Kolari I ja II vaiheen välissä

Little crash

...kuinka monelle sattunut ennen II vaihetta pienikin kolari?

Mulla kilsoja takana n. 5000 omal autol ja nyt eka kolari risteykses 40 km/h nopeusalueella..

Aurinko häikäs niin pahasti, ettei nähny oikealta tulevaa autoa ja pamahti sen kuskinpuoleisen takaoven kylkeen. Omalle autolle ei käyny silminnähden mitenkään, mutta toiselle tuli jonkinmoinen lommo.

Pattiinhan se otti, mutta onneks ei käyny pahemmin :)

10

1769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajelevaukkeli156

6 vuotta ollu kortti ja kilometrejä about 400 000

eikä yhtään kolaria vielä

• Roisto

Onneksi ei tosiaan käynyt pahemmin. Vahingosta voi kait koittaa ottaa oppia...

Nimittäin aurinkolasit, ne ovat tarpeeseen nähden halvat. Itse pyrin ottamaan lasit matkaan jos suinkin on mahdollinen tarve.

Laseille on käyttöä etenkin keväällä, ja kesällä sateen jälkeen.

Toinen huomion arvoinen asia on että missäs kunnossa omanauton tuulilasi oli. Likaisen lasin takaa ei näe mitään vasta-auringossa. Se pitää pitää puhtaana.

• Kiki  

ittelläni oli ollut kortti kaksi viikkoa, niin ajoin katolleen yhen nissan micran ohikulkutiellä

• mitä helv

?? :D

• Kiki  

Sain ajokortin 17.7.07 ja 31.7.07 ohikulkutiellä yhessä kaartessa Nissan Micra vähän "lipsahti" ja pyöris aika näyttävästi sinne pellolle, vähän ennen Myllyä. auto meni aivan paskaksi, mut itteleni ei käynyt kuinkaan, ei ees mustelmaa tullut

• Kiki taas tarinoi
        Kiki   kirjoitti:

Sain ajokortin 17.7.07 ja 31.7.07 ohikulkutiellä yhessä kaartessa Nissan Micra vähän "lipsahti" ja pyöris aika näyttävästi sinne pellolle, vähän ennen Myllyä. auto meni aivan paskaksi, mut itteleni ei käynyt kuinkaan, ei ees mustelmaa tullut

Otas lääkkeet ja pysy poissa tältä palstalta

• Kiki  
        Kiki taas tarinoi kirjoitti:

Otas lääkkeet ja pysy poissa tältä palstalta

Ja kertoo mun lääkkeiden nimet, ja annosmäärän, kun voin hyvin ne tiiät...

• Kiki  
        Kiki   kirjoitti:

Ja kertoo mun lääkkeiden nimet, ja annosmäärän, kun voin hyvin ne tiiät...

Odotan edeleen mitä lääkkeitä mun pitäisi käyttöö, ja mitä annosta kuinka usein, tai onko nettilääkäri sittenkin jokin katkera 15v poika joka koitti vain vittuilla.

Voit samalla kun kerrot lääkityksen, laittaa myös puhelinreseptin menemään, jutellaan lisää mesessä, [email protected] ja hahahahahhahahahahhahahah on tooooooooosi vitun hauska osote, mut ihan toimiva Kikin mese se silti onkin, vaik onkin niin hauska osote, oikeen @vituttaako.com

Tutustu ihmeessä myös kikin nettisivuihin, osote on http://vituttaako.com

• Kiki   kirjoitti:

Odotan edeleen mitä lääkkeitä mun pitäisi käyttöö, ja mitä annosta kuinka usein, tai onko nettilääkäri sittenkin jokin katkera 15v poika joka koitti vain vittuilla.

Voit samalla kun kerrot lääkityksen, laittaa myös puhelinreseptin menemään, jutellaan lisää mesessä, [email protected] ja hahahahahhahahahahhahahah on tooooooooosi vitun hauska osote, mut ihan toimiva Kikin mese se silti onkin, vaik onkin niin hauska osote, oikeen @vituttaako.com

ehdottomasti samaa mieltä

• Kiki   kirjoitti:

toppt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      58
      3559
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      32
      2959
    3. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2614
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      76
      2604
    5. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      19
      2265
    6. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      52
      2242
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      56
      1901
    8. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      58
      1726
    9. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1613
    10. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      13
      1535
    Aihe