Kerro mitä mieltä ja mitä tiedät asiasta. KIINNOSTAAKO!
Vastaukset 4
- minulle sitten
Minusta Eutan asiat kuuluvat kokonaan hänelle itselleen. En puutu mitenkään.
- näin aamutuomaan
Olen kiinnostunut asiasta. Se vaan ei ole niitä helpoimpia mietittäviä, mieli muuttuu aina tilanteen mukaan.
Näin "terveenä" ajattelen että olisipa mahdollista itse päättää milloin sairastaminen saa riittää. Ajattelen eutanasiaa vain sairaille, toisaalta voisihan se ulottua armahtavana asiana muussakin vaikeassa elämän tilanteessa.
Ottamatta kantaa sen oikeinkäyttöön ja laillisuuteen. Näkisin sen ihmisen oikeutena, silloin kun on seinä vastassa.
Ratkaisuna parempi kuin itsemurha.
Itselläni selkeä mielipide milloin se omalla kohdallani tulisi kyseeseen, mutta tiedeä sitä kun se mieli muuttuu.
Että näin vaikea asia se on. - oma tahto
Todellakaan ei näytä aihe kiinnostavan, uskomatonta. Luulisi, että nyt jos koskaan olisi asiasta mielipiteitä.
Ottakaa nyt kantaa aiheeseen. Jooko! - ilman hiillostusta
Ikävintä eutanasiassa on, jos kohde rupeaa räpiköimään vastaan. Siinähän voi saada turpiinsa, vaikka tarkoitus olisi pelkästään hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4512016- 1571314
- 941193
- 761192
- 1141147
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1851082- 100793
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.56745- 47733
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57674