Naaras leijona

tuntomerkit

Mistä tunnistaa originellin naarasleijonan? Mitä piirteitä tässä "ihmenaisessa" nousee aikaa myöten esille, hyvät ja huonot puolet, kiitos!

32

11769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jellonatar38

      En ole kovin originelli, ainakaan ulkoisesti tai työni puolesta, ajatuksiltani ehkä. Mutta sanoisin että itse olen ainakin erittäin huomionkipeä (en sairaalloinen kuitenkaan), vaan haluan paljon yhdessäoloa, hellyyttä, sanoja, tekoja. Viihdyn ihmisten kanssa, seurallisuus kuvaa leijonaa hyvin ja minä ainakin toivon että kumppani myös viihtyy ystävieni kanssa. En kestä erakkona olemista pakosta, viihdyn kyllä myös yksin. Kun leijonanaista huomaa riittävästi saa rutkasti rakkautta, ylenpalttisestikin ja aurinko paistaa.

      • Hiroshima

        Työpaikallani olli naisjellona joka oli aina auttavainen tiesi paljon asioista ja neuvoi kun tarvitsin apua.
        Hän oli empaattinen ja otti aina toiset huomioon eikä koskaan loukannut ketään. Hän oli ystävänä parhain
        jos joku oli onneton hän yritti piristää. Hän oli hyvin tyylikäs ja hyvännäköinen nainen, mutta ei koskaan
        kehunnut vaatteillaan ja muilla asioilla. Hän yritti näyttää reippaalta vaikka kuulin, että hänen miehensä oli
        vakavasti sairas. Viimeisellä viikolla ennen hänen pois lähtemistään näin että hän oli hyvin surullinen ja itkuisen näköinen. Tuollaisia Leijonna naisia olen ennenkin tuntenut. Leijonna naiset tuntevat kyllä oman arvonsa mutta osaavat sen tuoda sen esille hienotunteisesti. Kuulin että hän jäi hoitamaan miestään kotiin eikä laittanut häntä virumaan sairaalaan. Hän hoiti miestään hellästi kuin äiti lastaan. Nyt mies on kuollut näin työkaverini kaupungilla hän kertoi, että hänellä on kova ikävä miestään, tiedän että hänen
        miehensä oli krapu nämä merkit sopivat hyvin yhteen.


    • just.

      Naaras-leijona on nimensä mukaiste "narttu". Aina oikeassa, kaikesta oikeassa ja jokaisen asiaan puuttumassa. Hankala ihminen, erittäin hankala. Manipuloi, alistaa ja piikittelee muita ihmisiä. Ottaa helposti "uhrin" osan vastoinkäymisissä ja syyttelee muita. Ei ota mitään kritiikkiä itsestään vastaan. Muissa on AINA vikaa, ei koskaan hänessä itsessään, ehei, hänhän on lähes täydellinen. Tehdään vaan kuten naarasleijona sanoo niin homma luistaa! Tässä lyhyt kuvaus omista kokemuksistani.

      • jellona(N)

        kuvauksesatsi osan myönnän osaa en ;-).


      • jo...
        jellona(N) kirjoitti:

        kuvauksesatsi osan myönnän osaa en ;-).

        Niin, eipä tarvitse enää alistua tämän, omasta mielestään yksinvaltiaan tahtoon, sillä sain kuin sainkin sanottua ns. suorat sanat ja kaikenlisäksi pääsin eroon koko tyypistä. Hyväluonteisempiakin ihmisiä löytyy... :)


      • Titt@

        Joxeenki samaa mieltä olen yhest frendist. Karismaattinen hössöttäjä, jolla jatkuvasti flirtti päällä jokaisen vastaankävelevän miehen kanssa. Halpa nainen päällepäin(?)


      • ostarin terttu
        Titt@ kirjoitti:

        Joxeenki samaa mieltä olen yhest frendist. Karismaattinen hössöttäjä, jolla jatkuvasti flirtti päällä jokaisen vastaankävelevän miehen kanssa. Halpa nainen päällepäin(?)

        no kaikessa pitää olla paras... kakkos sijat ei todellakkaan tyydytä... juu kritiikki ekaks satuttaa... sit jos malttaa oottaa ni leijona kyl osaa ottaa sen ehkä jotenkii vastaan ja hyväksyäkin. Huomion kipee joo kaikkien pitää kattoo just mua.
        Mutta huomaa myös hyviä puolia... kun pääset ekana tutuks ja sit kaveriks ni sit tulee apua, lahjoja rahaa ainakin lainaks ja vaikka omat lakanat lainaks jos kaveriil ei oo ... eli erittäin antelias ja avulias niille jokka on ansainneeet sen . ja sama tuossa rakkaus puolessa tekee mitä tahansa että saa toisen tuntemaan ittensä lähes yhtä hyväks ellei paremmaks... eli siinä jotai... jos kelpaa


      • -:minna:-

        Narttu ja piikittely sopii kyllä vittuuntuneeseen skorpioninaiseen paremminkin... Leijona on erittäin empaattinen eikä halua haavoittaa muuta kuin puolustautuessaan.


