Sähköpostiini tuli tällainen viesti, onko tuo ihan huuhaataa vai mitä se tarkoittaa, oma englanninkielitaito muutenki surkeaa jos joku vois valaista tätä.. Noi X-kirjaimet olen laittanut vain numeroiden paikalle, muuten viesti on prikulleen tämä...
{HURRAY! HURRAY!! HURRAY!!! HURRAY!!!! HURRAY!!!!!}
''''''Congratulations'''''''''
Dear Recipient,
We are happy to inform you that you have just won the August lottery draws of fifteen million Euros.[15,000,000.00], Note that your Ref. Number is UKxxxxxxxxxx-xx Serial Number is xxxxxxxxx Ticket Number is: xx.You are advised to forward your combination numbers to the Mrs. xx Rings.Her email address:xxx
Voitinko vai mitä?
Ulalla :o
2
1979
Vastaukset 2
- Oikea vastaus
Huijausta 100% varmuudella. Vaativat rahaa toimituskuluihin ennen kuin lähettäisivät voittosumman ja kun lähetät rahaa niin eivät todellakaan lähetä sinulle rahaa koska kyse on huijauksesta. Itsekin "voitan" päivittäin miljoonia euroja, puntia ja dollareita.
- minä vaan
ei kannata vastata siihen. tein pahan virheen itse joten älä sinä mene siihen mukaan.minä vastasin viestiin uk-lottely. olin mukamas voittanut, ja loppujen lopuksi asia päättyi rikosilmoitukseen. huijausta kaikki vaan on prkl..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 731137
- 691098
- 63886
- 94840
- 47726
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois241714- 71631
- 50618
- 23604
- 40580