Torstain kenossa

seitsemän.

Torstaina seitsemän numeroa uusiksi keskiviikon "arvotuista". Niin se vaan näkyy sattuvan siihen 4-8 haarukkaan, mistä tuossa alempana joku kirjoitti. Hyvin on viilattu tämä "arvontaohjelma". Viime viikon pe hiukan lipes, kun tuli 11 numeroa uusiks edellispäivän numeroista.

8

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kenomies

      sen jo kaikki (paitsi Gambler) tietävät, että ei ole kenon arvonta rehellistä peliä. Heinäkuussa oli pakko heittää pieniä numeroita kehiin, kun pelivaihdot pienenivät. Taas saatiin paljon uusia kenoajia, nyt ei alle 10 numeroita tule ja kenonpelaajilta otetaan rahat pois.

      • AAAKK

        Ovatko kenon pelaajat sitten vain niin saappaantyhmää väkeä että epätoivoisesti päivästä toiseen pelaavat niitä pieniä numeroita, vaikka "tietävät" että niitä ei tule? Johan normaalilla järjenjuoksulla varustettu ihminen alkaisi pelaamaan niitä suuria numeroja ja käärisi sievoiset summat taskuunsa jos asia näin olisi.


      • sen jo kaikki (paitsi Gambler) tietävät, että ei ole kenon arvonta rehellistä peliä.

        Ei pidä paikkaansa on täällä muitakin järkeviä jotka ovat oikeassa siinä, että keno on satunnainen ja rehellinen, kuten esim. AAKK,asfdgf adsdfg ja neitokeno

        Eikä niitä piiniä numeroita heinikuussa mitenkään heitetty vaan ne tuli ihan satunnaisella arvonalla.

        Jotkut ihmiset ovat vaan väärässä ja ymmärrän kyllä se johtuu siitä, että kenossa ei juuri koskaan voita ja numerot osuvat vierren. siiten luullaan, että numerot osuvat viereen aina. Todelisuudessa numerot osouvat viereen vain muutaman kerran ja lullaan, että tamätaphtuu aina. Silloin kun numerot osuvat viereen se jää päähän ja muut arvonnat unohdetaan ja näin se tapahtuu aina.

        Kuitenkin se, että ei voita johtuu vain matemaatisesta ilmiöstä. Voitot ovat liian pieniä mikä niiden todenäköisyys on eli palutusprosentti huono vain 55% Tämä ei tarkoita sitä, että juuri sinulla olisi 55%n palutusprosentti. Joillakin pelaajilla se voi olla vain 5% ja joillakin jotka saavat suurnen voiton 500% Miljoonien tai biljoonien kierrosten jälkeen palutusprosentti toteutuu vasta siinä 55%:ssa


      • Kampela2
        Gambler1 kirjoitti:

        sen jo kaikki (paitsi Gambler) tietävät, että ei ole kenon arvonta rehellistä peliä.

        Ei pidä paikkaansa on täällä muitakin järkeviä jotka ovat oikeassa siinä, että keno on satunnainen ja rehellinen, kuten esim. AAKK,asfdgf adsdfg ja neitokeno

        Eikä niitä piiniä numeroita heinikuussa mitenkään heitetty vaan ne tuli ihan satunnaisella arvonalla.

        Jotkut ihmiset ovat vaan väärässä ja ymmärrän kyllä se johtuu siitä, että kenossa ei juuri koskaan voita ja numerot osuvat vierren. siiten luullaan, että numerot osuvat viereen aina. Todelisuudessa numerot osouvat viereen vain muutaman kerran ja lullaan, että tamätaphtuu aina. Silloin kun numerot osuvat viereen se jää päähän ja muut arvonnat unohdetaan ja näin se tapahtuu aina.

        Kuitenkin se, että ei voita johtuu vain matemaatisesta ilmiöstä. Voitot ovat liian pieniä mikä niiden todenäköisyys on eli palutusprosentti huono vain 55% Tämä ei tarkoita sitä, että juuri sinulla olisi 55%n palutusprosentti. Joillakin pelaajilla se voi olla vain 5% ja joillakin jotka saavat suurnen voiton 500% Miljoonien tai biljoonien kierrosten jälkeen palutusprosentti toteutuu vasta siinä 55%:ssa

        No jopas on mahtava ja fiksulta kuulostava joukkio teitä huijattavia.

        Kyllä se oli gambler1 päivänselvä mainoskampanja veikalta se että he ottivat pari kertaa tietoisesti takkiinsa.

        Jos pelkän matemaattisen ilmiön tuomat voitot piisaisivat ahneelle veikkaukselle niin kaikki nämä usealla foorumilla esiintyneet väitetyt huijaussyytteet olisi ajat sitten lopetettu yksinkertaisesti muuttamalla arvonta manuaaliseksi. Se nyt vaan ei käy kun ahneus vie yhä voiton.


    • Tuoko olisi mielestäsi mahdottomuus toteutua satunnaisena??

      Omasta mielestäni tuossa ei ole mitään outoa, että seitsemän numeroa toistuu edellisestä arvonasta. Varsin todenäköistä jopa ja aivan SATUNNAISTA!

      • Kampela2

        Jos se on niin sun mielestä, ei se tarkoita että olisi muidenkin mielestä sattumaa.

        Mitään outoahan siinä ei toki ole, koska manipuloidut atk-arvonnat tuottavat juuri tällaista jälkeä.


      • ---------------
        Kampela2 kirjoitti:

        Jos se on niin sun mielestä, ei se tarkoita että olisi muidenkin mielestä sattumaa.

        Mitään outoahan siinä ei toki ole, koska manipuloidut atk-arvonnat tuottavat juuri tällaista jälkeä.

        myös tuohon alapuolella olevaan viestiin?


    • viekan häijy kätyri

      montako edellisen arvonnan numeroa Sinun mielestäsi rehellisessä rivissä kuuluu olla?

      Toivoisin 1) lukumäärää 2) perustelua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe