hip hop tanssitunteja?

breaky-

moi.

titäisikö kukaa pidetäänkö haminassa nuorille hip hop tai street tanssi tunteja tänä syksynä? tahtoisin mennä jos olisi. olen itse 14 v tyttö.
-kiitos jos vaan tiedätte jotain ja vastaisitte :)

10

2000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä löytyy...

      Heip!

      Haminan kansalaisopisto järjestää ainakin semmoisen kurssin kun uudet tanssit (hiphop, streetdance jne...) Tuolta http://www.haminankansalaisopisto.fi/tanssi.html voi katsoa lisätietoa.

      Tuo opettaja on ainakin ihan ammattilainen. Pitää Kotkassa tanssikoulua www.sds.fi.

    • ...

      En tanssimisesta tiedä, mutta http://www.haminankansalaisopisto.fi/tanssi.html ja sieltä löytyy:
      "110505
      Uudet tanssit, ryhmä 1
      Joe Kaiga
      SL 16.9. – 9.12/24 h
      KL 20.1. – 27.4. /26h
      su klo 16.30 – 18.00
      Haminan keskuskoulu, Viipurinkatu 1
      30 €/lukukausi
      Opetellaan mm. streetdance, hip-hop ja muita nykytansseja.
      Ilmoittautuminen Santraan"

      Toivottavasti tämä auttaa ja pääset tanssipiiriin.. =) Mukavaa syksyä!

      • ...

        Aha, joku ehti ensin.. =)


    • April

      Myös joinakin vuosina Haminan Naisvoimistelijat ovat järjestäneet joitakin tanssikursseja. Viime vuonna ei muistaakseni ollut, mutta tästä vuodesta en vielä tiedä. Varmaan lähiaikoina tulee lehteen ilmoitus, mitä kaikkea Naisvoimistelijat tänä vuonna järjestää.

    • Haminan kansalaisopisto järjestää tosiaan tänä syksynä tuon kurssin nimeltä Uudet tanssit(mm.Hip-hop, Streetdance ym.) Opettajana toimii juuri Joe Kaiga. Itsekin olen kovasti kiinnostunut menemään tuolle kurssille :-)

    • wildfree

      en tiedä,onko haminassa hip hop harjoituksia,mutta haluaisin myös mennä harjoituksiin kovasti jos toimintaa olisi josskin päin haminaa :) olen myös 14-vuotias.

      • Anonyymi

        ok mut mä en


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ok mut mä en

        Hups, huomasinkin olevani jo 29 vuotias, niin se aika menee!


    • kurko

      hei mene hip hop tunneille kotkaan ei haminassa sellaisia tarvita.

    • Anonyymi

      Haminan Seudun tanssioista löytyy streetdance, hiphop, ja vaikka mitä kannattaa käydä vilkasees ne sivut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe