Olen syönyt Roaccutania nyt 4 kuukautta 20 mg päivä ja nyt 10 mg päivä. Hiuksia on nyt kuitenkin viimeisen viikon aikana alkanut lähteä jumalattomasti. Harja on täynnä hiuksia, suihkussa lähtee niin että ritilästä ei mahdu vesi läpi ja aina kun vähän vetää lähtee 3-10 hiusta. Onko kellään ollut Roaccutanin kanssa näin kovaa hiukstenlähtöä ja onkon mennyt ohi jossain vaiheessa? Hiuksia lähtee ainakin jotain 500 päivässä normaalin sadan sijaan.
Hiukset lähtevät!
Ahditaa..
2422
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Roa-kuurin aikana hiuksia voi lähteä normaalia enemmän. Lopetin itse kuukausi sitten 7 kk:n roa-kuurin,ja minullakin läksi kuurini loppuvaiheessa todella paljon huksia. Nyt tilanne on kuitenkin rauhoittunut ja hiuksia on vielä päässä vaikka kuinka! Nautin elämästä sileällä ja finnittömällä iholla. Tsemmpiä!!
Olen tässä syönyt 2kk kohta ja ensimmäisen kuukauden kohdalla tyyny ja paidat on täynnä hiuksia,mutta nyt rauhottunut:)kuuluu siis asiaan!älä murehdi,et ole ainoa..