http://valkeakoskensanomat.sps.fi/a/2007/08/21/2169167.shtml
Pitää olla Almamedian tunnarit että tuon linkin näkee, joten kopsaan tekstin tähän alle niille ketkä ei tuota pääse lukemaan :)
Yleisö rakasti Arin hikistä keikkapyyhettäkin
Heli Mustonen
Valkeakoskella Tyryn yläkoulussa yhdeksättä luokkaa käyvällä Charlotta Isomäellä oli eilen aamulla rankkaa. Kouluun piti lähteä, mutta sunnuntai-illan keikka painoi vielä.
Charlotta ja ystävänsä Sara Keski-Rauska kuuluivat niihin 15-vuotiaisiin, jotka jonottivat sunnuntaina jo aamuneljältä Seikkailupuiston portilla Idols-voittaja Ari Koivusta.
Ei sen puoleen, etteikö tytöillä olisi ollut ennakkoon ostettuja lippuja. Eikä senkään puoleen, etteivätkö he olisi tienneet, että Ari esiintyy vasta alkuillasta. Mutta kun piti päästä eturiviin.
No, tytöt pääsivät. Eivätkä poistuneet paikalta, ennen kuin Ari heitti viimeisen biisin Hetki lyö.
Maanantaiaamuna Charlotta Isomäki myöhästyi koulusta.
– Kerroin rehellisesti, että johtui konsertista. Vaikka menin suoraan nukkumaan konsertin jälkeen, olin väsynyt.
Tosifani Charlotta ei onnistunut pyydystämään Arin ja bändin heittämiä juomapulloja, hikisiä kasvopyyhkeitä eikä kitaran plektraa. Ne kaikki viskottiin yleisölle kiitokseksi ja muistoiksi. Yksi bändin heittämä karkki on sentään visusti tallessa.
Sara Keski-Rauska tunnustaa, että vaikka ei ennen konserttia ollut erityinen Ari-fani, nyt kolahti.
– Mahtava konsertti! Näitä pitäisi olla enemmän. Itse tulin kyllä katsomaan valkeakoskelaista Arctifall-yhtyettä. Se olisi saanut esiintyä pitempäänkin.
Ennätykset
kolisivat
Valkeakosken kaupungin nuorisopalveluissa ei ihan heti muisteta vastaavaa menestystä kuin Ari Koivusen esiintyminen Onnirokissa oli. Yli 1 500 myytyä lippua ja yli 1 800 ihmistä katsomassa.
– Nuorisotoimenjohtaja Anne Kurikka muisteli tuossa, että täytyy mennä 1980-luvulle saakka. Silloin nuorisotoimi järjesti Valkeakoskelle Dingon esiintymään, kertoo nuorisonohjaaja Satu Sirén.
Viime vuosien menestyksiä on ollut Apulanta-yhtye. Se keräsi liikuntahalliin noin 500 kuulijaa. Muuten konsertteja on järjestetty etupäässä vain nuorisokeskus Aknessa ja niihin on tullut parhaimmillaan 400.
Sirén myöntää, että ison tapahtuman järjestäminen jopa hieman hirvitti.
– Tämä meidän tapahtumahan oli päihteetön sekä esiintyjien että yleisön osalta. Kun on lukenut iltalehtien lööppejä, tuli mieleen, että toivottavasti kaikki menee hyvin. Ja se meni!
– Saimme hyvää palautetta juuri siitä, että tämä oli koko perheen tapahtuma. Ari Koivunen on esiintynyt paljon ravintoloissa ja niihin eivät nuorimmat fanit pääse. Tänne pystyivät tulemaan kaikenikäiset, Sirén sanoo.
Nuorisotoimi oli varustautunut kaikkeen. Laadukas äänentoisto ostettiin, vaikka siitä tulikin yllätyskuluja. Vesikatteet vuokrattiin ja pantiin paikoilleen, jotta soittimet olisivat suojassa sateellakin. Ari Koivunen ja bändi tuotiin huomaamatta perille erikseen mietityllä kyydillä.
Valkeakosken
18
2196
Vastaukset
- vaihteeksi
lukea taas jotain positiivistakin. Kiitos
- että!!!!!!
nämä ihquttajat muistavat Aria enää vuoden päästä, kun uusi idoli on valittu. Siihen loppuu Arin laulelut.
- saavat
että!!!!!! kirjoitti:
nämä ihquttajat muistavat Aria enää vuoden päästä, kun uusi idoli on valittu. Siihen loppuu Arin laulelut.
kaikin mokomin unohtaakin, kyllä me oikeat fanit kuitenkin muistetaan. Arin laulelut eivät lopu vielä vuosiin, vastahan tässä alkuun päästiin.
- narskun
että!!!!!! kirjoitti:
Älä vaivaa päätäs tommosilla,ota illan pullamössöannos,niin kyllä se siitä.Arillahan nyt on rahkeissa varaa kivuta vaikka kuinka korkealle.Pysyy listoilla kauan,kauan....On niin valtavasti keikoillakin kuuntelijoita.Hyvästä tykätään-tottakai.Oli muuten tosi kiva kirjotus ja porukkaa oli yli odotusten-Ari se vetää kuin magneetti!
- typerät dissaajat
että!!!!!! kirjoitti:
saavat mielellään jättää Arin rauhaan ja keskittyä uuden idolin ihquttamiseen ja dissaamiseen. Oikein odotan sitä..
- ari vetää
narskun kirjoitti:
Älä vaivaa päätäs tommosilla,ota illan pullamössöannos,niin kyllä se siitä.Arillahan nyt on rahkeissa varaa kivuta vaikka kuinka korkealle.Pysyy listoilla kauan,kauan....On niin valtavasti keikoillakin kuuntelijoita.Hyvästä tykätään-tottakai.Oli muuten tosi kiva kirjotus ja porukkaa oli yli odotusten-Ari se vetää kuin magneetti!
ainakin seuraavat ziljoona vuotta.on se sellanen jätkä.mahtava ääni.vilpitön,symppis luonne.
- Dingo-vertaus
Niitä on tullutkin useita viime aikoina... Kiitti kun postasit tämän :) Siinä tuli kuittia kaikille kukkahattuisillekin, että kyllä se Ari osaa käyttäytyä lasten seurassa.
- näitä on kiva lukea
Näitä on aina kiva lukea!
Kiitoksia siis!
Taas tulee vertaus Dingomaniaan...:)- Dingomaniakaan
kestänyt kuin pari vuotta.
- maniat
Dingomaniakaan kirjoitti:
iänkaiken kestä - onneksi. Kestoon vaikuttaa tietty myös se kuinka laajalle tähteys kantaa.
- manioissa
Dingomaniakaan kirjoitti:
on yks ero. Dingo-manian aikaan, ihailijat olivat nuoria tyttöjä. Esim. mun veli ei voinut sietää niitä "rättiläisiä" Arilla on toki faneina myös nuoria, mutta myös vanhempiakin naisia ja myöskin miehiä.
- iltapäivälehtiin...
...ai niin, mutta niiden tarkoitushan on myydä paskaa idiooteille.
- harmaita hiuksia jo
järjestäjille, kun joutuvat miettimään etukäteen pysyykö keikka nuoremmille sopivina. Niin kuin järjestäjä tuossa jo kertoileekin.
Ja toisaalta naurattaa Arin teeskently sallituilla keikoilla. Joutuu oikein pinnistelemään ettei kirosanat ja muut livahtele. Aika hassua oikeastaan, että sillä edes on koko perheen keikkoja.- se nyt noin
koville ottaa. Onhan kaikki kehuneet keikkaa ja hauskaa on ollut myös bändillä.
- wanharouwa
Tässä saman kadun varrella asuu paritalollinen helluntailaisia. Kuuntelin kun kahden perheen piltit keskustelivat kävelytiellä, jotakuinkin näin se meni: "Ootsä nähny M***n v***ua, mä näin kun se vaihto uikkarit jalkaan". Ja toinen vastaa: "Mä oonki nähny meidän äidin v***n monta kertaa saunassa".
Kyseessä oli alle kouluikäiset tenavat, enkä usko, että olisivat Koivusen Arilta puhetapaansa oppineet. Tuli vaan mieleeni, että jos nuo sanat on ollut pakko oppia idolilta niin olisivatko käyneet Ilkan keikalla sitten?! - joku jonka
wanharouwa kirjoitti:
Tässä saman kadun varrella asuu paritalollinen helluntailaisia. Kuuntelin kun kahden perheen piltit keskustelivat kävelytiellä, jotakuinkin näin se meni: "Ootsä nähny M***n v***ua, mä näin kun se vaihto uikkarit jalkaan". Ja toinen vastaa: "Mä oonki nähny meidän äidin v***n monta kertaa saunassa".
Kyseessä oli alle kouluikäiset tenavat, enkä usko, että olisivat Koivusen Arilta puhetapaansa oppineet. Tuli vaan mieleeni, että jos nuo sanat on ollut pakko oppia idolilta niin olisivatko käyneet Ilkan keikalla sitten?!kanssa voin olla samaa mieltä. Kyllä minä olen monen muunkin, minä kun tykkään niin Arista. Olen elämäni aikana myös nähnyt ja kuullut samantyylistä ja miettinyt mistähän ne helluntalaisten ja monien muidenkin ns. uskovaisten lapset tuon v-sanan oppivat. Silloin ei ollut vielä Ari syntynytkään ja lestadiolaisten jutut ym. Kyllä nyt sinne lahden lehden toimittajalle (olikos se lahden keikka?)tekis mieli haistattaa pitkät p....t! Miten ihmiset on noin tolloja, että luulevat muka Arin ne sanat niille opettavan..voi pitkät ripsiviitat!!
- sulta oppinut kun
wanharouwa kirjoitti:
Kyseessä oli alle kouluikäiset tenavat, enkä usko, että olisivat Koivusen Arilta puhetapaansa oppineet. Tuli vaan mieleeni, että jos nuo sanat on ollut pakko oppia idolilta niin olisivatko käyneet Ilkan keikalla sitten?!olet niin perkeleellisen vittumainen vanha akka. Kyllähän noita Arin kaltaisia vitun viskelijöitä on muuallakin ja sekös sun mielestä on joku puolustus Arin käyttäytymiselle. Ajatella että oikein KUUNTELIT kun piltit puhuivat. Varsinainen kyylä siis oot.
- wanharouwa
sulta oppinut kun kirjoitti:
olet niin perkeleellisen vittumainen vanha akka. Kyllähän noita Arin kaltaisia vitun viskelijöitä on muuallakin ja sekös sun mielestä on joku puolustus Arin käyttäytymiselle. Ajatella että oikein KUUNTELIT kun piltit puhuivat. Varsinainen kyylä siis oot.
Toivottavasti Sinua helpotti kun uskalsit kirjoittaa tuollaisen viestin ;D
Mutta asiaan....mihin olisin voinut korvani laittaa kun olin pihalla kukkapenkkiä kitkemässä ja mukelot menivät pensasaidan toisella puolella kevyen liikenteen väylällä? Ei kuule todellakaan tarvitse olla kyylä. Mutta jottei kuulisi, pitäisi olla kuuro, tai siis kuulovammainen, se on nykyisin oikea nimitys kyseiselle vaivalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291