antibiootit, keliakia, masuvaivaa

hepokatti_hei

Eli siis synnytyksen jälkeen puhkesi tää mun tauti. Maha oireilee välillä pahasti, välillä ei niin pahasti. Ilmaa, ripulia, möyrimistä ja aamuisin tulee heti heräämisen jälkeen ja kovalla paineella. Synnytyksen jälkeen söin pari antibioottikkuria peräjälkeen, siitäkö oireet alkoivat? Tutkittu on pöpöt, ei mitään. Ainoastaan keliakia- testit näytti kohonneita arvoja, mutta tähystyksessä ei kuitenkaan mitään poikkeavaa. Eli onko tää nyt sitä keliakiaa, vai ärsyyntyikö maha antibiooteista..eli olisko hiivaa.. Kuka kertois vastauksen? Paksusuolen tähystys ensi viikolla edessä, ehkäpä siellä jotain selviää....
Nyt otin käyttöön hiivan häätökuurin ja hyvät maitohappobakteerit, maha oireilee vielä enemmän, ilmaa tulee 100 kertaa enemmän ja vatsa on kuin 9 kuulla raskaana...voi jessus.

12

805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apu vatsalle!
    • Ja oliko riittävästi?

Tässä kolme vaikutukseltaan tärkeintä bakteeria:
      1.(1.)***Lactobacillus asidophilus.
      -Elää normaalisti ohutsuolessa-TÄRKEIN PROBIOOTTINEN BAKTEERI-Kykenee estämään haitallisten BAKTEERIEN ja HIIVOJEN lisääntymistä-Vähentää kolesterolin imeytymistä-Helpottaa maitosokerin imeytymistä-Korjaa suoliston mikrobiflooraa antibioottihoidon jälkeen.

2.(2.)***Lactobacillus bulgaricus. (Ps tämä on Bulgarialaisten pitkän'iän bakteeri-josta nimikin).
      -Säätelee immuunijärjestelmän toimintaa-Vaikuttaa rasva'aineenvaihduntaan-Alentaa veren kolesterolitasoja-Tuottaa luonnollisia atibioottisesti vaikuttavia aineita-Estää haitallisten mikrobien lisääntymistä suolessa.

3.(7.)***Bifidobacterium.
      -Ohutsuolen alaosan tärkein bakteeri-Tehostaa ruuansulatusjärjestelmän toimintaa-Tuottaa maitohappoa ja etikkahappoa-Säätelee immuunijärjestelmää ja rasva'ainevaihduntaa-Vähentää kolesterolin imeytymistä-Estää haitallisten bakteerien kiinnittymistä ja kasvua limakalvoilla-Estää haitallisten amiinien imeytymistä.
      ...

Usein kuulee sanottavan, että maitohappobakteerit eivät auttaneet, vaan jopa lisäsi ongelmia! Näin todellakin on mikäli syö VÄÄRÄÄ bakteerikantaa!!!
      Tuotteesta on löydyttävä vähintään tärkein bakteeri: Lactobacillus asidophilus!!! Näitä probioottisia bakteereja on syötävä VÄHINTÄÄN 5'miljardia bakteeria/vrk vähintään 4kk.n ajan!!!
      Tuotteiden erilaisuudesta varmaankin kertoo paljon se, että ainoastaan 6'tuotetta-15'tuotteesta PÄÄSI listalle:

http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Maitohappobakteeri

• bakteerit käytössä

eli juuri nuo suosittelemasi mh-bakteerit käytössä ja ei,en syönyt obsidaneja, enkä muutenkaan rautaa

• kaikki vaikuttaa paljon

• riittävän kauan?
        bakteerit käytössä kirjoitti:

eli juuri nuo suosittelemasi mh-bakteerit käytössä ja ei,en syönyt obsidaneja, enkä muutenkaan rautaa

Nimittäin olisit tuhansista ensimmäinen jolle ei olisi ollut näistä bakteereista apua. Jos vatsa (limakalvot) on liian pahassa kunnossa, niin se voi vaatia tuhdimmat otteet, elikkäs jos tarve vaatii niin ota näitä mhb.ta 20-30'miljardia bakteeria/vrk tarvittaessa useamman päivän ajan, nimittäin näissä mhb.ssa ei ole yliannostuksen vaaraa! Ja näitä bakteereita on syötävä VÄHINTÄÄN 5'miljardia bakteeria/vrk VÄHINTÄÄN 4'kk.n ajan, mieluummin jatkuvasti (=ylläpito) ja nämä bakteerit ei saa olla puristettuina pillereinä. Itsekin syön näitä bakteereja jatkuvasti jo 11'kk.n ajan ja olen joutunut jättämään verenpainelääkityksenkin jo kokonaan pois. Aiemmin verenpainelääke 1,5'tablettia/vrk!!!

Ja kun aloittaa mhb.n syönnin niin ensimmäisen viikon aikana vatsan möyrintä yleensä saattaa jopa lisääntyä ennenkuin limakalvot rupeaa paranemaan ja luonnollinen bakteerikanta palautumaan. Eli mitään 'pikaparanemista' ei voi tapahtua, vaan täydelliset tulokset näkyy vasta 3-4'kk.n kuluttua mhb.n syönnin aloituksesta!
        Jotta tajuaa limakavojen valtavan määrän, niin otetaan ihmisen ohutsuoli ja halkaistaan se ja levitetään maahan, niin levitettynä tämä on 250-400'neliömetriä, eli parin omakotitalon pohjapinta-alan verran!!

Tuo TÄRKEIN BAKTEERI on Laktobacillus Asidophilius, joka muuten on juuri se bakteeri joka 'häätää' hiivaa. Ja hiivasta puheen'ollen, niin vältä keinotekoisella hiivalla valmistettuja(nostatettuja) tuotteita.

• seikkoja mhb.sta.

1.Avattu maitohappobakteeripurkki on säilytettävä jääkaapissa!!!
        2.Kuumentaminen 60'C-astetta tappaa mhb.t!!!
        3.Antibiootti tappaa mhb.t! Sen takia ota mhb.t 3'tuntia antibiootin jälkeen!!! Noudata tätä 3'tunnin sääntöä muidenkin lääkkeiden kohdalla!!!

http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Maitohappobakteeri

• maitohappobakteereista.

Kun keksin että nämä bakteereiden puuttuminen ei olekaan seurausta, VAAN NÄIDEN BAKTEEREIDEN PUUTTUMINEN ON SYY SAIRAUKSIIN, niin alkoi selviämään monta asiaa!!!

Seuraavassa kaksi lainausta allaolevasta linkistä-
        1.Lainaus alkaa-
        "Kerrompa laktoosi'intoleranssi- migreeni-jutun.
        Toisin kuin on luultu, laktoosi'intoleranssi ei ole periytyvä!
        Iso'isälläni oli mahaoireita, jota ei tuolloin oltu diagnosoitu. Isälläni oli joku diagnoosi, en vaan muista mikä, mutta isäni söi närästykseen ruokasoodaa, joka siihen aikaan oli yleistä. Minulle diagnosoitiin laktoosi'intoleranssi ja myöhemmin vielä migreeni! Ja tietysti kaiken huipuksi pojallani samat vaivat! Olen puurtanut näiden po ongelmien/bakteerien parissa jo vuosia ja kuinka ollakaan v.2006 keksin mistä nämä po vatsa'ongelmat todellisuudessa johtuvat! Olen aina ensin itse koekaniinina ja jos/kun homma toimii, niin sitten laajempi koeryhmä. Rupesin syömään tuota xxxxxxxxxxxxxxxx tuotetta, joka sisältää nuo kaikki kolme tärkeätä bakteeria ja 9/2006 rupesin syömään noita bakteereja jatkuvasti. Ja tämän vuoden puolella ei ole ollut laktoosi'ongelmia, eikä migreeniä!!! Lääkärien-Duodecim on kanssa heräämässä tähän, joka sinänsä uskomatonta!
        Tuo laktoosi'intoleranssiin, migreeniin ja hiivaan vaikuttava tärkein bakteeri on Lactobacillus asidophilus!!!"
        -lainaus loppuu.

2.Lainaus alkaa-
        "Kerronpa sinulle tyttärestäni. Hänellä diagnosoitiin astma 9-vuotiaana ja määrättiin astmalääkkeet. Samalla kun itse olin hyvin sairas ja muutin ruokavalioni, muuttui tyttärenikin ruokavalio, eli vain luomuruokaa, makeat pois, tilalle vitamiinit ja maitohappbakteerit. Aina kun hänellä oli maha kipeä, migreeni ja oksensi hän tahtoi minulta mhb.ta. Pikkuhiljaa migreeni alkoi helpottamaan ja 2 vuotta sitten astmalääkkeen sai jättää pois. Nykyään 13v hän jaksaa esim pelata jääkiekkoa poikien joukkuueessa ja kesät pelaa jalkapalloa tyttöjoukkueessa. Hengenahdistusta ei enää ole ollut. Hänellä kyllä on ollut IgE koholla(ainakin pari vuotta sitten) Mutta aina kun hän tuntee olonsa vetämättömäksi hän ottaa itse mhb:ta. Hänellä on todettu maitoallergia.
        Nuorempi tyttäreni (10V) on kans laktoosi-int. Mutta aina kun on mennyt syömään jotain väärää ja tulee maha kipeäksi hän haluaa mhb:ta. Eikä reissuunkaan lähde ilman mhb.ta, ne pitää aina muistaa ottaa mukaan.
        Ja sen olen huomannut nuoremman tyttäreni kohdalla että kun hänellä on yskä, maitohappobakteerilla yskiminen loppuu kuin seinään. Se on meidän yskänlääke. Eli monet taudit johtuvat mahan huonosta kunnosta ja kun maha saadaan kuntoon alkaa muutkin oireet helpottamaan. Molemmilla lapsilla on keliakia paketissa joku osa koholla, mutta ei kuulemma ole vielä keliakiaa. Ja siksikin olen syöttänyt heille mhb.ta ,jospa maha rauhoittuisi eikä tulisikaan mitään.

Olen sinun kanssasi aivan samaa mieltä mhb.n tärkeydestä.Ja kuinka tärkeä on ruokavalio."
        -lainaus loppuu.

http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Opettavainen_tarina.txt

• kiios neuvosta
        maitohappobakteereista. kirjoitti:

Kun keksin että nämä bakteereiden puuttuminen ei olekaan seurausta, VAAN NÄIDEN BAKTEEREIDEN PUUTTUMINEN ON SYY SAIRAUKSIIN, niin alkoi selviämään monta asiaa!!!

Seuraavassa kaksi lainausta allaolevasta linkistä-
        1.Lainaus alkaa-
        "Kerrompa laktoosi'intoleranssi- migreeni-jutun.
        Toisin kuin on luultu, laktoosi'intoleranssi ei ole periytyvä!
        Iso'isälläni oli mahaoireita, jota ei tuolloin oltu diagnosoitu. Isälläni oli joku diagnoosi, en vaan muista mikä, mutta isäni söi närästykseen ruokasoodaa, joka siihen aikaan oli yleistä. Minulle diagnosoitiin laktoosi'intoleranssi ja myöhemmin vielä migreeni! Ja tietysti kaiken huipuksi pojallani samat vaivat! Olen puurtanut näiden po ongelmien/bakteerien parissa jo vuosia ja kuinka ollakaan v.2006 keksin mistä nämä po vatsa'ongelmat todellisuudessa johtuvat! Olen aina ensin itse koekaniinina ja jos/kun homma toimii, niin sitten laajempi koeryhmä. Rupesin syömään tuota xxxxxxxxxxxxxxxx tuotetta, joka sisältää nuo kaikki kolme tärkeätä bakteeria ja 9/2006 rupesin syömään noita bakteereja jatkuvasti. Ja tämän vuoden puolella ei ole ollut laktoosi'ongelmia, eikä migreeniä!!! Lääkärien-Duodecim on kanssa heräämässä tähän, joka sinänsä uskomatonta!
        Tuo laktoosi'intoleranssiin, migreeniin ja hiivaan vaikuttava tärkein bakteeri on Lactobacillus asidophilus!!!"
        -lainaus loppuu.

2.Lainaus alkaa-
        "Kerronpa sinulle tyttärestäni. Hänellä diagnosoitiin astma 9-vuotiaana ja määrättiin astmalääkkeet. Samalla kun itse olin hyvin sairas ja muutin ruokavalioni, muuttui tyttärenikin ruokavalio, eli vain luomuruokaa, makeat pois, tilalle vitamiinit ja maitohappbakteerit. Aina kun hänellä oli maha kipeä, migreeni ja oksensi hän tahtoi minulta mhb.ta. Pikkuhiljaa migreeni alkoi helpottamaan ja 2 vuotta sitten astmalääkkeen sai jättää pois. Nykyään 13v hän jaksaa esim pelata jääkiekkoa poikien joukkuueessa ja kesät pelaa jalkapalloa tyttöjoukkueessa. Hengenahdistusta ei enää ole ollut. Hänellä kyllä on ollut IgE koholla(ainakin pari vuotta sitten) Mutta aina kun hän tuntee olonsa vetämättömäksi hän ottaa itse mhb:ta. Hänellä on todettu maitoallergia.
        Nuorempi tyttäreni (10V) on kans laktoosi-int. Mutta aina kun on mennyt syömään jotain väärää ja tulee maha kipeäksi hän haluaa mhb:ta. Eikä reissuunkaan lähde ilman mhb.ta, ne pitää aina muistaa ottaa mukaan.
        Ja sen olen huomannut nuoremman tyttäreni kohdalla että kun hänellä on yskä, maitohappobakteerilla yskiminen loppuu kuin seinään. Se on meidän yskänlääke. Eli monet taudit johtuvat mahan huonosta kunnosta ja kun maha saadaan kuntoon alkaa muutkin oireet helpottamaan. Molemmilla lapsilla on keliakia paketissa joku osa koholla, mutta ei kuulemma ole vielä keliakiaa. Ja siksikin olen syöttänyt heille mhb.ta ,jospa maha rauhoittuisi eikä tulisikaan mitään.

Olen sinun kanssasi aivan samaa mieltä mhb.n tärkeydestä.Ja kuinka tärkeä on ruokavalio."
        -lainaus loppuu.

http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Opettavainen_tarina.txt

olenkin kyllä jo lukenut nuo ylläolevat tekstit aika moneen kertaan, mutta yritän nyt lisätä mh-bakteerien määrää. Olen kuukauden verrsn syönyt ja tila on huonontunut, hirveesti ilmaa ja maha on kuin potkupallo. Toivottavasti näistä nyt on apua, ähystys edessä ja tuo oli mielenkiintoista, että tyttärilläsi oli keliakia arvot koholla kuten minulla, muistatko mikä arvot? Mitä noista mh-bakteereista suosittelisit minulle? Ja kuinka monta vuorokaudessa?
        Jääkaapissa olen säilyttänyt, mutta ei ne siellä mistä ostin ollut kylmässä.....

• olet altistunut aiemmin
        kiios neuvosta kirjoitti:

olenkin kyllä jo lukenut nuo ylläolevat tekstit aika moneen kertaan, mutta yritän nyt lisätä mh-bakteerien määrää. Olen kuukauden verrsn syönyt ja tila on huonontunut, hirveesti ilmaa ja maha on kuin potkupallo. Toivottavasti näistä nyt on apua, ähystys edessä ja tuo oli mielenkiintoista, että tyttärilläsi oli keliakia arvot koholla kuten minulla, muistatko mikä arvot? Mitä noista mh-bakteereista suosittelisit minulle? Ja kuinka monta vuorokaudessa?
        Jääkaapissa olen säilyttänyt, mutta ei ne siellä mistä ostin ollut kylmässä.....

niin rankasti, että limakalvot ovat huonossa kunnossa. Joka tapauksessa mhb.n määrä kannattaa nostaa 20-30'miljardia bakteeria/vrk niin moneksi päiväksi kun tarvii. Tuo listan 'Tuote-3' olisi todennäköisesti järkevä valinta alkuun (1-3vuorokautta) kylmästi 3-kapselia aamulla, 3-kapselia iltapäivällä ja 3-kapselia illalla. Koska tuo 'Tuote-1' sisältää pienen määrän maitojauhetta, joka herkälle voi aiheuttaa ongelmia, kuten juuri turvotusta. Sitten kun saadaan limakalvot kuntoon niin myöhemmin voit jatkaa esim tuolla 'Tuote 1'. Muuten; mhb jota olet syönyt kuukauden, niin löytyykö se tuolta listalta, oliko se 'Tuote-1'???
        ...
        Kerrotko montako osumaa saat tuossa testissä ja kerrotko osumien numerotkin. Ne nimittäin paljastaa uskomattoman määrän tietoa-
        http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Oireista
        ...
        Jostain syystä tämä koneeni ei suostu avaamaan muita viestejä mutta yritän muistella tekstiä!
        Nyt on väärinkäsitys; Minulla ei ole tyttäriä, vaan potilaalla jolle annoin neuvoja näistä maitohappobakteereista. Koska en saa paljastaa hänen henkilöllisyyttään, niin toivon että jos hän lukee nämä tekstit, niin hän voisi vastata kysymykseesi koskien keliakia.

• kattihei
        olet altistunut aiemmin kirjoitti:

niin rankasti, että limakalvot ovat huonossa kunnossa. Joka tapauksessa mhb.n määrä kannattaa nostaa 20-30'miljardia bakteeria/vrk niin moneksi päiväksi kun tarvii. Tuo listan 'Tuote-3' olisi todennäköisesti järkevä valinta alkuun (1-3vuorokautta) kylmästi 3-kapselia aamulla, 3-kapselia iltapäivällä ja 3-kapselia illalla. Koska tuo 'Tuote-1' sisältää pienen määrän maitojauhetta, joka herkälle voi aiheuttaa ongelmia, kuten juuri turvotusta. Sitten kun saadaan limakalvot kuntoon niin myöhemmin voit jatkaa esim tuolla 'Tuote 1'. Muuten; mhb jota olet syönyt kuukauden, niin löytyykö se tuolta listalta, oliko se 'Tuote-1'???
        ...
        Kerrotko montako osumaa saat tuossa testissä ja kerrotko osumien numerotkin. Ne nimittäin paljastaa uskomattoman määrän tietoa-
        http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Oireista
        ...
        Jostain syystä tämä koneeni ei suostu avaamaan muita viestejä mutta yritän muistella tekstiä!
        Nyt on väärinkäsitys; Minulla ei ole tyttäriä, vaan potilaalla jolle annoin neuvoja näistä maitohappobakteereista. Koska en saa paljastaa hänen henkilöllisyyttään, niin toivon että jos hän lukee nämä tekstit, niin hän voisi vastata kysymykseesi koskien keliakia.

juu, vastasin kosteusvauriohome juttuihin ja numerot 2,3,4,7,16,17,24,25,38 olivat "KYLLÄ" vastauksia jossain määrin eli9kpl. Tiedän, että kotonamme ei hometta ole , enkä altistu muuallakaan sille. Siitä olen aivan varma, että joko synnytys tai antibiootit mahaongelmat laukaisivat, luultavasti tuo jälkimmäinen. Ja siihen varmasti kuulen tuloksen tähystyksessä ensiviikolla. Käytin tuota tuote nro 5 mhb:tä ja 3päivässä.Mutta syön nämä loppuun ja vaihdan sitten tuohon suosittelemaasi. aina kannattaa kokeilla, varsinkin kun kysymyksessä on ihmisen toiset aivot, suolisto. Luin vähän huolimattomasti ton edellisen juttusi, siitä sekaannus edellisessä. Pakko vielä kysyä, miksi pyörit täällä joka päivä ja linkittelet. En tuomitse, varmasti ihan totta on asiasi, mutta mitä saat siitä?

• näyttää sille,
        kattihei kirjoitti:

juu, vastasin kosteusvauriohome juttuihin ja numerot 2,3,4,7,16,17,24,25,38 olivat "KYLLÄ" vastauksia jossain määrin eli9kpl. Tiedän, että kotonamme ei hometta ole , enkä altistu muuallakaan sille. Siitä olen aivan varma, että joko synnytys tai antibiootit mahaongelmat laukaisivat, luultavasti tuo jälkimmäinen. Ja siihen varmasti kuulen tuloksen tähystyksessä ensiviikolla. Käytin tuota tuote nro 5 mhb:tä ja 3päivässä.Mutta syön nämä loppuun ja vaihdan sitten tuohon suosittelemaasi. aina kannattaa kokeilla, varsinkin kun kysymyksessä on ihmisen toiset aivot, suolisto. Luin vähän huolimattomasti ton edellisen juttusi, siitä sekaannus edellisessä. Pakko vielä kysyä, miksi pyörit täällä joka päivä ja linkittelet. En tuomitse, varmasti ihan totta on asiasi, mutta mitä saat siitä?

että sinä siltikin altistut koko ajan ja näyttäs sille, että kyseessä ois betoni ja,tai tiili/harkko. Sun kannattais seurata tilannetta parin viikon välein. Tämä KVHT-altistuminen on juuri siitä salakavala, kun suurin osa rakenteissa muhivasta kvhomecoctaileista ei haise ollenkaan, joten ihmetellään ainoastaan outoa oireilua ja selittämättömiä sairauksia, joille ei löydy syytä, ennenkuin tajutaan, että on kyse kvhomeesta. Tuota vatsan limakalvotuhoa on jo aiheuttanut kvht-altistuminen ja limakalvotuhoa lisäsi ratkaisevasti antibiootti, joka tappaa myöskin nämä hyvät-tarpeelliset bakteerit. Ja varsinkin antibiootin -aikana ja -jälkeen pitää palauttaa mhb.t tuplana. Ja jos minä olisin sinä, niin jättäisin tuon hiivan häätökuurin ja ottaisin mhb.ta 20-30'miljardia bakteetia/vrk. Nimittäin tuo Lactobacillus Asidophilus'bakteeri häätää hiivan luonnollisesti.

Muuten, lapsesi immuunipuolustus kehittyy yhteen ikävuoteen mennessä, joten hänellekin pitäisi syöttää noita mhb.ta esim siten, että avaat kapselin ja kaadat mhb-jauheen nesteeseen, soseeseen, tms ja muista että kuumentaminen 60C'astetta tappaa mhb.t!

En yleensä saa tästä auttamisesta muuta kuin hyvän mielen, herjoista ja loanheitosta huolimatta. Laskin 5/2007 mitä minulla on ollut tuloja ja menoja pelkästään näistä bakteerikuvioista; Menoja oli n.3000'euroa ja tuloja n.30'euroa.
        Koko kosteusvauriohomeen vajaan 7-vuoden tutkimuskuluja en ole hirvinnyt edes laskea, koska on varmaan niin suuri summa punasella, että jos lasken niin nämä kuviot loppuu siihen paikkaan. Se mikä minut on saanut jatkamaan näitä kuvioita, johtuu siitä yksinkertaisesta asiasta, että lääkärit ovat keskittyneet vain syöttämään potilaille turhia lääkkeitä ja rahastamaan potilaita, mikä näkyy tälläkin palstalla selvästi. Jonkin ihmeen vuoksi lääketehtaat pitää nuorassaan lääkäreitä ja syy lienee raha. Ruotsissahan ei enää lääketehtaan edustajat saa olla lääkäreiden kanssa missään tekemisessä.

...

Netin aarteita:

Uskon että
        Kirjoittanut: monet eivät 25.8.2007 klo 20.57

usko ruokavalioon ja maitohappobakt. omalta kohdaltani voin sanoa että muutaman päivän ,viikon kokeilu ei johda mihinkään.

Se on otettava elintavaksi!! Näin ainakin minulla. Nyt usean vuoden jälkeen alkaa näkymään tulokset, kun jatkoin vain "sinnillä". Olen parantumassa astmasta, allergiasta ym oireista. Maitohappobakteereilla ja ruokavaliolla on USKOMATON TEHO.

Lääkkeet olen jo saanut jättää pois. Mutta tämä on pitkällisen prosessin tulos.

Sinunkin kannattaa aloittaa heti tänään.Saat elämäsi takaisin ja se on jo paljon se!!!

• se riittää syyksi :-(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1304
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60