kauris(N) ja rapu(M) vai jousimies(M)
rakastan molempia yhtäpaljon mutta kuitenkin haluisin molempiin vielä paremmin tutustua. auttakaa ja kertokaa jos on kokemuksia ravun ja jousimiehen kanssa tullut. :) hyvät sekä pahat.
both of them ?
2
548
Vastaukset
- herkkä kauris
että jos haluat herkän ja lämpimän suhteen josta ei puutu romantiikkaa, suosittelen rapua. Muutenkin rapu on noista kahdesta se jonku VARMASTI valitsisin.
Jousimiehen kanssa on tullut vietettyä hauskoja hetkiä, mutta liian menevä ja jopa törkeä tuo jousimies silloin tällöin. Mutta yleensä jousimiehet piristävät peruspessimisti -kauriin luonnetta ja antavat vähän potkua tämän elämään. Mutta kun tapellaan niin, no, silloin sitten mähistäänkin kunnolla.
Rapujen kanssa minä kauriina olen tullut todella hyvin toimeen, tosin en pidä siitä että jokainen heistä on jollain lailla sellaista "loukkaantuja" -tyyppiä. Mutta rapu, kuten kaikki veden merkit, tuovat kauriin herkkyyden pinnalle ja muutenkin raottavat tuota kauriin pidättyväisyyden verhoa.- kauris-55
Nyt jo 25 onnellista vuotta takana ja toivottavasti monta monta vielä edessä. Pusu omalle jouskarimiehelle !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433117- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082356- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851425- 391300
- 821159