Paha tapa

VesimiesN-

Loukata toista, tavallaan tahallaan ja sitten on ihan rikki ja paha olla miksi pitikin olla sellainen :(
Ei tiedä saako anteeksikaan ja se sattuu vielä enemmän, kun haluisi muuttaa kaiken toiseksi mutta voiko, sitä ei tiedä :'(

Onko tämä tapa korjattavissa pois luonteesta, loppujen lopuksi kärsii itse aina eniten :(

5

1524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iseke

on korjattavissa. Sitä sanotaan henkiseksi kehitykseksi. Vinkkina voin antaa pari ajatuspätkää.
      1.Ennen kuin sanot, ajattele miltä sanomasi tuntuu toisesta.
      2.Ennen kuin sanot, ajattele miltä sinusta tuntuisi kuulla samat sanat.
      3.Muista, syy ja seuraus. (Kaikki me voidaan kuvitella tiettyjen tekojen ja sanomisien seuraukset, siksi voimme myös vaikuttaa niihin omalla käytöksellä)

Ja oikeassa olet siinä, että loppujen lopuksi kärsii itse aina eniten jos satuttaa toista ihmistä. Vanha kansakin sanoo, että kaikki mitä teet, teet itsellesi. Mutta tsemppia sulle.

• SLo

On myös taito huomata oma osuus tapahtumien kulkuun. Aina se ei ole Vesimies (tai joku muu merkki), joka on kaiken pahan alku ja juuri - sitä ennen on varmasti tapahtunut jotakin - loukkaus - joka on saanut aikaan pahaa mieltä Vesimiehessä. Aina ei välttämättä tunnista omia tunteitaan, eikä niistä pääse myöskään nopeasti eteenpäin.

Henkistä kehitystä kaikki tyynni, ja henkistä kehitystä joka ikisen ihmisen kohdalla - et ole koskaan valmis :)

• masentunut tunteensa?
        SLo kirjoitti:

On myös taito huomata oma osuus tapahtumien kulkuun. Aina se ei ole Vesimies (tai joku muu merkki), joka on kaiken pahan alku ja juuri - sitä ennen on varmasti tapahtunut jotakin - loukkaus - joka on saanut aikaan pahaa mieltä Vesimiehessä. Aina ei välttämättä tunnista omia tunteitaan, eikä niistä pääse myöskään nopeasti eteenpäin.

Henkistä kehitystä kaikki tyynni, ja henkistä kehitystä joka ikisen ihmisen kohdalla - et ole koskaan valmis :)

rakastan kovasti yhtä veskaria, luulen et hälläkin on tunteita. Oli vuosi sitten molemminpuolista. Nyt hänellä on ero menossa, tietysti se masentaa, ja vie oman aikansa. Sanoo minulle et ei ole tunteita.

Jotenkin koen niin vahvaa tunneyhteyttä, myös telepaattista yhteyttä häneen, en vain voi uskoa et nää tunteet olisi yksipuoleisia.

Peittyykö tunteet masennuksen alle, ettei niitä itsekään tunnista? Luulen niin, kertokaa kokemuksia.

Kun alkaa näkyä valoa tunnelin päästä, tuleeko ne lämpimät tunteet uudelleen pintaan? haluaisin niin auttaa ja tukea häntä, mut työntää pois välinpitämättömyydellään, kylmyydellään. Silti rakastan häntä, odotan et hän selviää masennuksesta ja kattelee maailmaa uudelleen.
        Tuntuu vahvasti et meillä olisi hyvä, onnellinen yhteinen elämä edessä.

• vesimies 1
        masentunut tunteensa? kirjoitti:

rakastan kovasti yhtä veskaria, luulen et hälläkin on tunteita. Oli vuosi sitten molemminpuolista. Nyt hänellä on ero menossa, tietysti se masentaa, ja vie oman aikansa. Sanoo minulle et ei ole tunteita.

Jotenkin koen niin vahvaa tunneyhteyttä, myös telepaattista yhteyttä häneen, en vain voi uskoa et nää tunteet olisi yksipuoleisia.

Peittyykö tunteet masennuksen alle, ettei niitä itsekään tunnista? Luulen niin, kertokaa kokemuksia.

Kun alkaa näkyä valoa tunnelin päästä, tuleeko ne lämpimät tunteet uudelleen pintaan? haluaisin niin auttaa ja tukea häntä, mut työntää pois välinpitämättömyydellään, kylmyydellään. Silti rakastan häntä, odotan et hän selviää masennuksesta ja kattelee maailmaa uudelleen.
        Tuntuu vahvasti et meillä olisi hyvä, onnellinen yhteinen elämä edessä.

toikin on niin monien asioiden summa.se on hienoa että jaksat odottaa. vie "ystävä kaveri"SYÖMÄÄN.

• isopahaääliö

Oon huomannu itse tekeväni tuota kun joku ei puhu totta ja hieman vihjaan mite asiat voivat olla ilkeimmän kautta tietenki...

ja tuotahan tulee tehtyä tietenkin vain tärkeimmille ihmisille... todella tahallaan on aivan eri asia jota tulee harrastettua aiheesta ja se ei kyllä jää painamaan mieltä..!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      84
      7132
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      27
      7079
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      117
      6205
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5414
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5248
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5225
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      41
      5120
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4605
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      19
      3485
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3400
    Aihe