AL-KO FRS 4125 kokemuksia.

kevyt raivaussaha

hobbyhallissa olis myytävänä tuommonen http://www.hobbyhall.fi/product_view.asp?productid=28222&uid=KDD55UER51NP8GU623VH7UEUFR4X3F28&shopid=0&lid=1&sk_1=204&sk_2=495&un=&uc=08&orderid=&orderst=&

onko nuo AL-Kon tuotteet kestäviä ja onko ko. laitteesta kokemusta ?
ei alko "vitsejä" pliis.

23

5375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että sama

      taitaa olla sama vehje kuin talon.
      ihan hyvä .! ei kylläkään kokemusta.ainakin talon kestää pikku hommissa, niin miks ei tuokin.

      • .,..,.

        olivat hoopyhallista loppu, syyskuun lopussa tulee erä.
        joku toinen merkki sitten .


      • talon
        .,..,. kirjoitti:

        olivat hoopyhallista loppu, syyskuun lopussa tulee erä.
        joku toinen merkki sitten .

        puuilo myy talon kevytraivureita .ihan hyviä


    • seh.

      Varmista ennen ostoa missä on lähin takuuhuolto ja varaosien saanti!

    • stigan

      laitoin sitten stigan st210, ihan pätevä vehje vaikka onkin 22cm3 koneella, multa lentääjos huolimattomasti ajaa, ja katkoo alle metriset koivutkin kun kierroksia antaa. 5db hiljaisempi kun halpismerkit. ainut huono puoli "made in italy"

      • ,,,

        Ai tuoko muka ei ole halpismalli?

        Olisit malttanut laittaa hintaan lisää 50,- niin olisit saanut kunnon pelin.


      • huoltotoimii
        ,,, kirjoitti:

        Ai tuoko muka ei ole halpismalli?

        Olisit malttanut laittaa hintaan lisää 50,- niin olisit saanut kunnon pelin.

        no sanotaanko että halpis-mallin ja tämän ero on toimiva huolto ja varaosat hyllystä 3km päästä. miten itse luokittelet halpismallis. mulle riittää että multa pöllyää ja kestopuuaidasta säleet lentää kun tällä ajelee. ja huolto /takuu pelaa.
        oulusta et olis saanut siihen 50e lisähintaan muuta kuin "ei oota" tai "ens keväällä".
        lähemmäs 250e pelejä oli vielä hyllyssä.


      • al-ko

        stiga ja al-ko sama kone, ei kestä sytytyspuolat näissä,,paskoja ovat


      • vai raivuri heh
        huoltotoimii kirjoitti:

        no sanotaanko että halpis-mallin ja tämän ero on toimiva huolto ja varaosat hyllystä 3km päästä. miten itse luokittelet halpismallis. mulle riittää että multa pöllyää ja kestopuuaidasta säleet lentää kun tällä ajelee. ja huolto /takuu pelaa.
        oulusta et olis saanut siihen 50e lisähintaan muuta kuin "ei oota" tai "ens keväällä".
        lähemmäs 250e pelejä oli vielä hyllyssä.

        Mitäpä mallilla sen kummenpaa merkitystä on jos laitetta käyttää mullan pöllytykseen ja aidan säleiden pillkomiseen. Itse tosi hankkisen ekaan hommaan vaikka puutarhajyrsimen ja tuohon toiseen vaikka lekan. Muuten tuo Stigahan on ihan perusmallin ruohotrimmeri.


    • jee jee

      al-kon trimmeristä kolmannella käyttökerralla käynnistysnaru ja jousi sieltä sisältä vituralleen, muuten iha jees....

    • hsc

      Mitä helvettiä luulette saavanne tuolla rahalla? Kone joka kestää "isältä pojalle"?
      Eeei tuu kesää.........

    • kesä tulee

      nokyllä tulee kesä kun nyt on kesä!!!

    • Anonyymi

      10v ollu ja kestää isältä pojalle.

      • Anonyymi

        Vai, että "isältä pojalle.." . Kestää toki, jos ei yritä nykiä käyntiin 😆. Nää on just niitä vehkeitä, että tuurillaan kestävät jonkin aikaa, mutta useimmissa jo osat karisee irti laatikosta purkaessa.


    • Anonyymi

      al-kon 35/35 moottorisahassa lukee made in germany.

      • Anonyymi

        Voihan siinä lukea vaikka jeesus pelastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan siinä lukea vaikka jeesus pelastaa.

        mielensä pahoittajat....:=)


      • Anonyymi

        saksalainen tuotehan se on, osat on parempia kuin tilhissä. lukekaahan wikipedia AL-KO


      • Anonyymi

        Ihme kun niistä paremmista osista ei synny kunnollista tuotetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saksalainen tuotehan se on, osat on parempia kuin tilhissä. lukekaahan wikipedia AL-KO

        Ammattilaisena voin sanoa, että Stihlin ammattisaha on kallis ja oikeasti valmistettu Saksassa. Sen sijaan AL-KO todennäköisesti tehty Taiwanissa tai Kiinassa. Olen näitä ses verran huoltanut, että, jos joku AL-KO tuohaan mulle käymättömönä huoltoon, niin en tee sille muuta kuin katson tileeko kipinä. Jos ei tule, niin menee romuun.


      • Anonyymi

        Kyllä Kiinan poika osaa " Made in Germany" - lappuja tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saksalainen tuotehan se on, osat on parempia kuin tilhissä. lukekaahan wikipedia AL-KO

        Koska olette nähneet ammattimetsurin sahaavan jollain AL-KO:lla? Kysynpähän vaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olette nähneet ammattimetsurin sahaavan jollain AL-KO:lla? Kysynpähän vaan...

        Suomi 24 ammattilaiset sahaa jonkööppingillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe