Ärsyttää kun taas syttyi palamaan tuo SRS-valo eli turvatyynyjen valo. Pari viikkoa sitten kävin kuittaamassa ja eiköhän taas syttynyt! auto on vuosimallia -95 honda civic 1.4 16v liftback (Britti-malli). Ajettu 158tkm...
Saiskohan tuon ite jotenkin kuitattua ettei tarvi TAAS maksaa turhasta 30euroa...tai missähän ois vika? onkohan jokin johto huonosti kiinni...tai liitin..tai jotain!??
civicin SRS-valosta!
14
8017
Vastaukset
- japsiin
Tollasessa on liikaa BOSHIN, Siemensin ja Valeon osia.
Loppu peleissä toi Civako on kuin mikä tahansa euro auto vikoineen päivineen,... - tarkistaa
akun kunto. Heikko varaustila aiheuttaa valon syttymisen.
- sivakka0
Tuon muistin nollaaminen kotikonstein on melkoisen helppo operaatio. Itse meinaan nollasin tänään oman vastaavan Civicin vikamuistin. Hommaan löytyy täsmälliset ohjeet Hondan kotisivuilta (www.honda.co.uk) owner osiosta, jonka alta löytyy ownsers workshop manuals eli korjaus oppaat pdf muodossa. Nollaamisen suorittamiseen tarvitaan "erikoistyökalu (SCS connector)", jonka voi tehdä kotikonstein palasta teippiä ja sopivasti taitetusta klemmarista ;). Seuraat vain tarkasti ohjeita, niin homma onnistuu.
- sahuri4
Terve sivakka.
Kirjaatko hieman tarkemmin yllä olevaan linkkiin liittyen? Menin tuonne sivulle, mutta mistä löytyy owner- osio, entä nuo manuaalit? Omassa -99 accordissa SRS- valo palaa ja haluaisin kokeilla tuota sinun mainitsemaa "operaatiota".
Tai toinen vaihtoehto on, että avaat tässä koko operaation suorittamisen mainitsemallasi erikoistyökalulla. - Anonyymi
Hei. Mulla on 99accord ja srs valo palaa miten voin sen nollata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Mulla on 99accord ja srs valo palaa miten voin sen nollata
Kannattaa opetella googlettamaan, löysin ohjeet 10 sekunnissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa opetella googlettamaan, löysin ohjeet 10 sekunnissa.
Wow, mikä neuvo! Taidat olla ihan sellainen akt-tukihenkilö...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wow, mikä neuvo! Taidat olla ihan sellainen akt-tukihenkilö...
En ole.
Mutta miksi naputtelisin tähän ihan sen saman tekstin joka on internetin syövereissä ja sen löytää 10 sekunnissa, jos osaa edes aloittelijan kyvyt käyttää googlea. - Anonyymi
Missä se paikka on autossa
- nm
Olisko ideoita srs merkkivalon sammuttamiseen? Kävin kuittaamassa valon ja ehdin ajaa huikean 1km kun valo taas syttyi. Mittari näytti että pitäisi vaihtaa uusi srs ohajuslaite, jonka hinta ei paljon mielytä. Kyseessä siis Honda Civic 1.4 vuosimallia -95
- Toitsu
Hävitä se ja osta varma Toyota.
- Alfaowner
Toitsu kirjoitti:
Hävitä se ja osta varma Toyota.
Osta toyota ja odota takaisinkutsua.
- Anonyymi
Minulla on Honda Civic Aerodeck 1.4i 1998vm.
Miten siitä saa itse sammumaan manuaalisesti srs valon. Että ei tarvitse viedä korjaamolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1561304Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207980Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865