Viasat-häiriöt?

joopajoo-

Onkohan muillakin ollut ainakin parin päivän aikana häiriöitä Viasat-kanavissa? Kuva pätkii ja pikselöityy välillä...Ainakin tääl Tampereen seudul. Huomenna vikapäivystykseen yhteyttä jos tilanne jatkuu kun ei oo auki kuin klo 21 asti arkisin.

14

4711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pressa

      mulla on viasat pätkiny jo pidemmän aikaa!!!!!!! soitto asiakaspalveluun ei tuonut mitään uutta. sanoo että niillä kaikki kunnossa ja käskee tarkistaa johdot!! ei vaikutusta!!!!!!!!!!!!

    • änärikeijo

      Viasat hockey ei ole näkynyt meidän töllöttimessä (antenniverkossa) eilen illalla eikä tänään ollenkaan. Onkohan muilla vastaavia ongelmia? Kanavatkin jo kaksi kertaa viritetty uusiksi mutta kun ei näy niin ei näy.

      • haivei

        Kaikki viasatin kanavat häipyi valinnasta,eikä näy. Talokohtainen yhteisantenni Nurmijärvellä


    • putkitelkkarivielä

      no viasat premiere kanava (viihde paketti) lopetti näkymisen pari päivää sitte, no kokeilin sitte vanhempaa digiboxia et josko boxissa vika, niin vanhalla boxilla tuli ruutuun ilmo et kanavan näkymiseen tarvii HD kaapeliboxin. Pitää nyt perua paketti tilaus ku ei oo hd boxia.

    • TSF

      Viasatin Jalkapallo- ja Jääkiekko HD on pikselöitynyt tasaisin väliajoin jo noin 2 viikkoa. Muut kanavat toimivat moitteetta.

      DNAn kaapeli, Turku..

    • Anonyymi

      Kaikki viasat urheilun paketin HD lähetyksen singaalin laatu huono alle 30%,,,,anteenista tvseen tulee täydet eli 100% eriomainen

    • Anonyymi

      Tämä se on varsinainen häiriö: Miksi Viasat Jalkapallon Valioliigan lähetyksissä ei ole muuta selostuskieltä kuin suomi (antenni tv/DNA)? Nykyiset selostajat/kertojat häiritsevät jorinoillaan pelien seuraamista kun selostuksen pitäisi edesauttaa seuraamista! "Kuka sanoi milloin sanoi mitä sanoi kenestä sanoi ja mitä vielä sanoi... ja maali! - Joku on joskus pelannut studiotiimin jäsenen suosikkijoukkueessakin... - Huhut kertovat, että joku, joka on pelannut siellä sun täällä ja tehnyt maalejakin, on mahdollisesti joskus siirtymässä jonnekin, varmaa se ei ole mutta hinta on ehkä liian kova ... ja siinä oli maalipaikka!" Mieluummin vaikka vain stadion äänillä kuin suomenkielisellä selostuksella! Se olisi asiakkaiden palvelua, jos selostuskielessä olisi vaihtoehto!! Haloo viasat, vaihtoehtoa odotellaan pikaisesti!

    • Anonyymi

      Miksi nick ju kor pätkii pikselöityy

      • Anonyymi

        Jep, Nick Junior pikselöi ja kuva pätkii aika usein. Taitaa olla Viasatin päässä ongelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, Nick Junior pikselöi ja kuva pätkii aika usein. Taitaa olla Viasatin päässä ongelma

        Nick Junior ei ole Viasatin kanava!


    • Anonyymi

      Samoin eilen kun katsoin f1 lähetystä kuva pikkelystyi ja kuva oli huono useita kertoja

      • Anonyymi

        "eilen kun katsoin f1 lähetystä kuva pikkelystyi"

        Sama täällä Helsingissä DNA:n kaapeliverkossa. Koska muut kanavat näkyivät normaalisti, vika oli todennäköisesti jossakin kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "eilen kun katsoin f1 lähetystä kuva pikkelystyi"

        Sama täällä Helsingissä DNA:n kaapeliverkossa. Koska muut kanavat näkyivät normaalisti, vika oli todennäköisesti jossakin kaukana.

        Sama ongelma löytyy elisan kautta, ääni häviää ja kuva pysähtyy


    • Anonyymi

      Sama ongelma F1 lähetyksissä Kajaanissa. Kuva ja ääni pätkii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe