Härän rakkaus kestää?

Mey

Kuulkaapa muut härät, oletteko huomanneet samaa? Eli: jos joskus kiinnytte johonkuhun, sammuuko tuo kiintymys/kiinnostus/välittäminen helpolla, ikinä?

Minä olen sosiaalinen mutta kovin varautunut ihminen, eli en päästä helpolla ketään ihan lähelle. Mutta kun avaudun, kannustettuna, se tarkoittaa sitä, että kiinnyn tähän henkilöön, ja oletan, että tällöin myös toinen minusta pitää. Ja silloin on ihan kauheaa, jos näin ei olekaan. Minä kun en osaa olla ihmisestä pitämättäkään :/

Joku härkä jossain kirjotti tuosta varautuneisuudesta, ja siksi kai tämäkin kysymys mieleen nousi.

19

7161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härkä n

      Ei tosiaankaan sammu helposti, jos ollenkaan. Sitä muistelee vaikka kuinka vanhojakin suhteita. Tosin kääntöpuolella on ne ikävätkin tunteet, eipä nekään sammu helposti.

      • "ikuista"

        Tottahan se on,ikuistahan se,mut tahtoo noi kohteet vaan vaihrella turhankin usein,tai sit hän rakastaa vaan ja jatkuvasti eikä osaa irrottautua entisistäänkään,kun on uuren kohtehen löytänyt,voi voi vaikeeta on.


      • härkäpähärkä
        "ikuista" kirjoitti:

        Tottahan se on,ikuistahan se,mut tahtoo noi kohteet vaan vaihrella turhankin usein,tai sit hän rakastaa vaan ja jatkuvasti eikä osaa irrottautua entisistäänkään,kun on uuren kohtehen löytänyt,voi voi vaikeeta on.

        Suhteita suhteiden päälle, voisinpa melkein sanoa. Edellistä suhdetta ei koskaan voi unohtaa, entinen pyörii mielessä ja aina kun on lähettyvillä niin hillitön miellyttämisen halu. Nykyistä rakastaa ja kun miettii että entä jos menee poikki niin mitä sitten. No, ei pääse tästäkään ikänä eroon. Tuntuu että sitä kerää ympärilleen "verkoston" rakkauksia joita voi tilanteen mukaan käyttää. Ei pistä oikein koskaan kunnolla välejä poikki mutta yhdessäkään ei olla. Vai olenko vaan joku peluri tai pikemminkin pelkuri kuka ei uskalla koskaan jäädä oman onnensa nojaan.


      • Mey
        härkäpähärkä kirjoitti:

        Suhteita suhteiden päälle, voisinpa melkein sanoa. Edellistä suhdetta ei koskaan voi unohtaa, entinen pyörii mielessä ja aina kun on lähettyvillä niin hillitön miellyttämisen halu. Nykyistä rakastaa ja kun miettii että entä jos menee poikki niin mitä sitten. No, ei pääse tästäkään ikänä eroon. Tuntuu että sitä kerää ympärilleen "verkoston" rakkauksia joita voi tilanteen mukaan käyttää. Ei pistä oikein koskaan kunnolla välejä poikki mutta yhdessäkään ei olla. Vai olenko vaan joku peluri tai pikemminkin pelkuri kuka ei uskalla koskaan jäädä oman onnensa nojaan.

        Minä niin positiivisesti yritin asiaan suhtautua, mutta tepä sen sanoitte ;) Ei tämä ihan normaalia ja mukavaa taida olla... Ainakaan kohteille.

        Taitaa se siis olla tähtiin kirjoitettua, että rakastutaan helposti ja rakastetaan vaikka läpi vuosien (ja harmaiden kivien). Oikein kunnon harlekiini-meiningillä :P


      • härkä haluaa
        "ikuista" kirjoitti:

        Tottahan se on,ikuistahan se,mut tahtoo noi kohteet vaan vaihrella turhankin usein,tai sit hän rakastaa vaan ja jatkuvasti eikä osaa irrottautua entisistäänkään,kun on uuren kohtehen löytänyt,voi voi vaikeeta on.

        rakastaa teitä palleroita. mutta suomessa se on vaikeaa


    • sarvi

      Olen todella varautunut aluksi, ehkä jopa vuosia otan selvää millainen ihminen kukakin on..

      Tarkoitan esim. vaikka kaverin kaveria, jonka kanssa ei tule erikseen yhteyttä pideltyä, mutta näkee silloin tällöin.

      Niin, aluksi juroilen ja juroilen (eli olen etäinen) ja yhtäkkiä (kun olen todennut että tuo on tarpeeksi samankaltainen/luotettava/turvallinen/suvaitsevainen jnejnejnejne) muutun mukavammaksi ja rennommaksi ja puhun oma-aloitteisestikin jotain :D

      Olen sen verran epäsosiaalinen, etten siedä jumalatonta kaveripiiriä ja nytkin puhelin soi joskus liikaa. En aina jaksa vastata, soittelen myöhemmin.. Mieluummin näitä "oikeita", aitoja kavereita kuin hyvänpäiväntuttuja tai "ihan mukavia" kavereita läjäpäin.
      Ja näistä oikeista ystävistä ei sitten halua päästää irti. Tai on ne vaihtuneet, mutta nyt aikuisempana samat on ja pysyy.

      Parisuhde on sitten asia erikseen.
      Jos jokin ihmisessä mättää, en haluakaan testata sitä sen enempää.. Lähden leikkiin (joka ei ole mitään leikkiä vaan totista totta :D) vasta, kun kiinnostun oikeasti eikä mikään häiritse (tarkoitan luonteenpiirteitä, en esim. elämäntilanteita, jotka muuttuvat).

      mutta sitten kun rakastun..
      En tahdo päästää irti vaikka rakkaus olisikin sammunut. Minut on aina jätetty ja vasta jälkeenpäin/eron hetkellä pystyn tunnustamaan itselleni, että olisi parempi jos oltas erottu jo aiemmin :/

      Tais tulla aika sekava teksti, mut olipa tuskaista kirjoittaa, kun aluksi ajattelin vain lyhyttä kommenttia.. En jaksa oikolukea!

      • Mey

        Juuh, se irti päästäminen on vaikeeta. Sitä keksii rakkautta vaikka mistä, että saa itsensä pysymään suhteessa :)

        Samoin muuten tuon allekirjoitan minä, että kun oikeesti kiinnostun, niin sitten on tosi vaikeeta enää perääntyä...


    • härkä35v.

      Hei,elämä ollut niin vaihtelevaa ja miehiä piisannut,mutta mitä sitten,sitä oikeeta loppuelämän kumppania en ole kohdannut,paitsi jos taakse päin miettii :),vois olla se ekarakkaus,se oli niin ihanaa,hellää,herkkää,kaikkea:)!No siitä on aikaa,mutta hyvässä muistissa.Et jotenkin sitä on niin 100%mukana suhteessa,kun siihen asti on edetty,ei halua helposti erota,roikkuu huonossakin suhteessa,kuten itse olen tehnyt.Mutta sitten taas on ollut voimia erota lapsen isästä ja kantaa tämä yksinhuoltajuus...Hyvät muistot kantavat pitkälle,huonoja on ihan alettava muistelemaan,jos meinaa muistaa niitä ja osa niistä jo unohtunut...Erot raastavia,kun ajattelee toista ja ei halua/osaa vihata ja aina etsii niitä hyviä puolia.Suurin osa vaihtaa numeroa,ettei vanhat heilat ota yhteyttä,minä yritän pitää vanhan,että jos joku ihana exä haluais vaihtaa kuulumisia:)!VOIMIA TEILLE KAIKILLE!!!SUHTEISIIN JA SYKSYYN ROMANTIIKKAA!!!:)Säilytetään entiset ja nykyiset fanit ja iloitaan miehistä ja huomiosta.

      • härkä n 36 v

        Miehiä on piisannut joo, mut edelleen odottaen sitä "unelmien prinssiä". Monta hyvää on kohdalleni osunut ja tiettyjä miehiä en koskaan tule unohtamaan... aina sykähdyttää, kun näkee miehiä joihin tunteet ovat kiinni jääneet. Tällä tarkoitan sitä kun olen vapaalla jalalla...silloin kun suhteessa olen niin rakastan vain ja sitä yhtä ainoaa. Mutta kun suhde päättyy, menneet tulevat mieleen...sille en voi mitään. Muistissa on hyvin 12 v sitten tapaamani mies...voi kauhea joko siitä on niin kauan aikaa!!! Se mies vei jalat altani ja niin minäkin häneltä, mutta nuoria kun oltiin, niin hän ei silloin pystynyt hyväksymään poikaani. Enpä ole häntä nähnyt 10 vuoteen...aina hän mielessä käy... Jos ero tulee niin aluksi on viha, mutta hyvin pian tunteet muuttuu ja alkaa muistella niitä hyviä aikoja...hankala irroittautua toisesta. Ehkä se on paha juttu. Saman teen myös minä, että säästän numerot...jos vaikka joskus... Auts! No, sen olen kyllä huomannut, että useasti miehet kyllä ottavat yhteyttä uudestaan...samoin minä...jotenki sitä haluaa katsoa asiat "loppuun asti"...josko vielä jotain hyvää tulisi ja saisi asiat sovittua parhain päin. Täytyy sanoa, että taitaa olla liikaa optimismisuutta ja katsella asioita "ruusuisten lasien" läpi... mutta miksipä sitä muuttuu, vaikka kovasti haluaisikin. ONNEA KAIKILLE SUHTEISIIN JA RAKKAUTTA ELÄMÄÄN!!!


      • vielä sanoa
        härkä n 36 v kirjoitti:

        Miehiä on piisannut joo, mut edelleen odottaen sitä "unelmien prinssiä". Monta hyvää on kohdalleni osunut ja tiettyjä miehiä en koskaan tule unohtamaan... aina sykähdyttää, kun näkee miehiä joihin tunteet ovat kiinni jääneet. Tällä tarkoitan sitä kun olen vapaalla jalalla...silloin kun suhteessa olen niin rakastan vain ja sitä yhtä ainoaa. Mutta kun suhde päättyy, menneet tulevat mieleen...sille en voi mitään. Muistissa on hyvin 12 v sitten tapaamani mies...voi kauhea joko siitä on niin kauan aikaa!!! Se mies vei jalat altani ja niin minäkin häneltä, mutta nuoria kun oltiin, niin hän ei silloin pystynyt hyväksymään poikaani. Enpä ole häntä nähnyt 10 vuoteen...aina hän mielessä käy... Jos ero tulee niin aluksi on viha, mutta hyvin pian tunteet muuttuu ja alkaa muistella niitä hyviä aikoja...hankala irroittautua toisesta. Ehkä se on paha juttu. Saman teen myös minä, että säästän numerot...jos vaikka joskus... Auts! No, sen olen kyllä huomannut, että useasti miehet kyllä ottavat yhteyttä uudestaan...samoin minä...jotenki sitä haluaa katsoa asiat "loppuun asti"...josko vielä jotain hyvää tulisi ja saisi asiat sovittua parhain päin. Täytyy sanoa, että taitaa olla liikaa optimismisuutta ja katsella asioita "ruusuisten lasien" läpi... mutta miksipä sitä muuttuu, vaikka kovasti haluaisikin. ONNEA KAIKILLE SUHTEISIIN JA RAKKAUTTA ELÄMÄÄN!!!

        että, varauksellinen olen, johtuen siitä, että tarpeeksi monta kertaa olen nenilleni saanut. Ihan heti en kaikkia lähelleni päästä, mutta sitten kun päästän niin sitten lähden täysillä suhteeseen mukaan...sitten on oksat pois minun puoleltani ja samaa odotan myös mieheltä...


    • eräs härkä(n)

      Harvoin kiinnyn keneenkään, mutta silloin kun uskaltaa luottaa toiseen ja kiintyä niin silloin se kyllä kestää. Se toinen tulee aina olemaan rakas ihminen vaikka mitä tapahtuisi.

    • Härkä naisesta ja miehestä

      NAINEN

      Härkä 21.4.-20.5.

      Olivatko polvesi pettää nähdessäsi hänet ensimmäisen kerran. Älä ihmettele moista reaktiota, sillä Härkänainen on eläinradan sensuaalisimpia ja seksuaalisimpia naisia. Venuksen hallitsemana feminiinisenä merkkinä hänellä on magneettista vetovoimaa ja naisellisuutta moninkertainen määrä muihin naisiin verrattuna. Moni mies on valmis tekemään mitä tahansa saadakseen rengastettua tuon naaraan omakseen. Ettet nyt erehtyisi ostamaan härkää säkissä, sinun on hyvä saada muutamia vihjeitä hänen menneisyydestään ja sitä kautta hänen odotuksistaan sinua kohtaan.

      Härkätyttö kasvaa voimakkaan matroonatyyppisen äidin hallitsemassa perheessä, jossa isä on joko valta-asemaltaan tai terveydeltään niin heikko, etä äidin on kannettava kaikki vastuu perheeestä ja lapsista. Vastuullisena huoltajana äiti tuntee olonsa turvattomaksi ja suuntaa kaiken tarmonsa materiaalisesti riittävän ja turvallisen ympäristön rakentamiseen. Jo pienenä lapsena Härkätyttö kokee äitinsä mukana ihanaa, rakastettavaa hyvänolon tunnetta, kun äiti saa hankittua kotiin jotain tarpeellista tai kaunista. Siksi hän edelleenkin rakastaa tarpeellisia ja kauniita hankintoja joskus tuskastumiseen asti.

      Koska isä oli heikko, pitää Härkänainen kaikkia miehiä heikkoina ja tuntee lähes velvollisuudekseen ohjata ja määrätä rakastamaansa miestä tekemään taloudellisesti oikeita ja turvallisia ratkaisuja. Sinun kannaltasi tämä tarkoittaa hyvin selkeästi pitäytymistä siinä turvallisessa ja vakaassa ammatissa tai asemassa, jonka olet hankkinut. Älä erehdy kysymään Härkänaiselta lupaa, jos suunnittelet muutoksia elämääsi, työhösi tai edes harrastuksiisi, sillä suuremmin miettimättä hän pläjäyttää niihin hylätty-leimansa.

      Hänen lapsuudessaan kaikki muutokset olivat katstrofeja äidille ja sitä kautta myös hänelle. Hän ei halua kokea uudelleen sitä epävarmuutta ja menettämisen pelkoa, jonka muutokset tuovat tullessaan. Ironista on, että niin kauan kuin suojelet häntä näiltä muutoksilta, hänen pelkonsa niitä kohtaan kasvaa kasvamistaan, kunnes hän on näkevinään muutoksen ennusmerkkejä kaikkialla. Ja etenkin sinun käyttäytymisesi antaa aivan selvästi olettaa, että olet häneen tyytymätön ja siksi etsit jo toista naista. Mikään ulkoinen ei riitä hänelle todistukseksi rakkautesi pysyvyydestä. Omakotitalon, maatilan, auton ja veneen jälkeen hän kyllä keksii ulkomaan markkinat, lomaosakkeet tai jotain muuta yhtä hölmöä puhumattkaan kaikesta siitä, mitä apuvälineitä, tekstiilejä tai koriste-esineitä kotiinkin vielä tarvitaan.

      Älä turhaan yritäkään tyydyttää henen omistamishimoaan. Sillä tavalla vain myönnät olevasi yhtä heikko kuin hänen isänsä. Näytä pystyväsi kantamaan vastuun perheestä silloinkin kun sijoitat säästämäsi rahat johonkin omaan projektiisi tai otat lainan kouluttaaksesi itsesi uuteen ammattiin. Onhan se katastrofi, niinkuin muutokset aina ovat, mutta ellet uskalla tehdä sitä, hänkään ei opi, että elämä voi jatkua katasturofin jälkeenkin. Saattaa olla, että hän jopa jättää sinut vastuuttomuutesi vuoksi, mutta sekin on parempi kuin elää hänen omistamisvimmansa, menettämisenpelkonssa ja määräilynhalunsa alaisuudessa. Tai enhän minä lopulta tiedä mikä sinulle on parempi. Päätä itse kumpi haluat olla; tasavertainen kumppani vai hänen käskyläisensä. Toivotan onnea ratkaisullesi ja yhteiselle elämällenne.