      • Leijona naisen ystävä

        Oletko edes tavannut oikeaa naaras leijonaa ? Sillä naarasleijona on nimensä mukaisesti läheisiään (ne jotka hän lähelleen hyväksyy ja tarkkaan valikoi) leijonaemon tavoin puolustava. Kun pääset leijona naaraan suosioon voit luotaa, että vierelläsi kulkee ylväs, rohkea ja sanvalmis tuki ja turva niin hyvinä kuin pahoina päivinä. Ihminen joka on aina valmis antamaan omastaan ja auttamaan ystävää.
        Flirtti piristää leijona päivää, mutta vain flirtti sillä hän on uskollinen kumppanilleen sen oikean löydettyään. Mutta miehellä pitää olla itsetunto kohdallaan, jotta hän pystyy hyväksymään ja riittävästi arvostamaan leijona naista ja hänen valovoimaisuuttaan. Leijona naista pitää arvostaa, mutta mielistelyä hän vihaan. Myös leijona naiselta saat arvostusta ja tukea, jos sen ansaitset.


      • yhteistyökyvytön
        ostarin terttu kirjoitti:

        no kaikessa pitää olla paras... kakkos sijat ei todellakkaan tyydytä... juu kritiikki ekaks satuttaa... sit jos malttaa oottaa ni leijona kyl osaa ottaa sen ehkä jotenkii vastaan ja hyväksyäkin. Huomion kipee joo kaikkien pitää kattoo just mua.
        Mutta huomaa myös hyviä puolia... kun pääset ekana tutuks ja sit kaveriks ni sit tulee apua, lahjoja rahaa ainakin lainaks ja vaikka omat lakanat lainaks jos kaveriil ei oo ... eli erittäin antelias ja avulias niille jokka on ansainneeet sen . ja sama tuossa rakkaus puolessa tekee mitä tahansa että saa toisen tuntemaan ittensä lähes yhtä hyväks ellei paremmaks... eli siinä jotai... jos kelpaa

        Olen täysin samaa mieltä: tähtitaivaan yhteistyökyvyttömin nahjus. Pysykää kaukana!

        Ja pahenee vain ajan myötä, mikäli ei jo ennestään tässä neatiivisimmasa asiassa huipulla.


      • tälläisen tapasin

        juuri kuvailemasi ihmisen, enkä IKINÄ voisi olla sellaisen ihmisen ystävä. Vielä jälkeenpäinkin sen naisen käytös saa mieleni kiehumaan.
        Hän oli skorppioni nainen. Muita tämän merkin naisedustajia en ole ennen tavannut, joten heistä en tietenkään mene mitään sanomaan.


      • ostarin terttu
        Leijona naisen ystävä kirjoitti:

        Oletko edes tavannut oikeaa naaras leijonaa ? Sillä naarasleijona on nimensä mukaisesti läheisiään (ne jotka hän lähelleen hyväksyy ja tarkkaan valikoi) leijonaemon tavoin puolustava. Kun pääset leijona naaraan suosioon voit luotaa, että vierelläsi kulkee ylväs, rohkea ja sanvalmis tuki ja turva niin hyvinä kuin pahoina päivinä. Ihminen joka on aina valmis antamaan omastaan ja auttamaan ystävää.
        Flirtti piristää leijona päivää, mutta vain flirtti sillä hän on uskollinen kumppanilleen sen oikean löydettyään. Mutta miehellä pitää olla itsetunto kohdallaan, jotta hän pystyy hyväksymään ja riittävästi arvostamaan leijona naista ja hänen valovoimaisuuttaan. Leijona naista pitää arvostaa, mutta mielistelyä hän vihaan. Myös leijona naiselta saat arvostusta ja tukea, jos sen ansaitset.

        oli pakko tulla sanoo et toi mitä sanoit on just eikä melkee... taiatpa tuntee jonkun leijonan tosi hyvin... mikäköhän ite oot...


