Miten saada härkä uudelleen

lämpiämään suhteelle?

Tapasin muutama vuosi sitten maailman ihanimman härkämiehen. Olimme kumpikin naimisissa silloin, mutta rakastuimme. Tilennetta seurasi aika suuri draama. Taisin tavallaan särkeä härkämiehen sydämen, kun en tiennyt mitä haluan/ mitä uskallan. Nyt olemme kumpikin tahoillamme eronneita. Tiedän että samat tunteet on olemassa jossakin. Joudumme olemaan silloin tällöin tekemisissä, mutta puhumme sujuvasti muusta, emme koskaan aiemmista tapahtumista. Koska tiedän tunteiden olevan olemassa, haluaisin yrittää viritellä niitä uudelleen. Se on silti aika mahdotonta (vai onko?) koska tämä härkämies välttelee tilanteita, joissa joutuisi kohtaamaan minut kahden. Mistä siis kiikastaa ja voiko asialle edes yrittää tehdä jotakin?

8

3088

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sprg

unohda tuo härkätouhu. mikäli hän on ihminen, on hänellä aivan ikioma persoonallisuus, johon sinun pitäisi keskittyä.

• mutta antakaahan vinkkejä

kuinka tulisi toimia tämän PERSOONALLISUUDEN kanssa?

• härkämiehen kanssa
        mutta antakaahan vinkkejä kirjoitti:

kuinka tulisi toimia tämän PERSOONALLISUUDEN kanssa?

Kyllä onnistut kun teet treffit itse ehdotat. Olet kuitenki hienosti et hiosta. Annan hänen tämän jälkeen ottaa sinuun yhteyttä, ja siitä se alkaa. Härkämiehen täytyy saada omia hetkiä paljon olla rauhassa. Ne ajat, kun olet hänen kanssaan tulet nauttimaan tästä persoonasta. Hitaita ovat. 2vuotta menee tuumailuun tapailuun hänen puoleltaan ennenkuin alkaa lämmetä. Voi jopa hävitä pariksi kuukaudeksi omiin ongelmiinsa. Tulee kuitenkin ottamaan yhteyttä kun selvittänyt asiansa . Jos sinulla pitkämielisyyttä;-))) siinä sulle mies ja herkkis ja kaikkea mitä miehen pitää olla.

• aika on pitkä...
        härkämiehen kanssa kirjoitti:

Kyllä onnistut kun teet treffit itse ehdotat. Olet kuitenki hienosti et hiosta. Annan hänen tämän jälkeen ottaa sinuun yhteyttä, ja siitä se alkaa. Härkämiehen täytyy saada omia hetkiä paljon olla rauhassa. Ne ajat, kun olet hänen kanssaan tulet nauttimaan tästä persoonasta. Hitaita ovat. 2vuotta menee tuumailuun tapailuun hänen puoleltaan ennenkuin alkaa lämmetä. Voi jopa hävitä pariksi kuukaudeksi omiin ongelmiinsa. Tulee kuitenkin ottamaan yhteyttä kun selvittänyt asiansa . Jos sinulla pitkämielisyyttä;-))) siinä sulle mies ja herkkis ja kaikkea mitä miehen pitää olla.

Monta vuotta tässä on jo tilaa ja aikaa annettukin. Ei ole niin helppoa saada häntä sortumaan edes tapaamiseen. Pitää kuitenkin muutoin yhteyttä minuun, eli tämä lienee kuitenkin hyvä alku?

• päässyt eroon

härkämiehestä niin pysy erossa hänestä, valehtelee suut ja silmät täyteen, loukkaa valheillaan, en arvosta ainakaan itse eroon pässeenä tätä miestä, vai voiko häntä mieheksi edes kutsua.

• aloittajan

oma horoskooppimerkki?

• minä olen

vaan miksi kysyit?

• Nimetön

Härkä naisena voin sanoa, jospa sopis h. mieheenkin, kun kerran "luotto" mennyt sitä on tosi vaikea saada takaisin.Härkä rakastaa suurella sydämellä, aidosti. Lähesty miestä omana itsenäsi ole kiinnostunut, ehkä voisit imarrellakin, mutta maltillisesti. Onnea matkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6757
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1277
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1180
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1057
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe