Millaisia kokemuksia Loimaan pankeista, missä paras asiakaspalvelu ja edulliset palvelumaksut?
Muutan paikkakunnalle tämän kuun lopussa ja olen päättänyt siirtää myös pankkiasiani paikalliseen pankkiin.
Osuuspankki, Nordea, Liedon säästöpankki... ?
Kokemuksia Loimaan pankeista?
10
1856
Vastaukset
- LAKU
Itse suosittelen osuuspankkia. Nordealla on tuntumani mukaan korkeat palvelumaksut. Lisäksi mielestäni osuuspankin nettipalvelut ovat helpommat käyttää. Lisäksi osuuspankin konttoreita on muuallakin kuin kaupungin keskustassa. Itse olen Metsämaan osuuspankin asiakas ja palvelu on ensi luokkaista ja henkilökuntaa on aina riittävästi, lisäksi palvelu maksut ovat todella kilpailu kykyiset. Itse on tunne Niinijoen paikallista osuuspankkia, mutta kaikki mitä olen kuullut on positiivistä. Lisäksi kyseinen pankki on suomen vakaavaraisempia.
- LAKU
Niin ja vielä vastaus alkuperäiseen kysymykseen. Kokemukset ovat positiivisiä.
- Pankkipuolueeton.
Voit kääntyä pankin kuin pankin puoleen murheitta tai murheinesi.Asioin kaikissa mainitsemissasi laitoksissa,ei ongelmia.Neuvottelemalla saat hyvät asiakasedut jokaisesta.Palvelu miellyttävää ja positiivinen asenne niin uusiin kuin vanhoihinkin asiakkaisiin.
- Monia kokeillut
Ehdottomasti paras on Liedon Sp. Ystävällistä palvelua, halvimmat palvelumaksut, hyvä sijainti
- Palvelu huonontunut
Itse joudun siirtämään kaiken asioinnin toiseen pankkiin koska kaupungin Osuuspankista ei yksinkertaisesti saa palvelua kuin menemällä paikan päälle. Soitto tai webin kautta lähetetyt pyynnöt menivät ties minne ja palvelu todella nuivaa... Edelleen Osuuspankin asiakas mutta toisella paikkakunnalla.
- oma valinta
Kaikki Loimaan pankit ovat hyviä, sillä kilpailu on kova. Itse olen Loimaan Seudun Osuuspankin jäsen ja asioin siellä. Virkailijat ovat tulleet tutuiksi ja palvelu on hyvää, kun sitä tarvitsee laina- tai sijoitusneuvotteluissa.
- Osuuspankin jäsen
Muutama vuosi on aikaa, kun kilpailutin Loimaan pankit, näin kun ei ole velkaa, eikä kymmeniä tuhansia rahaa, niin nordea oli edullisin, siellä kaikki on sujunut hienosti, ei mitään moitteita, kehuja kylläkin.
- tiinu^
Osuuspankkiin ainaki palkataan työntekijöiden kavereita, vaikka pätevämpiäkin (korkeampi koulutus ja enemmän alan työkokemusta) hakijoita olisi ollut!! Suhteet taas rulaa!
- wugiowäa
on ihan loistava! On tietty vähän syrjässä, mutta ainakin itelläni asiointi ollut aina todella sujuvaa ja kaikin puolin edullista.
- tyytyväinen asiakas
Loimaan seudun osuuspankissa olen omat raha-asiani hoitanut ja aina hyvää palvelua saanut, kiitos siitä osaavalle henkilökunnalle.
Suosittelen osuuspankkia lämpimästä, mutta varmasti asiat osataan myös muissa pankeissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243