      • tottakaan

        että leijona nainen olisi piikittelevä ja inhottava. Päin vastoin hän on erittäin sosiaalinen ja tulee toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Työssään just niin pilkulleen tarkka,mutta antaa periksi toisille helposti,ei varmaan nipota turhista.Mutta loukkaantuessaan pitkävihainen ja anteeksiantamaton.Ystävänä kullanarvoinen.Ja jos sattuu löytämään elämänsä rakkauden on uskollinen ja seksistä pitävänä hieno kumppani. Tuo jokaisen miehen perään tuijottaminen kuuluu kyllä muillekin horoskooppimerkeille kuin leijonalle.Ja kyllä flirttaileminen on ihan luonnollista,ei se tarkoita että olisi valmis jokaisen sänkyyn.


      • before
        tottakaan kirjoitti:

        että leijona nainen olisi piikittelevä ja inhottava. Päin vastoin hän on erittäin sosiaalinen ja tulee toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Työssään just niin pilkulleen tarkka,mutta antaa periksi toisille helposti,ei varmaan nipota turhista.Mutta loukkaantuessaan pitkävihainen ja anteeksiantamaton.Ystävänä kullanarvoinen.Ja jos sattuu löytämään elämänsä rakkauden on uskollinen ja seksistä pitävänä hieno kumppani. Tuo jokaisen miehen perään tuijottaminen kuuluu kyllä muillekin horoskooppimerkeille kuin leijonalle.Ja kyllä flirttaileminen on ihan luonnollista,ei se tarkoita että olisi valmis jokaisen sänkyyn.

        "Mä en siis tavallisesti hyppää sänkyyn vielä tässä vaihees"


      • olintu
        tottakaan kirjoitti:

        että leijona nainen olisi piikittelevä ja inhottava. Päin vastoin hän on erittäin sosiaalinen ja tulee toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Työssään just niin pilkulleen tarkka,mutta antaa periksi toisille helposti,ei varmaan nipota turhista.Mutta loukkaantuessaan pitkävihainen ja anteeksiantamaton.Ystävänä kullanarvoinen.Ja jos sattuu löytämään elämänsä rakkauden on uskollinen ja seksistä pitävänä hieno kumppani. Tuo jokaisen miehen perään tuijottaminen kuuluu kyllä muillekin horoskooppimerkeille kuin leijonalle.Ja kyllä flirttaileminen on ihan luonnollista,ei se tarkoita että olisi valmis jokaisen sänkyyn.

        Itse leijonatyttösenä voin sanoa että temperamenttia kyllä löytyy. Mutta sisällä piilee herkkä tyttönen. Olen töissä "jätkä" muiden joukossa. Leijona osaa olla hankala halutessaan, käytökseen kuuluu juurikin piikittelyä ja manipulointia.
        Mutta siltikin leijona osaa olla kiltti, ystävällinen ja toisia huomioon ottavainen. Itse leijonana puran kiukkuni ja piikittelyni lähimmäisiin, en työkavereihin. Mutta, kokemuksesta voin sanoa että leijona vie ja muut vikisee. Näin käy vahingossakin.


      • nukke
        Leijona naisen ystävä kirjoitti:

        Oletko edes tavannut oikeaa naaras leijonaa ? Sillä naarasleijona on nimensä mukaisesti läheisiään (ne jotka hän lähelleen hyväksyy ja tarkkaan valikoi) leijonaemon tavoin puolustava. Kun pääset leijona naaraan suosioon voit luotaa, että vierelläsi kulkee ylväs, rohkea ja sanvalmis tuki ja turva niin hyvinä kuin pahoina päivinä. Ihminen joka on aina valmis antamaan omastaan ja auttamaan ystävää.
        Flirtti piristää leijona päivää, mutta vain flirtti sillä hän on uskollinen kumppanilleen sen oikean löydettyään. Mutta miehellä pitää olla itsetunto kohdallaan, jotta hän pystyy hyväksymään ja riittävästi arvostamaan leijona naista ja hänen valovoimaisuuttaan. Leijona naista pitää arvostaa, mutta mielistelyä hän vihaan. Myös leijona naiselta saat arvostusta ja tukea, jos sen ansaitset.

        Hyvä tulihan sieltä oikeat arviot naaras leijonasta !


      • väsynyt jellonaan

        just samat kokemukset naarasleijonasta.
        olen tämän naarasleijonan äiti, kuinka voi ollakkin niin ilkeä toiselle ihmiselle.
        hän vie kotona käydessään astioita, esineitä ja vaikka maidot jääkaapista.
        pyytäessäni niitä takaisin, kommentti et sä niitä enää tarvitse, eli olen kuollut ei minulla ole elämää.

        Isä on pyhimys isä on rakas ja erityisen palvonnan kohde, lainaa autoa tai se on jatkuvassa käytössä tyttärelläni pensat maksaa isä, muut kulut minä.autoja on kaksi, toinen lapsista ajaa aivan omallaan.
        tytär perheessämme on äiti ja puoliso miehelleni, minä olen se alistettu lapsi.
        en ole hyvällä enkä pahalla saanut häntä ymmärtämään, hän on niin voimakas ja määräilevä luonne, olen hiljaa etten joudu jellonan raatelemaksi.

        yksi asia mikä helpottaa hän on asunut jo muutaman vuoden vuokralla, vaihtelevalla menestyksellä.


      • niinmetsävastaa.
        väsynyt jellonaan kirjoitti:

        just samat kokemukset naarasleijonasta.
        olen tämän naarasleijonan äiti, kuinka voi ollakkin niin ilkeä toiselle ihmiselle.
        hän vie kotona käydessään astioita, esineitä ja vaikka maidot jääkaapista.
        pyytäessäni niitä takaisin, kommentti et sä niitä enää tarvitse, eli olen kuollut ei minulla ole elämää.

        Isä on pyhimys isä on rakas ja erityisen palvonnan kohde, lainaa autoa tai se on jatkuvassa käytössä tyttärelläni pensat maksaa isä, muut kulut minä.autoja on kaksi, toinen lapsista ajaa aivan omallaan.
        tytär perheessämme on äiti ja puoliso miehelleni, minä olen se alistettu lapsi.
        en ole hyvällä enkä pahalla saanut häntä ymmärtämään, hän on niin voimakas ja määräilevä luonne, olen hiljaa etten joudu jellonan raatelemaksi.

        yksi asia mikä helpottaa hän on asunut jo muutaman vuoden vuokralla, vaihtelevalla menestyksellä.

        mielellään anna omalle lapselle ,jos vain huolivat ,parempi sekin kuin joku ulkopuolinen
        ehkä sulla on joku lempilapsi ketä arvostat paremmin.


      • niinmetsävastaa.
        väsynyt jellonaan kirjoitti:

        just samat kokemukset naarasleijonasta.
        olen tämän naarasleijonan äiti, kuinka voi ollakkin niin ilkeä toiselle ihmiselle.
        hän vie kotona käydessään astioita, esineitä ja vaikka maidot jääkaapista.
        pyytäessäni niitä takaisin, kommentti et sä niitä enää tarvitse, eli olen kuollut ei minulla ole elämää.

        Isä on pyhimys isä on rakas ja erityisen palvonnan kohde, lainaa autoa tai se on jatkuvassa käytössä tyttärelläni pensat maksaa isä, muut kulut minä.autoja on kaksi, toinen lapsista ajaa aivan omallaan.
        tytär perheessämme on äiti ja puoliso miehelleni, minä olen se alistettu lapsi.
        en ole hyvällä enkä pahalla saanut häntä ymmärtämään, hän on niin voimakas ja määräilevä luonne, olen hiljaa etten joudu jellonan raatelemaksi.

        yksi asia mikä helpottaa hän on asunut jo muutaman vuoden vuokralla, vaihtelevalla menestyksellä.

        mielellään anna omalle lapselle ,jos vain huolivat ,parempi sekin kuin joku ulkopuolinen
        ehkä sulla on joku lempilapsi ketä arvostat paremmin.


      • tasapuolinen äiti
        niinmetsävastaa. kirjoitti:

        mielellään anna omalle lapselle ,jos vain huolivat ,parempi sekin kuin joku ulkopuolinen
        ehkä sulla on joku lempilapsi ketä arvostat paremmin.

        tasantarkkaan ei ole lempilapsia, kyllä se leijonatyttö on joka on vienyt toisenkin lapsen tavarat.
        niin tämä lapsi on 27-vuotias, että kouluttamisen jälkeen ansiotyössä olevalla kohta kahden lapsen äidillä täytyy olla jo jotain itselläkin.
        myös ystävänikin sanovat että tyttösi on aina sulle ilkeä, kuinka jaksat olla aina ystävällinen.

        minun luonteeni on että annan toiselle vaikka viimeisen leipäpalaseni, koskaan en odota lahjoja.
        lahjoja sainkin omalta äidiltäni paljon, näitä käytän vieläkin taloudessani.
        myös äitini tytön mummo joka lahjoja antaessaan lapsenlapsille mainitsi täytyy olla tarkkana ettei tyttöni kahmaise kaikkia toisilta.

        leijonanaiset on yleensä hyvin ylpeitä omistushaluisia, ja sen viimeisen loukkaavan sanan sanojia.


    • leijonatyttö
    • on seuraavanlainen:

      ääripäiden ihminen joka tekee kaiken aina täysillä. Hänet tunnettuasi voit lukea häntä kuin avointa kirjaa. jos on tosi kivaa niin on tosi kivaa ja jos taas ei ole niin ei kenelläkään ole kivaa.

      rakkaudessa leijonan rakkaudenjano on sammumaton ja hän syö vaikka kädestäsi jos osaat imarrella oikein.

      Aikaa myöden leijonanainen voi muutttua joko mustasukkaiseksi tai kylmän välinpitämättömäksi riippuen omasta käytöksestäsi.
      Leijonanainen on itsekeskeinen ja dominoiva. Jutut ja teot liikkuvat pitkälti hänen mielensä mukaan.

      Mä oon leijonanainen eikä mua kukaan kestä. vaikka olenkin oma ihana itseni :-)

    • Nimetön

      naarasleijona on:

      -näyttävä
      -suurisydäminen
      -antelias
      -lojaali
      -haluaa aina olla huomion keskipisteenä
      -reilu
      -suurpiirteinen
      -mustasukkainen
      -dominoiva
      -dramaattinen
      -ylimielinen

      t.yks sellanen

      • Nimetön

        kaikin puolin oikein,mutta ylimielinen leijonanainen ei oo vaikka siltä vaikuttaakin! Ja miestään,jota todella rakastaa niin palvoo yli kaiken!


      • .....

        ja peräst varmaan tulee sit lisää vai kuin?


      • miau grr

        ^ voin samaistua tuohon ylempään täysin,jonka oli kirjoittanut nimetön :) lisäisin vielä seksuaalinen


    • ovat

      Nooh , aika monella on päässään näyttävä pehko. Kuten eräällä tuntemallani naarasleijonalla on valtavat oranssit kiharat hiukset. Ovat myös aika hulluja ja meneviä. Sellaisia hienostelijoita, joten täysin harmittomia.

      • nousujellona

        heh, kahdella leijonaystävälläni on aika erottuvat harjakset:)

        leijona osaa olla todella ilkeä, ja jos leijonan suututtaa, saa pelätä. omistushaluisia, mutta itsekin omistautuvia, haluavat pitää kiinni parisuhteistaan ja huolehtia kumppanistaan. päältä vahvoja ja näkyviä persoonia, mutta kun tutustuu syvemmin, leijona voikin olla rauhallinen, haavoittunut ja hiljainenkin. leijonaan on helppo tutustua ja tulla toimeen, eikä tekemistä ja puhumista puutu, mutta ystävänsä tuntuvat katsovan aika tarkkaan.


      • leijonan.

        sanottu-hienostelijoita mutta harmittomia :))
        tykkään kaikesta kauniista ja varsinkin vaatteista


    • Nimetön

      moi. miten on talvi lähteny kayntiin

    • EM

      Rehellinen ja luotettava.Leijona on aina uskollinen ystävä, mutta petä kerran leijona niin se on viimeinen tekosi leijonan elämässä.Tällä leijonalla on ainakin vahva itsetunto, puolustaa ystaviään viimeiseen saakka ja perhe on kaikki kaikessa.

    • 06.08.44

      Hei kaikki Leijona naaraat. Ei ole mitään mahdollisuutta saada tietoa miten joku Leijona uros teistä ajattelee , koska vain henkilökohtainen keskustelu antaa parhaan käsityksen mitä Uros tai Naaras suhtautuu toiseensa. Joku ennustaja on aivan tyhjää näissä asioissa. Miten hän mukamas saa ihmisestä edes jotain tietoa , milelestän on hyvä käyttää normaalia maalaisjärkeä. Minulla on kaveri kuka luottaa kiinalaiseen hooskooppiin. Mutta kaikki luottamus on ollut turhaa , kun on lähtenyt reissuun ja tapaamaan henkilöä niin on ollut aina täysi pettymys matkan tuloksena. Siis ensin henkilökohtainen keskustelu usein ja vain se antaa edes jotain vinkkiä luonteesta ja muusta mitä jokainen kunnon kansalainen arvostaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe