Miten saada härkä uudelleen

lämpiämään suhteelle?

Tapasin muutama vuosi sitten maailman ihanimman härkämiehen. Olimme kumpikin naimisissa silloin, mutta rakastuimme. Tilennetta seurasi aika suuri draama. Taisin tavallaan särkeä härkämiehen sydämen, kun en tiennyt mitä haluan/ mitä uskallan. Nyt olemme kumpikin tahoillamme eronneita. Tiedän että samat tunteet on olemassa jossakin. Joudumme olemaan silloin tällöin tekemisissä, mutta puhumme sujuvasti muusta, emme koskaan aiemmista tapahtumista. Koska tiedän tunteiden olevan olemassa, haluaisin yrittää viritellä niitä uudelleen. Se on silti aika mahdotonta (vai onko?) koska tämä härkämies välttelee tilanteita, joissa joutuisi kohtaamaan minut kahden. Mistä siis kiikastaa ja voiko asialle edes yrittää tehdä jotakin?

8

3071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sprg

      unohda tuo härkätouhu. mikäli hän on ihminen, on hänellä aivan ikioma persoonallisuus, johon sinun pitäisi keskittyä.

      • mutta antakaahan vinkkejä

        kuinka tulisi toimia tämän PERSOONALLISUUDEN kanssa?


      • härkämiehen kanssa
        mutta antakaahan vinkkejä kirjoitti:

        kuinka tulisi toimia tämän PERSOONALLISUUDEN kanssa?

        Kyllä onnistut kun teet treffit itse ehdotat. Olet kuitenki hienosti et hiosta. Annan hänen tämän jälkeen ottaa sinuun yhteyttä, ja siitä se alkaa. Härkämiehen täytyy saada omia hetkiä paljon olla rauhassa. Ne ajat, kun olet hänen kanssaan tulet nauttimaan tästä persoonasta. Hitaita ovat. 2vuotta menee tuumailuun tapailuun hänen puoleltaan ennenkuin alkaa lämmetä. Voi jopa hävitä pariksi kuukaudeksi omiin ongelmiinsa. Tulee kuitenkin ottamaan yhteyttä kun selvittänyt asiansa . Jos sinulla pitkämielisyyttä;-))) siinä sulle mies ja herkkis ja kaikkea mitä miehen pitää olla.


      • aika on pitkä...
        härkämiehen kanssa kirjoitti:

        Kyllä onnistut kun teet treffit itse ehdotat. Olet kuitenki hienosti et hiosta. Annan hänen tämän jälkeen ottaa sinuun yhteyttä, ja siitä se alkaa. Härkämiehen täytyy saada omia hetkiä paljon olla rauhassa. Ne ajat, kun olet hänen kanssaan tulet nauttimaan tästä persoonasta. Hitaita ovat. 2vuotta menee tuumailuun tapailuun hänen puoleltaan ennenkuin alkaa lämmetä. Voi jopa hävitä pariksi kuukaudeksi omiin ongelmiinsa. Tulee kuitenkin ottamaan yhteyttä kun selvittänyt asiansa . Jos sinulla pitkämielisyyttä;-))) siinä sulle mies ja herkkis ja kaikkea mitä miehen pitää olla.

        Monta vuotta tässä on jo tilaa ja aikaa annettukin. Ei ole niin helppoa saada häntä sortumaan edes tapaamiseen. Pitää kuitenkin muutoin yhteyttä minuun, eli tämä lienee kuitenkin hyvä alku?


    • päässyt eroon

      härkämiehestä niin pysy erossa hänestä, valehtelee suut ja silmät täyteen, loukkaa valheillaan, en arvosta ainakaan itse eroon pässeenä tätä miestä, vai voiko häntä mieheksi edes kutsua.

    • aloittajan

      oma horoskooppimerkki?

      • minä olen

        vaan miksi kysyit?


    • Nimetön

      Härkä naisena voin sanoa, jospa sopis h. mieheenkin, kun kerran "luotto" mennyt sitä on tosi vaikea saada takaisin.Härkä rakastaa suurella sydämellä, aidosti. Lähesty miestä omana itsenäsi ole kiinnostunut, ehkä voisit imarrellakin, mutta maltillisesti. Onnea matkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe