jo käyneet pyhiinvaellusmatkalla? Tarkoitan että ootteko käyny Juicen haudalla? Eipä taida olla muistomerkkiä vielä tietä näyttämässä, eikä varmaan enää kynttilöitäkään niinkuin oli tossa joulun alla.
Tämä aikamme suuren runoilijan leposija löytyy Tampereelta, Kalevankankaan hautausmaalta, pääportista (Hautausmaankatu) n. 50m suoraan ja käytävän vasemmalta puolelta.
Oottekos...
4
382
Vastaukset
- Kylähullu (the last one)
Joo, tuli uudenvuodenaattona käytyä. Näpit palo muutamaan kertaa kun ei tahtonut kynttilä syttyä. Onhan se aika karun näköinen ilman muistomerkkiä.
- Afroditen_poika
Juuso alkukesästä jo laittoikin tänne infoa tulevasta muistomerkistä, mutta tässä vielä Aamulehden uutinen aiheesta:
http://www.aamulehti.fi/moro/uutisellista/32551.shtml
Itse en ole haudalla vielä päässyt käymään :( Seuraavaksi kun käyn Tampereella, sinne täytyy kyllä suunnata. - juuso
Afroditen_poika kirjoitti:
Juuso alkukesästä jo laittoikin tänne infoa tulevasta muistomerkistä, mutta tässä vielä Aamulehden uutinen aiheesta:
http://www.aamulehti.fi/moro/uutisellista/32551.shtml
Itse en ole haudalla vielä päässyt käymään :( Seuraavaksi kun käyn Tampereella, sinne täytyy kyllä suunnata.ja kun tuut A. p. tänne Manseen niin mä haluun esitellä sulle paikat!
- Afroditen_poika
juuso kirjoitti:
ja kun tuut A. p. tänne Manseen niin mä haluun esitellä sulle paikat!
Kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873815
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813340Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.713237On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702790Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli512394Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,492085- 671943
- 421921
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181739- 601708