Riihivuoren Rock-tapahtumasta - päiväkirjassa!
Kurvisella
8
825
Vastaukset
- mies paikallaan
Melkein pääsee tunnelmaan mukaan kun noita merkintöjä lukee. Tuohan oli se kuuluisa bokseri-keikka ;)
Mutta täytyy tässä samalla sanoa että enemmän mua alkoi tutisuttamaan tämä Kurvisen viesti:
http://www.arikoivunen.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=21&t=236&start=225#p23900
Huh, kohta pitäisi alkaa lähteä kohti Hellsinkiä. Mahtava ilta tiedossa!- kyllä mä
nyt töpinöitsen.
- säkin oot tulossa
kyllä mä kirjoitti:
nyt töpinöitsen.
Meillä tulee olemaan hauskaa ;)
- liian pieni
kyllä mä kirjoitti:
nyt töpinöitsen.
sana ilmaisemaan mun töpinöitä, enkä edes pääse mukaan! Onhan Arin pilli nyt sitten öljytty kunnolla että pelaa hyvin loppuun asti?
- tyypillinen
vitun rankka duunipäivä. Kyllä poikien varmasti käy kateeksi tuollaisen perusduunarin klo7-16 raskaantyönraatajan työpäivää. Vittu saavat sentään viikonloput olla kotona, ellei sitten ahne työnantaja pakota ylitöihin. Mä en ikinä pystyis tekeen tota keikkahomaa. Ei vittu, ei mulla olis selkärankaa siihen.
- kaikkeen ehtii
Ihana Kurvinen se kaikkeen ehtii:)
Kiitos kivasta kirjoituksesta! - Luca-ihquttaja
Onko Kurvinen vielä Idols-Arin monitorimiksaaja?
- ähyähy
Mene keikalle katsomaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 193637
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit232781En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322205- 882015
- 191956
- 261612
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361487- 321482
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91404Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111374