moi.
titäisikö kukaa pidetäänkö haminassa nuorille hip hop tai street tanssi tunteja tänä syksynä? tahtoisin mennä jos olisi. olen itse 14 v tyttö.
-kiitos jos vaan tiedätte jotain ja vastaisitte :)
hip hop tanssitunteja?
10
2091
Vastaukset
- Kyllä löytyy...
Heip!
Haminan kansalaisopisto järjestää ainakin semmoisen kurssin kun uudet tanssit (hiphop, streetdance jne...) Tuolta http://www.haminankansalaisopisto.fi/tanssi.html voi katsoa lisätietoa.
Tuo opettaja on ainakin ihan ammattilainen. Pitää Kotkassa tanssikoulua www.sds.fi. - ...
En tanssimisesta tiedä, mutta http://www.haminankansalaisopisto.fi/tanssi.html ja sieltä löytyy:
"110505
Uudet tanssit, ryhmä 1
Joe Kaiga
SL 16.9. – 9.12/24 h
KL 20.1. – 27.4. /26h
su klo 16.30 – 18.00
Haminan keskuskoulu, Viipurinkatu 1
30 €/lukukausi
Opetellaan mm. streetdance, hip-hop ja muita nykytansseja.
Ilmoittautuminen Santraan"
Toivottavasti tämä auttaa ja pääset tanssipiiriin.. =) Mukavaa syksyä!- ...
Aha, joku ehti ensin.. =)
- April
Myös joinakin vuosina Haminan Naisvoimistelijat ovat järjestäneet joitakin tanssikursseja. Viime vuonna ei muistaakseni ollut, mutta tästä vuodesta en vielä tiedä. Varmaan lähiaikoina tulee lehteen ilmoitus, mitä kaikkea Naisvoimistelijat tänä vuonna järjestää.
Haminan kansalaisopisto järjestää tosiaan tänä syksynä tuon kurssin nimeltä Uudet tanssit(mm.Hip-hop, Streetdance ym.) Opettajana toimii juuri Joe Kaiga. Itsekin olen kovasti kiinnostunut menemään tuolle kurssille :-)
- wildfree
en tiedä,onko haminassa hip hop harjoituksia,mutta haluaisin myös mennä harjoituksiin kovasti jos toimintaa olisi josskin päin haminaa :) olen myös 14-vuotias.
- Anonyymi
ok mut mä en
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ok mut mä en
Hups, huomasinkin olevani jo 29 vuotias, niin se aika menee!
- kurko
hei mene hip hop tunneille kotkaan ei haminassa sellaisia tarvita.
- Anonyymi
Haminan Seudun tanssioista löytyy streetdance, hiphop, ja vaikka mitä kannattaa käydä vilkasees ne sivut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä218331Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3391611- 3771339
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2781285- 61275
- 661217
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331030Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241026Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50982- 36958