Ovatko menestyneet kenelläkään?
Sain Tallinnasta taimet lahjaksi,kannattaako tuoda Suomeen; pakko kai viedä Saarenmaan mökille?
Puksi ja magnolia
4
1012
Vastaukset
- .....
kasvupaikasta, pienilmasto on niin erilainen eri paikoissa vyöhykkeestä riippumatta. Magnolioita on eri lajeja joten siitäkin kiinni, pensasmagnolia on vähiten vaateliain, sen pitäisi 1-vyöh pärjätä.
- tallinnan kävijä
kyllä puksi ainakin Espoossa on kestänyt talvet. Hieman latvat ovat paleltuneet.
- .....
tallinnan kävijä kirjoitti:
kyllä puksi ainakin Espoossa on kestänyt talvet. Hieman latvat ovat paleltuneet.
Vantaalla paleltui että on ihan kiinni paikasta.
- 1-vyöhyke
Magnoliaa en edes kokeilisi kun puksikin paleltui. Välillä talvella vaan on niin paljon pakkasta että se ei kestä. Vie ne sinne Saarenmaalle jos se on mahdollista. On niin harmillista kun talvella huomaat että tulee kova pakkanen, ei ole lunta ja et saa kasveja suojaan. Sitten ne paleltuu ja et voi mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882