Paha tapa

VesimiesN-

Loukata toista, tavallaan tahallaan ja sitten on ihan rikki ja paha olla miksi pitikin olla sellainen :(
Ei tiedä saako anteeksikaan ja se sattuu vielä enemmän, kun haluisi muuttaa kaiken toiseksi mutta voiko, sitä ei tiedä :'(

Onko tämä tapa korjattavissa pois luonteesta, loppujen lopuksi kärsii itse aina eniten :(

5

1420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iseke

      on korjattavissa. Sitä sanotaan henkiseksi kehitykseksi. Vinkkina voin antaa pari ajatuspätkää.
      1.Ennen kuin sanot, ajattele miltä sanomasi tuntuu toisesta.
      2.Ennen kuin sanot, ajattele miltä sinusta tuntuisi kuulla samat sanat.
      3.Muista, syy ja seuraus. (Kaikki me voidaan kuvitella tiettyjen tekojen ja sanomisien seuraukset, siksi voimme myös vaikuttaa niihin omalla käytöksellä)

      Ja oikeassa olet siinä, että loppujen lopuksi kärsii itse aina eniten jos satuttaa toista ihmistä. Vanha kansakin sanoo, että kaikki mitä teet, teet itsellesi. Mutta tsemppia sulle.

      • SLo

        On myös taito huomata oma osuus tapahtumien kulkuun. Aina se ei ole Vesimies (tai joku muu merkki), joka on kaiken pahan alku ja juuri - sitä ennen on varmasti tapahtunut jotakin - loukkaus - joka on saanut aikaan pahaa mieltä Vesimiehessä. Aina ei välttämättä tunnista omia tunteitaan, eikä niistä pääse myöskään nopeasti eteenpäin.

        Henkistä kehitystä kaikki tyynni, ja henkistä kehitystä joka ikisen ihmisen kohdalla - et ole koskaan valmis :)


      • masentunut tunteensa?
        SLo kirjoitti:

        On myös taito huomata oma osuus tapahtumien kulkuun. Aina se ei ole Vesimies (tai joku muu merkki), joka on kaiken pahan alku ja juuri - sitä ennen on varmasti tapahtunut jotakin - loukkaus - joka on saanut aikaan pahaa mieltä Vesimiehessä. Aina ei välttämättä tunnista omia tunteitaan, eikä niistä pääse myöskään nopeasti eteenpäin.

        Henkistä kehitystä kaikki tyynni, ja henkistä kehitystä joka ikisen ihmisen kohdalla - et ole koskaan valmis :)

        rakastan kovasti yhtä veskaria, luulen et hälläkin on tunteita. Oli vuosi sitten molemminpuolista. Nyt hänellä on ero menossa, tietysti se masentaa, ja vie oman aikansa. Sanoo minulle et ei ole tunteita.

        Jotenkin koen niin vahvaa tunneyhteyttä, myös telepaattista yhteyttä häneen, en vain voi uskoa et nää tunteet olisi yksipuoleisia.

        Peittyykö tunteet masennuksen alle, ettei niitä itsekään tunnista? Luulen niin, kertokaa kokemuksia.

        Kun alkaa näkyä valoa tunnelin päästä, tuleeko ne lämpimät tunteet uudelleen pintaan? haluaisin niin auttaa ja tukea häntä, mut työntää pois välinpitämättömyydellään, kylmyydellään. Silti rakastan häntä, odotan et hän selviää masennuksesta ja kattelee maailmaa uudelleen.
        Tuntuu vahvasti et meillä olisi hyvä, onnellinen yhteinen elämä edessä.


      • vesimies 1
        masentunut tunteensa? kirjoitti:

        rakastan kovasti yhtä veskaria, luulen et hälläkin on tunteita. Oli vuosi sitten molemminpuolista. Nyt hänellä on ero menossa, tietysti se masentaa, ja vie oman aikansa. Sanoo minulle et ei ole tunteita.

        Jotenkin koen niin vahvaa tunneyhteyttä, myös telepaattista yhteyttä häneen, en vain voi uskoa et nää tunteet olisi yksipuoleisia.

        Peittyykö tunteet masennuksen alle, ettei niitä itsekään tunnista? Luulen niin, kertokaa kokemuksia.

        Kun alkaa näkyä valoa tunnelin päästä, tuleeko ne lämpimät tunteet uudelleen pintaan? haluaisin niin auttaa ja tukea häntä, mut työntää pois välinpitämättömyydellään, kylmyydellään. Silti rakastan häntä, odotan et hän selviää masennuksesta ja kattelee maailmaa uudelleen.
        Tuntuu vahvasti et meillä olisi hyvä, onnellinen yhteinen elämä edessä.

        toikin on niin monien asioiden summa.se on hienoa että jaksat odottaa. vie "ystävä kaveri"SYÖMÄÄN.


    • isopahaääliö

      Oon huomannu itse tekeväni tuota kun joku ei puhu totta ja hieman vihjaan mite asiat voivat olla ilkeimmän kautta tietenki...

      ja tuotahan tulee tehtyä tietenkin vain tärkeimmille ihmisille... todella tahallaan on aivan eri asia jota tulee harrastettua aiheesta ja se ei kyllä jää painamaan mieltä..!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe