Niinistö "pelasi"

Sonnimies

Ovelasti pelasi Sauli Niinistö korttinsa, Ahon pyrkiessä presidentiksi. Sauli laskelmoi, että jos Ahosta tulee pressa, niin hänestä ei koskaan.


Aho oli nuori ja edustava ehdokas ja ottaen huomioon istuvan presidentin kasvavan suosion, Hänen olisi ollut mahdotonta haastaa Ahoa.


Halonen oli toisin. Varsinkin alussa hänellä oli vain maginaalinen kannatus, joka sittemmin tietysti kasvoi, oikeisto-vasemmisto väliseksi taisteluksi. Niinistö laski, että paljon helpompaa hänen on haastaa Halonen, mitä Aho. Tulihan siinä luontojaan oikeisto vastaan vasemmisto.


Siksi Niinistö torpedoi Ahon. Ottamatta suoraan kantaa asiaan, muikistelemalla suutaan ja virnuilemalla hän sinetöi Ahon kohtalon.


Sanomalla suoraan, että Kokoomus tukee Ahoa, meillä olisi nyt isäntä talossa, eikä piikatyttö.

30

1652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vakava virhe

      Hylätessään Ahon Niinistö jarrutti porvarihallituksen syntyä 10:llä vuodella. Jos Aho olisi tullut Halosen sijasta presidentiksi, Suomi olisi jo aikoja sitten puhdistettu demarien pakkovallasta. Parempi kuitenkin myöhään kuin ei milloinkaan.

    • on kummallinen

      käsitys politiikasta.

      Uskon että kepun äänestäjille on tyypillistä ylhäältä johdettu äänestys käyttäytyminen, kun johto sanoo äänestäkää tuota, kepulaiset äänestää vaikka mikä olisi, mutta, se ei toimi meissä tavallisissa äänestäjissä, me äänestimme Halosen presidentiksi, huolimatta siitä mitä kepu käski kepulaisten äänestää.

      Presidenttimme on kansan äänillä valittu, ei suinkaan kepun ja kokoomuksen kabineteissa.

      • vastaus.

        Ylhäältä ei anneta mitään äänetämisohjeita, pitäisi tun jo lapsenkin tietää. Mutta jos on tyhmä niin.......


    • leikkimään

      niiden lehmiesi kanssa ja jätä politiikka niille jotka siitä jotain tietävät

      • Sonnimies

        You are crazy. Nuthouse take away.


    • kirjoittaa

      Sonnimies. Vaikka olen Kokoomuslainen, niin allekirjoitan täysin edellisen. Noin se meni, valitettavasti.

    • oivahärkönen

      ... Niinistön perheen naiset asettuivat julkisesti Halosen kannalle. Tämä antoi kokomusnaisille mallin äänestää. He ratkaisivatkin vaalin Halosen hyväksi.

      • oikein...

        mutta Holkerin perheen naisethan ne pistettiin asialle.


      • taas valehtele

        Ei ollut silloin Niinistön perheessä naisia. Oliskohan ollut Holkerin tyttö, en ole varma.


      • salaliittoteoria.
        oikein... kirjoitti:

        mutta Holkerin perheen naisethan ne pistettiin asialle.

        Vai laittoi Niinitö Holkerin perhaan naiset asiaalle. Kyllä parempi juttu on se, että Niinistö määräsi Ilaskiven kannattamaan Ahoa ja se kaatoi Ahon.


      • Sale itse

        oli pääsyyllinen. Jämpti on niin.


      • kkkkkkkkkkklllllllllllllllllll
        salaliittoteoria. kirjoitti:

        Vai laittoi Niinitö Holkerin perhaan naiset asiaalle. Kyllä parempi juttu on se, että Niinistö määräsi Ilaskiven kannattamaan Ahoa ja se kaatoi Ahon.

        http://www.lintukoto.net/viihde/mielenosoitus/kuva.php? kuvaid=23&teksti=Vittu%2C m%E4 tapan sen sokkotreffien j%E4rjest%E4j%E4n...


    • Kokoomus korttinsa,

      on tosi. Keskusta taas antoi Niinistölle täyden?, tukensa.

      • niin viekkaan

        näköinenkin. Kyllä Sauli pelimerkit osaa sijoittaa. Hän "uunotti" kepua.


    • Esko Ahosta ei tullut presidenttiä, koska kansa ei halunnut häntä siihen tehtävään äänestää.

      Aho on prinsessamainen itseriittoinen tyyppi, joka teki pääministerinäkin sellaisia virheitä, että lama syveni ja sen kesto piteni.

      Ahon "arvostusta" kuvaa mahtavasti se, että mikään firma ei tarjonnut Aholle töitä presidentinvaalien jälkeen, vaikka Aho itse uhosi että tarjouksia tulee niin paljon että on varaa valita. Vuoden kuluttua presidentinvaaleista Aho nolona myönsi, että yhtäkään työtarjousta ei tullut. Tämä on se tosielämän puntari, jonka perusteella Ahon painoarvo määritetään.

      Aho olisi tälläkin hetkellä täysin tyhjän päällä, jos KEPU ei olisi KEPUloinut häntä Sitraan ohi pätevien hakijoiden.

      • puhuu sontaa

        Kännärin suulla.



        131.Missä Vanhasen kemikaalivirasto on?
        Ei ole näkynyt missään eikä näy. Yksinkertainen Matti Taneli Vanhanen kusetettiin totaalisesti EU:n kokeneiden kehäkettujen toimesta. Vanhanen menetti Suomelle jo elintarvikeviraston ja luuli saaneensa jotain tilalle. Todellisuudessa Matti Taneli...
        16.3.2005 - kirjoittanut: Känä -
        Politiikka > Keskusta


        132.Onko Vanhasen kemikaalivirastoa näkynyt?
        Ei ole näkynyt missään eikä näy. Yksinkertainen Matti Taneli Vanhanen kusetettiin totaalisesti EU:n kokeneiden kehäkettujen toimesta. Vanhanen menetti Suomelle jo elintarvikeviraston ja luuli saaneensa jotain tilalle. Todellisuudessa Matti Taneli...
        17.3.2005 - kirjoittanut: Känä -
        Politiikka > Keskusta


    • Suomen kansa

      Yhä edelleen n. 85% suomalaisista on tyytyväisiä Haloseen. Sonnipapparainen, tuo yksinkertainen saittihömelö, kuuluu pieneen vähemmistöön.

      • huh, huh

        ei varmana ole, äitskä sanoi niin.


    • Sonnimies

      Missä luuhaat? Ota kantaa. Eikös sinunkin mielestä Sonnimies kirjoita asiaa, toisin kuin JormaKKKK.

      • Uusi-Ukki

        ja ystävääsi veronmaksaja 2-koska ettekö te vieläkään tajua Kemikaalivirasto on päätetty Eu-n korkeimmissa intasteissa perustaa Suomeen, älkää nyt enää tämmoista soopaa yrittäkö palstalle levittää.
        Noin 500-sataa työntekijää sisältävä kokonaisuus on kuin lottovoitto Suomelle. Paljon parempi kuin Kinkunvalvoma Elintarvikevirasto, jossa valvotaan onko Italiankinkku tarpeeksi muhinut, siis mädäntynyt, että sitä voitaisiin tarjota nyöskin Suomalaisille.

        Ala sinäkin Sonnimies kasvattamaan siellä Ylivieskan tontillasi puhdasta Suomalaista lihaa ilman Geenimuunnoksia. Muuten onko ne sinun Naisesi Geenimuuneltuja, siis ikäänkuin, anteeksi vain, ilman tunteita kasvatettuja jo kypsään ikään ehtineitä tunteettomia elämäänsäkyllästyneitä vanhojapiikoja jotka saavat uuden mahdollisuuden kanssasi, muistellessaan sinunlaillasi Oulun letkuvintin parkettia, jossa sinä heidät hurmasit.

        Nyt kun olet saanut vähän omaisuutta keräät heitä kuin paskakärpäsiä ympärillesi, näyttääksesi heille mahtisi, ja vielä sanot, en omaisudellani leuhki.


      • Sonnimies
        Uusi-Ukki kirjoitti:

        ja ystävääsi veronmaksaja 2-koska ettekö te vieläkään tajua Kemikaalivirasto on päätetty Eu-n korkeimmissa intasteissa perustaa Suomeen, älkää nyt enää tämmoista soopaa yrittäkö palstalle levittää.
        Noin 500-sataa työntekijää sisältävä kokonaisuus on kuin lottovoitto Suomelle. Paljon parempi kuin Kinkunvalvoma Elintarvikevirasto, jossa valvotaan onko Italiankinkku tarpeeksi muhinut, siis mädäntynyt, että sitä voitaisiin tarjota nyöskin Suomalaisille.

        Ala sinäkin Sonnimies kasvattamaan siellä Ylivieskan tontillasi puhdasta Suomalaista lihaa ilman Geenimuunnoksia. Muuten onko ne sinun Naisesi Geenimuuneltuja, siis ikäänkuin, anteeksi vain, ilman tunteita kasvatettuja jo kypsään ikään ehtineitä tunteettomia elämäänsäkyllästyneitä vanhojapiikoja jotka saavat uuden mahdollisuuden kanssasi, muistellessaan sinunlaillasi Oulun letkuvintin parkettia, jossa sinä heidät hurmasit.

        Nyt kun olet saanut vähän omaisuutta keräät heitä kuin paskakärpäsiä ympärillesi, näyttääksesi heille mahtisi, ja vielä sanot, en omaisudellani leuhki.

        Sonnimiehen naiset, vaan hienoja daameja. Täytyy myöntää Ukkeli, että yksi naisystäväni, jota tapaan Oulussa, on armeija-ajaltani asti säilynyt ystävänäni. Tosin oli naimisissa aikanaan, niin kuin minäkin, mutta yhteys ei ole koskaan katkennut.


        Mutta tuosta virastoasiasta sen verran, että Lipponen puhui täysin pehmeitä, mutta Vanhanen jähmeitä ja kemikaalivirasto tuli Suomeen, että helähti.


        Ei minun lihakarjan pidollani lihaongelmia ratkaista. Parempi on, että Sonnimies silittelee naisten lihoja ja eri miehet kasvattaa sonneja.


        Muuten Ukkeli nyt on tullut hyvin, yli oman tarpeen siikaa ja muikkua.


      • äijänkäppyrällä
        Uusi-Ukki kirjoitti:

        ja ystävääsi veronmaksaja 2-koska ettekö te vieläkään tajua Kemikaalivirasto on päätetty Eu-n korkeimmissa intasteissa perustaa Suomeen, älkää nyt enää tämmoista soopaa yrittäkö palstalle levittää.
        Noin 500-sataa työntekijää sisältävä kokonaisuus on kuin lottovoitto Suomelle. Paljon parempi kuin Kinkunvalvoma Elintarvikevirasto, jossa valvotaan onko Italiankinkku tarpeeksi muhinut, siis mädäntynyt, että sitä voitaisiin tarjota nyöskin Suomalaisille.

        Ala sinäkin Sonnimies kasvattamaan siellä Ylivieskan tontillasi puhdasta Suomalaista lihaa ilman Geenimuunnoksia. Muuten onko ne sinun Naisesi Geenimuuneltuja, siis ikäänkuin, anteeksi vain, ilman tunteita kasvatettuja jo kypsään ikään ehtineitä tunteettomia elämäänsäkyllästyneitä vanhojapiikoja jotka saavat uuden mahdollisuuden kanssasi, muistellessaan sinunlaillasi Oulun letkuvintin parkettia, jossa sinä heidät hurmasit.

        Nyt kun olet saanut vähän omaisuutta keräät heitä kuin paskakärpäsiä ympärillesi, näyttääksesi heille mahtisi, ja vielä sanot, en omaisudellani leuhki.

        ole mitään oikeutta haukkua naisia , olkoot vanhaja tai nuoria piikoja eivät katsoisi tuollaisen päällekään.


    • yrittää kirjoittaaa

      politiikkaa, vaan ei oikein onnistu.

    • Niinpä niin

      Olisi nyt viimeistään myös Keskustapuolueessa aika oivaltaa se, ettei ihmisten äänestyskäyttäytymistä voi määrätä. Lisäksi olisi huomionarvoista ymmärtää myös äänestysikäisten naisenemmistön valta. Suomessa oli tarve naispresidentille, mikäli gallupeja olisi aikoinaan seurannut, naispresidentin valinnan todennäköisyys olisi ollut tullut nähdä. Jo ehdokasasettelujen alkuvaiheessa naisehdokkaat saivan varsin paljon kannatusta. Lähes kaikissa muissa puolueissa naisehdokkaat ymmärettiin voimavaraksi paitsi Keskustassa. Keskustapuolue luotti perinteiseen kabinettipolitiikkaan ja siihen, että äänestyskäyttäytymistä voidaan vielä sanella. Tämä aika on jo mennyt, siihen olisi hyvä herätä viimeistään nyt.

      • se oli se

        sak,,,,,,,,,,,,


    • Mahdoto

      on jo tullut rökäletappion myötä todistetuksi,vaikka rahaa tuli kampanjaa.

    • ulostee

      pelasi itsensä

      • röökäletappion

        kärsikin


    • Rökälehääviö

      Eihän tässä kukaan pelannut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe