Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

En kiihoitu fyysisesti, vaikka haluan

Olen seurustellut mieheni kanssa 4 vuotta.
Seurustelun alussa paikat kostui heti. Nykyään ei sitten millään, vaikka huvittaisikin ja himottaisikin. Eli liukkari on osa seksiarkea.
Sama juttu aiemmissakin pitkissä suhteissa, aluksi kostuu, myöhemmin ei.

(Satunnaisten sohlailujen kanssa taas pöksyt on märkinä jo ajatuksesta, vaikka ei päädyttäisi lähellekään sänkyä tai edes suudeltaisi.)

Onko jollain samanlaista ongelmaa?
Osaako joku selittää mistä johtuu?
4728
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Käytätkö jotain hormoniehkäisyä? Se voi aiheuttaa ongelmia limakalvojen kosteudessa.

Äänestä

Hormooniehkäisy (e-pillerit) on ollut käytössä koko ajan. Ainakin viimeiset 10 vuotta.
Ilmiö on toistunut siis samanlaisena suhteesta toiseen. Eli aluksi kostuu, ajan kuluessa ei.

Äänestä
  • Selvästi homma on pillereistä kiinni. Todella monella on sama vaiva, etenkin pidemmän pillerien syönnin jälkeen. Aluksi, kun seksi on muutenkin kiihottavampaa, elimistö pystyy vielä "puskemaan pillerien kuivatuksen ohi", mutta myöhemmin enää sekään ei riitä.

    Vaihtoehtoina on joko vaihtaa ehkäisyä tai hyväksyä se, että liukuvoide on jatkuvasti käytössä. Itse vaihdoin hormonikierukkaan, ja vuoden jälkeen kostumistilanne on jo melkein normaali.

    Äänestä

Joo, mulla ihan sama juttu, sitten ei tarttekuin suudella jotain uutta tyyppiä niin panettaa ihan heti.. :/

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Käntty kirjoitti:

Olen seurustellut mieheni kanssa 4 vuotta.
Seurustelun alussa paikat kostui heti. Nykyään ei sitten millään, vaikka huvittaisikin ja himottaisikin. Eli liukkari on osa seksiarkea.
Sama juttu aiemmissakin pitkissä suhteissa, aluksi kostuu, myöhemmin ei.

(Satunnaisten sohlailujen kanssa taas pöksyt on märkinä jo ajatuksesta, vaikka ei päädyttäisi lähellekään sänkyä tai edes suudeltaisi.)

Onko jollain samanlaista ongelmaa?
Osaako joku selittää mistä johtuu?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu