Oma kaytokseni huvittaa

vesimies(n83)

Olen kylla taas niin huvittunut omasta kaytoksestani. Olen elellyt sinkkuna monta kk, on ollut jtn pienta, mutta miesten kanssa joista en sinansa oikeasti ollut kiinnostunut. Nyt toissa alotti uusi mies; komea, pitka, juuri sellainen josta pidan. Han hymyili minulle kun hanet tultiin esittelemaan. Kattelimme. Hymyilin takaisin. En edes painanut hanen nimeaan muistiini, olin niin hammentynyt siita kuinka mukavalta han naytti.

Nyt en saa hanta pois mielestani. Han ei kay toimistossani usein, korkeintaan kerran paivassa ja pikaisesti. Ja mita mina, vesimies, teen? Esitan kuin en huomaisikaan hanta!! Oma kaytos oikein huvittaa, ja samalla arsyttaa suunnattomasti. Jos en olisi hanesta kiinnostunut, olisin jo hopotellyt miljoona asiaa sen suuremmin ajattelematta. Mutta koska olen kiinnostunut hanesta, en sano sanaakaan. Ja sitten mietin miksi han ei tule puhumaan minulle! Miksi tulisi, kuin olen niin kuin en huomaisikaan hanta!!

Ei ole helppoa olla vesimies! Menen ihan lukkoon kun pitaisi nayttaa jollekin ns. tuntemukseni. Pelkaan kai sita ettei han olisikaan kiinnostunut. Ja kahden kesken voisin viela jutellakin, mutta en tyokavereiden edessa - mita jos vaikka jokin menisi pieleen..

Huoh! Muita samanlaisia?

5

1587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen vainen

      Ihan samanlainen olen minäkin, mutta kun tulee sopiva tilaisuus, missä ei tarvitse jännittää, siinä onkin sitten oksat pois....ja höyhenet lentää....

      • vesimies(n83)

        Aivan sama juttu! Mutta yleensa silloin onkin kyseessa ihminen, josta olen kiinnostunut mutta en niin paljon ettako pelkaisin mokata hanen edessaan! Jos lahden mukaan vain ajatuksella "hauskanpito", lentelee hoyhenet jo kilometrienkin paasta!

        Tuo ensimmaisessa viestissa mainitsemani mies tuli eilen kaytavalla vastaan ja pystyin jopa hymyilemaan ja sanomaan hei. Han hymyili iloisesti ja tervehti myos. Nyt tulin toihin ja samainen mies istuu toimistossamme (ei hanen toimistonsa yleensa) enka ole uskaltanut lahellekaan. Sain melkein sydankohtauksen kun menin ajatuksissani tulostimelle ja nain etta han istui sen vieressa (selka minuun pain).

        Kylla huvittaa tama kaytokseni.. Huomena olisi tyopaikan bileet, katsotaan niin juon pari lasia viinia liikaa ja sitten kylla juttu luistaa niin etta havettaa viela kuukaudenkin paasta!


      • nainen vainen
        vesimies(n83) kirjoitti:

        Aivan sama juttu! Mutta yleensa silloin onkin kyseessa ihminen, josta olen kiinnostunut mutta en niin paljon ettako pelkaisin mokata hanen edessaan! Jos lahden mukaan vain ajatuksella "hauskanpito", lentelee hoyhenet jo kilometrienkin paasta!

        Tuo ensimmaisessa viestissa mainitsemani mies tuli eilen kaytavalla vastaan ja pystyin jopa hymyilemaan ja sanomaan hei. Han hymyili iloisesti ja tervehti myos. Nyt tulin toihin ja samainen mies istuu toimistossamme (ei hanen toimistonsa yleensa) enka ole uskaltanut lahellekaan. Sain melkein sydankohtauksen kun menin ajatuksissani tulostimelle ja nain etta han istui sen vieressa (selka minuun pain).

        Kylla huvittaa tama kaytokseni.. Huomena olisi tyopaikan bileet, katsotaan niin juon pari lasia viinia liikaa ja sitten kylla juttu luistaa niin etta havettaa viela kuukaudenkin paasta!

        Se on niin että rohkea rokan syö. Onnea metsästykseen.


      • phax75

        Tällainen toiminta yllätti minut, tosin hyvin positiivisesti, koska olin miettinyt samanlaisia asioita. Tuli ilmeisesti ko. tilanne ja olin ihmeissäni.

        VaakaM


    • naughtywitch

      Voi kuulostaa niin tutulta.. Hyvä tietää, että meitä o muitakin (;

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe