hobbyhallissa olis myytävänä tuommonen http://www.hobbyhall.fi/product_view.asp?productid=28222&uid=KDD55UER51NP8GU623VH7UEUFR4X3F28&shopid=0&lid=1&sk_1=204&sk_2=495&un=&uc=08&orderid=&orderst=&
onko nuo AL-Kon tuotteet kestäviä ja onko ko. laitteesta kokemusta ?
ei alko "vitsejä" pliis.
AL-KO FRS 4125 kokemuksia.
23
6148
Vastaukset
- että sama
taitaa olla sama vehje kuin talon.
ihan hyvä .! ei kylläkään kokemusta.ainakin talon kestää pikku hommissa, niin miks ei tuokin.- .,..,.
olivat hoopyhallista loppu, syyskuun lopussa tulee erä.
joku toinen merkki sitten . - talon
.,..,. kirjoitti:
olivat hoopyhallista loppu, syyskuun lopussa tulee erä.
joku toinen merkki sitten .puuilo myy talon kevytraivureita .ihan hyviä
- seh.
Varmista ennen ostoa missä on lähin takuuhuolto ja varaosien saanti!
- stigan
laitoin sitten stigan st210, ihan pätevä vehje vaikka onkin 22cm3 koneella, multa lentääjos huolimattomasti ajaa, ja katkoo alle metriset koivutkin kun kierroksia antaa. 5db hiljaisempi kun halpismerkit. ainut huono puoli "made in italy"
- ,,,
Ai tuoko muka ei ole halpismalli?
Olisit malttanut laittaa hintaan lisää 50,- niin olisit saanut kunnon pelin. - huoltotoimii
,,, kirjoitti:
Ai tuoko muka ei ole halpismalli?
Olisit malttanut laittaa hintaan lisää 50,- niin olisit saanut kunnon pelin.no sanotaanko että halpis-mallin ja tämän ero on toimiva huolto ja varaosat hyllystä 3km päästä. miten itse luokittelet halpismallis. mulle riittää että multa pöllyää ja kestopuuaidasta säleet lentää kun tällä ajelee. ja huolto /takuu pelaa.
oulusta et olis saanut siihen 50e lisähintaan muuta kuin "ei oota" tai "ens keväällä".
lähemmäs 250e pelejä oli vielä hyllyssä. - al-ko
stiga ja al-ko sama kone, ei kestä sytytyspuolat näissä,,paskoja ovat
- vai raivuri heh
huoltotoimii kirjoitti:
no sanotaanko että halpis-mallin ja tämän ero on toimiva huolto ja varaosat hyllystä 3km päästä. miten itse luokittelet halpismallis. mulle riittää että multa pöllyää ja kestopuuaidasta säleet lentää kun tällä ajelee. ja huolto /takuu pelaa.
oulusta et olis saanut siihen 50e lisähintaan muuta kuin "ei oota" tai "ens keväällä".
lähemmäs 250e pelejä oli vielä hyllyssä.Mitäpä mallilla sen kummenpaa merkitystä on jos laitetta käyttää mullan pöllytykseen ja aidan säleiden pillkomiseen. Itse tosi hankkisen ekaan hommaan vaikka puutarhajyrsimen ja tuohon toiseen vaikka lekan. Muuten tuo Stigahan on ihan perusmallin ruohotrimmeri.
- jee jee
al-kon trimmeristä kolmannella käyttökerralla käynnistysnaru ja jousi sieltä sisältä vituralleen, muuten iha jees....
- hsc
Mitä helvettiä luulette saavanne tuolla rahalla? Kone joka kestää "isältä pojalle"?
Eeei tuu kesää......... - kesä tulee
nokyllä tulee kesä kun nyt on kesä!!!
- Anonyymi
10v ollu ja kestää isältä pojalle.
- Anonyymi
Vai, että "isältä pojalle.." . Kestää toki, jos ei yritä nykiä käyntiin 😆. Nää on just niitä vehkeitä, että tuurillaan kestävät jonkin aikaa, mutta useimmissa jo osat karisee irti laatikosta purkaessa.
- Anonyymi
al-kon 35/35 moottorisahassa lukee made in germany.
- Anonyymi
Voihan siinä lukea vaikka jeesus pelastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan siinä lukea vaikka jeesus pelastaa.
mielensä pahoittajat....:=)
- Anonyymi
saksalainen tuotehan se on, osat on parempia kuin tilhissä. lukekaahan wikipedia AL-KO
- Anonyymi
Ihme kun niistä paremmista osista ei synny kunnollista tuotetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saksalainen tuotehan se on, osat on parempia kuin tilhissä. lukekaahan wikipedia AL-KO
Ammattilaisena voin sanoa, että Stihlin ammattisaha on kallis ja oikeasti valmistettu Saksassa. Sen sijaan AL-KO todennäköisesti tehty Taiwanissa tai Kiinassa. Olen näitä ses verran huoltanut, että, jos joku AL-KO tuohaan mulle käymättömönä huoltoon, niin en tee sille muuta kuin katson tileeko kipinä. Jos ei tule, niin menee romuun.
- Anonyymi
Kyllä Kiinan poika osaa " Made in Germany" - lappuja tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olette nähneet ammattimetsurin sahaavan jollain AL-KO:lla? Kysynpähän vaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olette nähneet ammattimetsurin sahaavan jollain AL-KO:lla? Kysynpähän vaan...
Suomi 24 ammattilaiset sahaa jonkööppingillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435920
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2674966Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002733537- 122071
- 1661766
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1891686- 1041343
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2261322Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj1011219- 621195