onko tuttua,enkä asu edes korvessa,keskustaan n.kilsa matkaa,mutta jatkuvasti katkoo.löin käteni paskaan,24 kk.sopimus ja joka kk. 50€ maksettavaa:vodafone,huawei:E220 ja nopeus 3,6 mb(eikö riitä)??konekkaan ei ole sota aikanen,tällänen läpyskä acer aspire 3680.kertokaa onko toi mötikkä yhteys täysin susi!?
elisa matkakaista
yhteyden aikakatkaisu
1
682
Vastaukset
yleensä toimii...
Mulla on Saunalahden peruskännykkäyhteys bluetoothin kautta ja hyvin pysyy päällä. Sulla on parikin epävarmaa tekijää jotka multa puuttuu, Acer (ei ole laatumerkki) ja Windows (taipumusta mystiseen sekoiluun josta ei erkkikään ota selvää).
Tuo huippunopea kännykkädatayhteys tuntuu sinänsä vähän overkilliltä, kun waretuskin on kännydatassa kielletty...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803