Leijonamies

kiinnostunut ?

Tapaan erästä leijonamiestä suht säännöllisesti urheiluharrastuksen parissa. (Olen ainoa nainen kyseisessä porukassa.)

Aina, kun näämme, Leijonamies alkaa aina jossain vaiheessa v****ilemaan ja naureskelee vielä päälle. Kuittailu ei ole ilkeää tai henk.kohtaista. Ainoastaan antamalla samalla mitalla takaisin saan miehen hiljenemään - hetkeksi.

Voiko tämä viestittää, että leijona
-on kiinnostunut?
-hakee huomiota?
-ei osaa ottaa muulla tavoin kontaktia?
-pitää minua "hyvänä jätkänä"?

8

3427

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elcorazon

en usko et on kiinnostunu..ite en koskaan käyttäytyis noin..saati silloin ku oon kiinnostunut..musta tuntuu et sillä on joku alemmuudenkompleksi sua kohtaan ja yrittää päteä...-leijonamies-

• hyvältä

leijona on tunteissaan rehellinen, kyllä taitaa oikeasti paheksua sinua jostain syystä. Leijonat ovat yleensä arvovaltaisia eivätkä alennu moiseen toisen ihmisen kohteluun.

Tai sitten et vaan ymmärrä hänen huumoriaan, eikä sekään hyvä enne teidän kannalta. Hän kyllä ottaa sinun loukkauksesi tosissaan ja ne menee hänelle ytimiin.

• näkökulmaa

Itse asiassa kuittailu vaikuttaa testaamiselta, miten paljon siedän moista. Kuulin kaveriltani myöhemmin, että tämä leijonamies oli kehunut urheilusuoritustani ja sitä, miten hyvin kestän kuittailua.

Olen kyllä oppinut tuntemaan leijonamiestä sen verran, että hänen huumorintajunsa on 80% nauramista muiden mokille.

• kokemuksia...

kyllä se vaan niin on että kun leijona ei saa tarpeeksi huomiota, alkaa hän usein negailemaan. sellasella pelillä saa huomion kivasti taas itelleen. kokemusta tämänlaisestä leijonauroosta on. vaikka negailee, ei tarkoita etteikö olis kiinnostunut. päinvastoin. oot oikeilla jäljillä. itellä täytyy olla hyvä itsetunto sekä huumorintaju, jos meinaa sellaisen leijonan kanssa kimppaan. =)

• on aika

läheisyydenpelkoinen merkki kaikesta huolimatta. Itse sanoisin, että esimerkiksi sarkasmi ja ironiset kommentit (jopa tylyt kommentit) ovat leijonan tapa monesti osoittaa kiinnostusta. Kun leijona on aidosti jostakin kiinnostunut niin hän menettää usein kontrollin ja sitähän leijona ei voi sietää.

Itse voisin sanoa, että näin leijonanaisena minun on helppo olla miesten kanssa, helppo flirttailla jne.. Mutta jos olen todella ihastunut johonkin niin silloin minusta paljastuu ujoja piirteitä, jotka haluan vain kätkeä. Eihän nimittäin merkkien kuningas/kuningatar voi näyttää heikkouksiaan. Joten tästä syystä on sitten parempi vain vetää vähän suojamuuria siihen ihastukseen ja vaikka käyttäytyä inhottavastikin-peittää todelliset tunteet. Sillä heikkouksia leijona ei voi sietää itsessään ja mikäpä se tekee ihmisen heikommaksi kuin rakastuminen toiseen ihmiseen. Leijona menettää kontrollinsa, ja tätä hän ei voi sietää.

Tämä on tietysti yksi näkökulma asiaan, mutta ainakin omalla kohdallani pitää paikkansa.

• itsetunto

Olen huomannut, että kyseinen leijona kyllä katselee minua ja vastaa heti, jos kysyn jotain yleistä osoittamatta kysymystä kenellekään.

Hänestä saa JUURI sellaisen kuvan, ettei hän voi näyttää kiinnostustaan ja paljastaa sisintään siinä pelossa, että tunteisiin vastaamisen sijasta hänelle nauretaan päin naamaa.

Tai sitten hän ei yksinkertaisesti ole kiinnostunut, kuin pelkästään kaveritasolla.

• Lionman35
        on aika kirjoitti:

läheisyydenpelkoinen merkki kaikesta huolimatta. Itse sanoisin, että esimerkiksi sarkasmi ja ironiset kommentit (jopa tylyt kommentit) ovat leijonan tapa monesti osoittaa kiinnostusta. Kun leijona on aidosti jostakin kiinnostunut niin hän menettää usein kontrollin ja sitähän leijona ei voi sietää.

Itse voisin sanoa, että näin leijonanaisena minun on helppo olla miesten kanssa, helppo flirttailla jne.. Mutta jos olen todella ihastunut johonkin niin silloin minusta paljastuu ujoja piirteitä, jotka haluan vain kätkeä. Eihän nimittäin merkkien kuningas/kuningatar voi näyttää heikkouksiaan. Joten tästä syystä on sitten parempi vain vetää vähän suojamuuria siihen ihastukseen ja vaikka käyttäytyä inhottavastikin-peittää todelliset tunteet. Sillä heikkouksia leijona ei voi sietää itsessään ja mikäpä se tekee ihmisen heikommaksi kuin rakastuminen toiseen ihmiseen. Leijona menettää kontrollinsa, ja tätä hän ei voi sietää.

Tämä on tietysti yksi näkökulma asiaan, mutta ainakin omalla kohdallani pitää paikkansa.

virkot sisko hyvä, samat aatokset täällä kolli puolella!

• leijonamiehen...

Puhuu paljon, mutta ei tunteista tms...Rakastelun jälkeen ei oikeastaan edes kosketa toisiimme...Lyhyt suukko lähtiessään.Mutta kun auton ovi on sulkeutunut.Tulee viesti jossa hän kertoo, että nyt jo kauhea ikävä...Eli kertoo ja ei kerro?!?Hänen luonteeseensa kuuluu olla suora.Tuntuu että välillä jopa töykeä.Mutta silti niin ihana.Empä poiskaan antaisi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 124
      1345
    2. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      141
      1219
    3. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      65
      1161
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      235
      1131
    5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      57
      1006
    6. 63
      891
    7. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      83
      861
    8. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      65
      677
    9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      33
      658
    10. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      39
      575
    11. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      550
    12. Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?

Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925
      Työttömyys
      13
      537
    13. Taidan luopua

Sinusta.
      Ikävä
      33
      534
    14. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
      Ikävä
      28
      529
    15. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      32
      529
    16. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      65
      498
    17. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      39
      475
    18. Et siis halua

Kansssani mitään
      Ikävä
      29
      469
    19. Onko kipuraja

Jo ylitetty?
      Ikävä
      51