Onko kenelläkään havaintoja Neidonkenkä kasvista vielä tältä keväältä?
Neidonkenkä havaintoja
6
342
Vastaukset
- Nilla
olisi ylipäänsä nähdä ko. kasvi Suomessa.
Ei mahdottomuus, mutta onnenkantamoinen. - juho
jos tietää paikat..siellähän niitä on Lapin kolmiossa ja Kuusamossa...Savonlinnan seudullakin...Ei se kuki vielä...käsittääkseni kesäkuun alussa
- timppa
Tietääkös kukaan niitä paikkoja tarkemmin sitten?
Lähinnä Savonlinnan ympäristöstä, olisi helpoin päästä valokuvaamaan. - Timhotep
timppa kirjoitti:
Tietääkös kukaan niitä paikkoja tarkemmin sitten?
Lähinnä Savonlinnan ympäristöstä, olisi helpoin päästä valokuvaamaan.Muistelen jostain lukeneeni, että Suomen eteläisimmät neidonkengät kasvaisivat Puijolla.
Tuo Savonlinnan seutu olisi tosi mielenkiintoinen, koska itsekin asun siellä. - juho
Timhotep kirjoitti:
Muistelen jostain lukeneeni, että Suomen eteläisimmät neidonkengät kasvaisivat Puijolla.
Tuo Savonlinnan seutu olisi tosi mielenkiintoinen, koska itsekin asun siellä.en mäkään tiä tarkemmin sitä Savonlinnan paikkaa mut runsas esiintymä kuulemma
- timppa
juho kirjoitti:
en mäkään tiä tarkemmin sitä Savonlinnan paikkaa mut runsas esiintymä kuulemma
...toivottavasti sattuu kohdalle, lähden viikon kuluttua etsimään kasvia pariksi päiväksi Savonlinna - Kerimäki seudulle, kerron sitten jos kävi hyvä säkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351