      MIES


      Härkä 21.4.-20.5.

      Saako hän sinut tuntemaan olosi turvalliseksi ja suojatuksi seurassaan? Tuntuuko, että hän on ensimmäinen mies, joka arvostaa sinua naisena eikä vain seksisymbolina? Härkämies tosiaan pyrkii ottamaan kaikki seikat huomioon ennenkuin voi päättää, onko sinusta hänelle naiseksi. Jos et itse ole aivan tosissasi hänen suhteensa niin ole hänelle rehellinen ja kerro se; sillä sanoi hän mitä tahansa, niin hän ottaa sinut vakavasti ja vie asiaa eteenpäin tositarkoituksella. Härkämies kiinnittyy parisuhteeseen aina sellaissella liisterillä, että irrottautuminen repii häneen uskomattoman syvät haavat. Tiedätkö mitä haavoittunut härkä voi saada aikaan? Sydämestäni toivon, ettei sinun koskaan tarvitse sitä kokea, sillä siinä leikissä ei ihmishenki ole paljon arvoinen. Katso vaikka yksi härkätaistelu ja yritä kuvitella, kuinka paljon harjoitusta ja itsensä hallintaa matadori tarvitsee ennen areenalle astumistaan. Parisuhde Härkämiehen kanssa on myös melkoinen areeena, jossa ovat vastakkain turvallinen, vakaa ja lämmin koti tai verta tihkuva haava sydämessä. Valinnan teet sinä, ei Härkämiehesi, joten selvitetäämpä hiukan kenen kanssa oikein olet tekemisissä.

      Härkälapsi syntyy hyvin voimakkan ja valtaapitävän äidin käsivarsille, jolta hän oppii tavan reagoida epämiellyttäviin asioihin. Äidin oli pakko puolustautua joskus hyvinkin raivokkaasti ympäristöltä ja naapureilta tulevaa arvostelua kohtaan, koska hänen täytyi pitää koti pystyssä hinnalla millä hyvänsä. Härkäpojan täytyi auttaa äitiä tässä taistelussa todistamalla kuinka hyvä poika hän on. Näin hänestä kehittyy hyvin varovainen sanoissaan ja reaktioissaan, ettei vain suututtaisi äitiä ja saisi tämän usein aiheetonta ja joko henkisesti tai fyysisesti väkivaltaista vihanpurkausta niskaansa. Nyt voit ymmärtää, miksi hän suhtautuu uusiin ideoihisi ja ehdotuksiisi melkoisella varauksella ainakin silloin, kun pyydät häntä tekemään ratkaisua. Alitajunnassaan hän pelkää väärän ratkaisun tehdessään saavansa sinun kauttasi äitinsä vihat niskoilleen. Ja silloin on tietysti parempi pitäytyä jo olemassa olevassa systeemissä, jolloin riski jää pois. Tajusitko? Niin turvalliselta kuin hän tuntuukin, älä sälytä omaa elämääsi hänen niskoilleen, vaan tee omat ratkaisusi ja muutoksesi häneltä kysymättä, jolloin joudut tietysti myös kantamaan vastuun tuloksesta.

      Yllättävän harvalla Härkämiehen vaimolla on riittävästi voimaa vastata omasta elämästään. Heidät tunnistaa nyrpeästä, tympääntyneestä ilmeestä kaupan kassajonosssa; kasseissaan samat tavarat päivästä toiseen. Heidän elämänsä on pysähtynyttä vain siksi, että he yrittävät sälyttää Härkämiehen niskaan vastuuta, josta tämä ei huoli. Kun tälle miehelle kerran antaa päätösvallan, se myös pysyy hänellä sillä taidolla ja voimalla, jonka hän omaksui äidiltään.

      Ensimmäinen ja tärkein neuvo tässä härkätaistelussa tulee nyt: Pidä tapahtumien kulku alusta asti omissa käsissäsi. Saat olla varma, että hän hyökkää ja että sarvet menevät tosi läheltä nostaessasi punaista viittaa esimerkiksi vaihtamalla työpaikkaa häneltä kysymättä. Älä anna pelolle valtaa,vaan nosta taisteluviittasi uudelleen ja uudelleen, kunnes hän väsyy ja huomaa, että kaikista tempuista huolimatta maa on vielä maata jalkojen alla ja siinä on tukeva seisoa. Huomatessaan, ettet olekaan hänen äitinsä ja että hän voi olla vastuussa vain itsestään - mihin hänen heikko isänsä ei muuten pystynyt - vapautuu hänessä sellaiset rakkauden ja kauneuden energiat, että ystävättäresi tulevat vihreiksi kateudesta.

      Älä syytä häntä saamattomuudesta ja hitaudesta niinkuin hänen äitinsä olisi tehnyt, vaan anna hänen elää tavallaan ja elä sinä omallasi, muuta ratkaisua ei valitettavasti ole olemassa liittonne jatkuvuuden takaamiseksi. Etsihän viittasi - ja sitten vain onnea matkaan.

      • .. ei ollut

        .. montaa asiaa joka olisi pitänyt paikkaansa!! Mistä lienee vitsisivuilta keksitty kirjoitus! Kamalaa kun ihmiset kategorioidaan tuolla lailla!
        Ihmettelee -härkänainen-


      • pakko myöntää
        .. ei ollut kirjoitti:

        .. montaa asiaa joka olisi pitänyt paikkaansa!! Mistä lienee vitsisivuilta keksitty kirjoitus! Kamalaa kun ihmiset kategorioidaan tuolla lailla!
        Ihmettelee -härkänainen-

        härkänainen vuosimallia 55


      • eräs härkä(n)
        .. ei ollut kirjoitti:

        .. montaa asiaa joka olisi pitänyt paikkaansa!! Mistä lienee vitsisivuilta keksitty kirjoitus! Kamalaa kun ihmiset kategorioidaan tuolla lailla!
        Ihmettelee -härkänainen-

        mun kohdalla suurimmaksi osaksi.


      • härkälady

        Jopas oli höpöä koko luonneanalyysi.Itse olen tehnyt suuriakin ratkaisuja jopa viennyt miehenikin mukanani.Hän piti minua turvallisena kumppanina......piti,koska nyt olen leski.Aina kannustin ja olin hänen rinnallaan.En vaatinut mitään suurellista ja itse ostin pieniä lahjoja koska halusin huomioida hänet.Kaikki suuremmat päätökset tehtiin yhteisymmärryksessä.


      • Mey

        Juuh, noissa analyyseissä mennään pieleen siinä kohtaa, kun arvioidaan härän äidit ja isät; minun päähän ei todellakaan mahdu, kuinka lapsen horoskooppi voi vaikuttaa siihen, millaisia vanhemmat ovat? Kaikilla meillä härkänaisillako on vahva matroonaäiti ja heikko isä? Plz!

        Ihan naurattaa :D


      • Nimetön

        Kas kun ei koko sukua lueteltu.


    • tauruso

      Olen härkänainen itse ja yhdyn havaintoihisi itsestäsi kiintymyksen ja rakkauden kestävyydestä, vaikka välillä tanner tömisee. Elämässä on ainoastaan yksi ihminen, josta tulee härälle elinikäinen sielunkumppani, jos on tullakseen. Itse ole erakkotyyppi, mutta osaan olla sosiaalinen ja diplomaattinen muute seurassa. Kun avaudun sille yhdelle oikealle, en päästä otettani hänestä, tai jos on pakko, on hän koko tiiviisti vielä vuosienkin jälkeen mielessäni ja sydämmessäni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11273
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3143
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2994
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2187
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1948
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1795
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1774
    8. 86
      1759
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1758
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe