Meillä on häät tuloillaan. Pidetään ihan normi kirkkohäät, oikestaan ihan tavalliset kun tuleva vaimoni niin halusi. Itse olisin toivonut jotain räväkämpää niin ajattelin että hiuksistani saan ainakin päättää itse. Eli ajattelin jotain David Becham tyylistä irokeesia tai jotain, mutta mieluummin tietty värjättynä. Olsiko kuvia tuon kaltaisista kampauksista että voin esittää kampaajalleni. Ajattelin teettää kampauksen hääpäivän aamuna jolloin se tulee yllätyksenä morsmaikullekkin alttarilla.
Hääkampaus sulhaselle??
3
979
Vastaukset
- pottakampauksen
ja samaa suosittelen sinullekin.
- jujutsu
hei toihan kuulostaa hyvältä =) Must ois kans nättiä jos mun sulhoni kävis kampaajal ottamas jonku hienon kampauksen meiän häihin. En osaa sanoa minkälainen ois hieno mut semmonen kuitenki et siitä näkee et on panostettu ja haluu näyttää hyvältä. =) Bechamin irokeesi on hieno, mut en tiijä sopiiko se kaikille. Kannattaa käydä ensin ottaa koekampaus ja jos se näyttää hyvältä ni sitte tottakai ottaa semmonen, jos ei ni kokeilee jtn muuta.
- Rehveli
Ei kun rasvaböögeliä kyhäämään! Jos ei Brylcreemiä satu löytymään, niin kokeile vaikka tapettiliisteriä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882