Kun on saanut auton alustasta pahimmat ruosteet pois, maalattua ja massatua sen sekä jokseenkin kuivuneeksi, niin loppusilauksen ja pysyyvyyden saa vetämällä päälle öljypohjaista ulkoseinämaalia (talomaalia). Tästä tulee nahkea muovimainen pinta, jonka läpi ei mene kivi eikä vesi! Hieman työläs, mutta lopputulos on silmiä hivelevä ja kova! Ei tartu kivet eikä muukaan... ja pysyy. Täytyy tehsä kuivalla ja lämpimällä kelillä (kesällä), koska täydellinen kuivumisaika on viikoissa.
Ulkoseinän öljymaali
paras niksi
1
590
Vastaukset
- hemmo paskiainen
Tuo on muuten patentin arvoinen tieto tuo, itse olen hieronut tuoretta hevosenpaskaa massan päälle
sitten kun paska on kuivunut olen vetänyt siihen lakan päälle, hiuskiinnekin käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871724- 851232
- 1101123
- 68915
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663