Olen myynyt asuntoni ja nyt haluaisin estää sen hintatietojen näkymisen sivustolla http://asuntojen.hintatiedot.fi/
Onko se mitenkään mahdollinen?
...Myin asuntoni alueelta, mistä se on helposti tunnistettavissa, enkä haluaisi uteliaiden sukulaisten ja tuttavien asiaa urkkivan. Minusta myyntihintani kun ei muille kuulu!!!
Voinko estää asuntoni myyntihinnan näkymisen
5
613
Vastaukset
- onnistuu
kerrot vain että et halua julkaista. Sillä selvä. Epäilemättä yleensäkin julkaistaan vain ylihintaiset kaupat.
- PANIIKKI!
Et voi estää, jos myit ison välittäjäfirman kautta
ja asut isossa kaupungissa.
Mutta, kuka tahansa voi tarkista palkkatulosi
ostamalla veropörssi lehden. Jos haluat tarkistaa
mitä työkaverisi tienaa sermin takana, niin tilaa
tuosta. Löytyy kaikki suomalaiset paikkakunnan ja
nimen mukaan.
http://www.veroporssi.com/ - sen.
siihenhän kysytään aina sinulta lupa,
kirjallisesti,
muuten ei julkaista.
eikä mistään harvinaiselta seudulta julkaista yhtään tapausta erikseen.
eikä silloinkaan vaikka kohteita olisi 4 kpl.
ei mitään voi tunnistaa, ainakaan nykyisin. - myyty -70%
Sä siis ostit tolkuttoman kuplakämpän ja jouduit myymään edellisen rommaushinnalla etkä halua näyttää tyhmyyttäsi julkisesti? Aika ymmärrettävää.
Vakavasti ottaen, jos asuntojen hintatietojärjestelmää voidaan tällä tavoin manipuloida, ei koko systeemissä ole mitään järkeä. - ap...
Olen myynyt.
Kaupat tehdään huomenna.
Pieni välittäjä.
Asunnon arvo ostoajasta yli tuplaantunut.
Eli ihan vain on henkilökohtaiset syyt minulla...
Postinumeroalueella x-kerroksisia taloja vain yksi kaksirappuinen talo, joten kyllä sen tunnistaa, valitettavasti, etenkin uteliaat sukulaiset (ja varmasti parit tututkin) kun muuttoilmoitukseni saavat niin varmasti tutkivat. Ja nuo tiedot näyttävät säilyvän siellä vuoden, joten ei sitä muuttoilmoakaan voi kauaa piilotella, ei ainakaan vuotta!
***Verotiedoissa on pieni viive ja niiden luku on hieman eri, koska pääomatuloissa voi erilaisten sijoitusten kera näkyviin summiin vaikuttaa... Eli ei suoraan aivan sama asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584