mun kuinka monessa biisissä muistatte toistuneen sanan "vittu" eri muodoissaan.. Ainakin mieleeni tulee: "Haetarirock", "Mussoliini perusdiini", ja sit toi jonka nimee en muista "voi vittu kun joskus se vituttaa..." ja sit Pikkunilkki..
hävyttömyyksiä
7
981
Vastaukset
- Afroditen_poika
Voi vittu mikä aihe :)
Jos myös vittu-sanan johdannaiset ja synonyymit kelpaavat, tulee mieleen:
- Eilen hän kertoi: "suupieleen vittumaisen hymynhäivän..."
- Daisarit: "toisillensa vittuilee Ykä Bush ja Saddam Hussein"
- Valmiusjoukkojen marssi: "eskimon pillua peittää jää"
- Mitä minä Egyptissä teen: "Ramses II vittuuntui ja muutti Hyvinkäälle"
- Että mitenkä: "meillä on kuulemma ilimanpilluu hirveetä" (riippuu tulkinnasta :)- Kylähullu (the last one)
Kaikkee ne keksii...
No, ainaki Heavydiggarin vuorisaarnassa: "Perkele, vittu, helvetti, saatana...", Vaasankin veri vapisee: "pitää käydä pimppiä nuolemaan...", Risainen elämä: "voi vittu kun joskus se rasittaa...", Sanonkoma: "Vähäisinkin viskaali vittuilee..." ja Tule vastaan: "vittumaisen kaunis nainen..." - juuso
en mä mitään pimppejä ja pilluja kysyny vaan vittua....
- jaska4
No vittu on yhtä kuin pillu tai pimppi ettäs tiedät!!
- Leice Juskinen
Jeesuksen mummu -biisissä sanat kuuluvat: "hän on vittuuntunut alituisiin sotiin"
- joopajoo33
Idoli-biisissä: "Voi vittu mä oon kova, mä oon parempi ku Tolonen".
- Kylähullu (the last)
Los Siete Hermanos:
"Isänmaan sankari oon kadehdittu ja halveksittu. Haistakaa vittu!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917335- 373897
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402612- 2302605
- 402403
- 1292339
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202045- 451922