalla kun sen luen asettaa tallennukset minua kiinnostavista ohjelmista. Tätä ei ikävä kyllä voi tehdä nykyisellä HD-tallentavalla boksilla ja olenkin viestittänyt sekä suomen Viasatille että suoraan Pacelle että kehittäisivät ohjelmistoa siihen suuntaan.


        Muutoin olen sitä mieltä että kiroilu on aivan turhaa! Kyllä asiat voi painokkaasti esittää ilman alatyyliin sortumista.


      • janne.
        Viasat HD asiakas kirjoitti:

        ... sinulla "Janne" olla kovin korkeita vaatimuksia kanavapakettien sisällöstä kun "maan parhaaksi" luokittelet.


        Minusta kaikki maksulliset paketit ovat lisämauste meidän muutoin mainioille vapaille TV-kanaville. Sääli vaan että kanavapakettien hinta/laatu -suhde on tosi huono - ainakin meillä - jos se mitataan maksettuna eurona katseluajan funktiona. Se paketti jota minä käytän maksaa 39 euroa / kk. Kastelen sitä keskimäärin tunnin-kaksi viikossa. Kun koko vuoden TV-lupa taitaa olla siinä 240 euroa niin se tekee kuukautta kohti pyöreästi 20 euroa. Tällä puolella hinnalla katselen viikoittain keskimäärin 20-30 tuntia. Laskekaa siitä sitä kavanapaketin kätettävyyttä ja hyvyyttä!


        Lehden käytettävyys meillä lisääntyisi huomattavasti jos voisin samalla kun sen luen asettaa tallennukset minua kiinnostavista ohjelmista. Tätä ei ikävä kyllä voi tehdä nykyisellä HD-tallentavalla boksilla ja olenkin viestittänyt sekä suomen Viasatille että suoraan Pacelle että kehittäisivät ohjelmistoa siihen suuntaan.


        Muutoin olen sitä mieltä että kiroilu on aivan turhaa! Kyllä asiat voi painokkaasti esittää ilman alatyyliin sortumista.

        "kuka nyt lehdestä ohjelmatietoja lukee? EPG toimii vai eikö toimi Viasatissa, hahahahahaha"


        Eli sinun logiikkasi mukaan pitäisi kantaa TV kamoineen vessaan, mökille, kaikkialle kun lehti on "vanhanaikainen"? hah hah haa itsellesi.
        Lehti ei tule koskaan kuolemaan! Silloin kun sinä nörtti joudut painamaan tv:n päälle katsoaksesi ohjelmatiedot, niin minä poika otan kevyen lehden, jota voin lukea kaikkialla.
        Kuulut vain niihin mainosmiesten kusettamiin asiakkaisiin, joten olet valmis maksamaan omaisuuden ettei sinun tarvitse lukea lehdestä ohjelmatietoja.

        jes !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe